Przewijarka do itinerera (roadbookholder)

Wszystkie informacje przydatne do jazdy w terenie, czyli niezbędnik quadowego przeprawowca...
ODPOWIEDZ
shelton
Posty: 626
Rejestracja: śr 31 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: shelton » wt 26 lut, 2008

Sprawa jeśli chodzi o dystrybucję jest skomplikowana. Nie ważne. Znam temat od podszewki. Touratechowski też ma parę niedociągnięć.
KINGSAJZ dla każdego!!!!

brylant
Posty: 700
Rejestracja: pn 26 lut, 2007
Quad:: G7
Lokalizacja: Piaseczno/Sierzchów
Kontakt:

Post autor: brylant » wt 26 lut, 2008

Ja sie teraz martwie ile nam krzykną za zestaw gps do quada na PT który musi być zamontowany przymusowo.
Yamaha Grizzly 700 black carbon
http://www.quadteam.pl

shelton
Posty: 626
Rejestracja: śr 31 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: shelton » wt 26 lut, 2008

Ciesz się, że nie ma obowiązku posiadania lokalizatorów, oraz systemów NAV wskazujących azymut - tak jak w rajdach typu Dakar. :D
KINGSAJZ dla każdego!!!!

brylant
Posty: 700
Rejestracja: pn 26 lut, 2007
Quad:: G7
Lokalizacja: Piaseczno/Sierzchów
Kontakt:

Post autor: brylant » wt 26 lut, 2008

ja właśnie o tym mówie ;)
Yamaha Grizzly 700 black carbon
http://www.quadteam.pl

brylant
Posty: 700
Rejestracja: pn 26 lut, 2007
Quad:: G7
Lokalizacja: Piaseczno/Sierzchów
Kontakt:

Post autor: brylant » wt 26 lut, 2008

Zawodnicy wszystkich klas musza załozyc w swoich pojazdach uchwyty do urzadzen zapisujacych trase
TLG oraz przygotowac podłaczenia elektryczne oraz podłaczenie i montaz anteny GPS według instrukcji
przesłanej wraz z odpowiednim okablowaniem, uchwytem i antena.

Może sie myle ale o to chodzi, jak jestem w błędzie to mnie popraw
Yamaha Grizzly 700 black carbon
http://www.quadteam.pl

shelton
Posty: 626
Rejestracja: śr 31 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: shelton » wt 26 lut, 2008

Coś w tym stylu. W przemyśle rajdowym telemetria to zupełna norma.
KINGSAJZ dla każdego!!!!

Awatar użytkownika
Marcolife
Posty: 507
Rejestracja: śr 29 lis, 2006
Lokalizacja: polskie bagno

Post autor: Marcolife » wt 26 lut, 2008

Domyślam się skąd się to na PT wzięło, zwyczajnie Arek sprawdzi po rajdzie trasę każdemu zawodnikowi i skończy się przesyłanie namiarów na pieczątki i jazda na skróty, może podnosi koszt ale jest profesjonalne i obiektywizuje wyniki. Okazuje się, że dużo samochodów jedzie po wynik.
Już niedługo zwoduję delfina, założę pianę i fiu...na Ostrołękę!

brylant
Posty: 700
Rejestracja: pn 26 lut, 2007
Quad:: G7
Lokalizacja: Piaseczno/Sierzchów
Kontakt:

Post autor: brylant » wt 26 lut, 2008

tak dokłanie zdarzalo sie że było sporo nie uczciwych zawodników, teraz za każde odjechanie od trasy to kara spora chyba + 30 minut.
Yamaha Grizzly 700 black carbon
http://www.quadteam.pl

Awatar użytkownika
markus
Posty: 590
Rejestracja: pn 18 gru, 2006
Lokalizacja: SLASK
Kontakt:

Post autor: markus » wt 26 lut, 2008

a sie teraz martwie ile nam krzykną za zestaw gps do quada na PT który musi być zamontowany przymusowo.
Co sie Bryland przejmujesz. Przeciez sa raty, leasing, przedpłaty, pozyczki pod zastaw, cesje, kasy zapomogowo-pozyczkowe, karty kredytowe....itp.

A tak powaznie to sam jestem ciekaw jak to w koncu ma byc z ta inwigilacja na PT.
W przysżłym tygodniu, po powrocie z urlopu mam sie spotkac z Mackiem Rachtanem i spróbuje przetłumaczyc ten regulamin z "polskiego na nasze".
Wszystkimi informacjami podziele sie na łamach forum.
SUZUKI VINSON KING 500 4x4
BOMBARDIER RENEGADE X BLACK

Awatar użytkownika
Motyf
Posty: 1159
Rejestracja: wt 09 sty, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Motyf » śr 27 lut, 2008

Ja tu kombinuje jak roadbook sklecic a widze, że kolejne wyzwania przez rajderami. Dobrze, ze moje podejście do rajdów to narazie zbieranie doświadczenia i dobra zabawa. Im wiecej piszesz markus na temat trudności tym mam wieksza ochote sie sprawdzić. Spróbuj sie wczuć, czy jest cos mielszego od stawienia czoła czemus co większosci wydaje sie zbyt trudne? ja nie jestem jakimś specem ale najprościej w świecie chciałbym sie z tym tematem zmierzyć i spróbowac własnych sił. Chodzi raczej o przyjemnośc niż oszczędnośc.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Poradnik terenowy”