
Przygody z nowym CF 520 ESP EFI
Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI
Czołem. Szpilki dostarczone wraz z dystansami nie było od tych dystansów. Okazało się, że są o 5 mm za długie. No i poszło...
Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI
No i ? Dlaczego sie urwało? Sam fakt, że szpilki były dłuższe to nie jest powód żeby sie urwały....
V2.....sound of madness 

-
- Posty: 946
- Rejestracja: pt 05 lis, 2010
- Quad:: g700 2014 plus zólte xxc 800 2015
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Sompolno koło Konin
Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI
Dokładnie, co za dlugośc do urwania sie szpilki, przeciez jak wkrecali, to bylo widac czy wszystko zgrywa, serwis spier... i wymysla
Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI
Serwis dał ciała i tyle. Nakrętki na szpilki są z kapturem, więc one zostały dokręcone i mechanik myślał, że jest ok. Ale zbyt długie szpilki sprawiły, że utworzył się luz minimalny na kole. Nie muszę mówić chyba co taki luz powoduje.
-
- Posty: 642
- Rejestracja: pt 06 wrz, 2013
- Quad:: renegade 570 xxc , był cf x8 ,cf 500 , lucky star 400shineray 250-9c
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Suwałki
Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI
Dokładnie dali ciała przy montażu powinni sprawdzić czy nakrętki odpowiednio dokręcą jak nie to przycinają szpilki (sam montowałem też musiałem przyciąć) klej do gwintów i tyle. Koło miało luzy i pewnie taki był efekt niestety.
- DIABLO_W
- DIABLO TEAM ZGIERZ
- Posty: 1539
- Rejestracja: sob 23 maja, 2009
- Quad:: CF MOTO 1000 OVERLAND,CF MOTO 1000 ,CF MOTO 850. CAN-AM 1000XTP & CF MOTO X8 EPS ,ACCESS 700EFI , CECTEK 500EFI I CF MOTO500
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Gdzieś w centrum
Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI
No i teraz wszystko jest jasne że dali ciała w serwisie
a nie to że szpilki były wadliwe 


DIABLO TEAM ZGIERZ & ATV SWEDEN
https://www.facebook.com/pages/CF-MOTO-Polska/833411190006502?fref=ts

- oolsztyniak
- Moderator
- Posty: 4252
- Rejestracja: wt 24 wrz, 2013
- Quad:: xxc 1000r
- Imię: Łukasz
Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI
No i czy 5 mm to aż taka różnica? 
Jak się nie da dokręcić to się szlifuje szpilkę i po problemie.
Żadna filozofia w sumie. Ale jak się pojęcia nie ma to nie ma co się dziwić.

Jak się nie da dokręcić to się szlifuje szpilkę i po problemie.
Żadna filozofia w sumie. Ale jak się pojęcia nie ma to nie ma co się dziwić.
jest Renegade xxc 1000r
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc
był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga
Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
był krótki XTP 1000
był Renegade 800r xxc

był CF Moto 800
Prawdziwa przygoda zaczyna się tam .....
.... gdzie kończy się droga

Team Father&Son
Człowiek ma dwa życia. To drugie zaczyna się wtedy, gdy zrozumiesz, że życie jest tylko jedno.
- jarecki13
- Posty: 627
- Rejestracja: ndz 26 cze, 2011
- Quad:: TraktoReX 680 :)
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Dolny Śląsk B-c
Re: Przygody z nowym CF 520 ESP EFI
Z serwisami to masakra jest , ostatnio pojechałem odbierać kia sportage z salonu ze znajomym i zadałem jedno proste pytanie szefowi serwisu - jak się sprawdza olej w tym modelu bo niby jest tam coś ,,ala chłodniczka oleju'' kierownik serwisu powiedział ,że na zimnym a ja dalej w uparte ,że jak to na zimnym mając tą tzw ,, chłodniczkę'' a on dalej swoje ,że tak sprawdzają i tak jest poprawnie , po przyjechaniu do domu biorę książkę użytkownika w łapę i czytam (rozgrzać auto do temperatury roboczej ,zgasić odczekać około 4-5 minut i sprawdzić stan ) , jak bym wcześniej przeczytał to w trakcie odbierana maszyny to bym mu narobił obciachu przy kierowniku tego salonu , takich mamy pracowników w salonach , mało tego wąż od spryskiwaczy był urwany i źle zamontowany na króciec, jednym zdaniem wszystko zależy od serwisu i ludzi którzy tam pracują , czy robią to z pasją i się znają czy tylko im zależy na sprzedaży a potem niech się klient martwi , bardzo duża ilość osób w naszym rejonie rezygnuje z serwisowania aut w Polsce i latają do Niemiec , tam jak cos jest nie tak to wymieniają a nie kombinują z klejami,silikonami czy innymi śmiesznymi patentami ,aby tylko coś przyciąć na części