Post
autor: Marines » pn 15 kwie, 2013
O ile dbasz i regularnie wymieniasz olej i umiesz posługiwać się skrzynią z wyczuciem, znasz się na mechanice to pozostanie Ci dłubanie co wyjazd w jakiś pierdołach i co jakiś czas w większych problemach. Firmówki to nie są i niestety są zawodne, ale jeśli jesteś cierpliwy to da się z tym żyć, a części to sprawy groszowe (porównując z markowymi). Lepsze są np SMC (ale niestety ciężko o egzemplarz w dobrym stanie, i trudniej o części) aa blasterek najlepiej gdyby był z pewnych rąk, bo wymiana "góry" trochę kosztuje, lecz jest prosta.

"Są rzeczy, które trzeba zrobić i robi się je, ale nigdy o nich nie mówi. Nie próbuje się ich usprawiedliwiać. Są nie do usprawiedliwienia. Po prostu się je robi. A potem zapomina."
NAPRAWIAM QUADY I MOTOROWERY - BYDGOSZCZ I OKOLICE