Quad wielozadaniowy do 20 000 do firmy

Co kupić, na co wymienić, jaki najlepszy na początek...
ODPOWIEDZ
mvmaniek
Imię: Maniek

Quad wielozadaniowy do 20 000 do firmy

Post autor: mvmaniek » pn 15 kwie, 2013

Witajcie quadzikowcy :) Pierwszy temat i post bo potrzebuję pomocy. W związku z planowanym założeniem firmy potrzebuję namiar na quada do 20 000 w ewentualnych porywach 23 000(to już max). Quad głównie służyłby do odśnieżania zimą oraz koszenia trawy latem, a po pracy do przejażdżek ale amatorskich. Dla mnie osobiście podoba się yamaha grizzly 700(esp, manetki podgrzewane) ale ciężko mi pewnie będzie zmieścić się w tej kwocie. Podajcie, drodzy jakieś substytuty do tego modelu, a może nawet lepsze. Jestem w tym zielony więc za każdą sugestię z góry dziękuję. Pozdrawiam
.Maniek.

Ps. poszukuję takiego z homologacją i 2osobowego.

Awatar użytkownika
jarecki13
Quad:: TraktoReX 680 :)
Imię: Jarek

Re: Quad wielozadaniowy do 20 000 do firmy

Post autor: jarecki13 » pn 15 kwie, 2013

Jeżeli do prac przy firmie to honda foreman będzie najlepszym rozwiązaniem ,choć do rekreacji jej daleko bo sprzęt radzi sobie w najtrudniejszn terenie ;-) jeśli chodzi o pracę przy firmie to honda jest niezawodna , co do gryzlaka to na pewno trzeba by było więcej przy nim siedzieć , ale jeśli większy nakład stawiasz na jazdę z ekipą to gryzlak będzie lepszy ;-)

mvmaniek
Imię: Maniek

Post autor: mvmaniek » pn 15 kwie, 2013

jarecki13 pisze:Jeżeli do prac przy firmie to honda foreman będzie najlepszym rozwiązaniem ,choć do rekreacji jej daleko bo sprzęt radzi sobie w najtrudniejszn terenie ;-) jeśli chodzi o pracę przy firmie to honda jest niezawodna , co do gryzlaka to na pewno trzeba by było więcej przy nim siedzieć , ale jeśli większy nakład stawiasz na jazdę z ekipą to gryzlak będzie lepszy ;-)
dziękuję za odp spojrzałem na hondę. Wygląd ok tylko porównalem moc i honda ma 29KM a grizzly 700 50 KM. Nie wiem jak to przeklada się w terenie ale same liczby mowia ze roznica dosc duza...