Moją karierę z quadami rozpocząłem z 10 lat temu za dzieciaka jeździłem dużo na Kymco 300 z automatyczną skrzynią.
Po tylu latach mogę raczej z powrotem nazwać się początkującym, ponieważ była to moja ostatnia przygoda z takim sprzętem.
Chciałbym kupić sobie quada sportowego do 10 tys, pojemność od 450 i podpytać o parę rzeczy, czasami absurdalnych, lecz nurtujących mnie.
1. Czy skrzynia manualna występuje w większości quadów sportowych oraz czy działa ona tam samo jak w motocyklach?
2. Jak wygląda sprawa z naprawami w skali roku? Wiadomo zależy od modelu, rocznika i od tego czy to nowy sprzęt czy używany, aczkolwiek pytam bezpośrednio użytkowników quadów używanych
3. Jak wygląda sytuacja ze spalaniem takich quadów o pojemności od 450 w górę? Mam dużo rozbieżnych informacji z internetu (od 5 l na prostej do 25l jak pałuje )
4. Czy quad o pojemności od 450 poradzi sobie z moimi gabarytami: 110 kg, 194 cm wzrost. Słyszałem często, że przy tym wzroście może być problem z ciągłym dotykaniem kierownicy kolanem.
5. No i najważniejsze pytanie co mi polecicie? Mechaników w miarę mam, którzy składają maszyny żużlowe także z quadem powinni dać radę
Za każdą pomoc z góry dzięki!
Quad sportowy do 10 tys z homologacja dla prawie amatora
-
- Posty: 642
- Rejestracja: pt 06 wrz, 2013
- Quad:: renegade 570 xxc , był cf x8 ,cf 500 , lucky star 400shineray 250-9c
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Suwałki
Re: Quad sportowy do 10 tys z homologacja dla prawie amatora
Sportowe więszkość to manualne skrzynie, spalanie ile wlejesz tyle spali kto to liczy... naprawy jak trafisz różnie z tym jest..w tych okolicach finansowych nie wiem czy bym nie szukał access 450.