Przegląd 550 "Autoryzowany Servis Yamaha"?! w Rzes
Przegląd 550 "Autoryzowany Servis Yamaha"?! w Rzes
Spotkała mnie taka sytuacja w servisie w Rzeszowie. Niżej pokazuję maile które wysłałem i otrzymałem. Prosiłbym o opinie.
Zachęcam do przeczytania, pozdrawiam
Dzień dobry,
Ostatnio w piątek zrobiłem u Państwa przegląd Grizzly 550...
Po dzisiejszej jeździe zauważyłem brak śruby łączoncej plastiki koło kolana, zdjęcia przesyłam w załączniku. Dodatkowo znalazłem śrubę pod siedzeniem, nie wiem czy ona też nie jest gdzieś zakręcona czy jest ona wymieniona i zostawił mechanik pod siedzeniem. Jeśli zostawił ją specjalnie żebym widział że jest ona wymieniona to również powinien zostawić opakowania po oleju....
Przegląd kosztował mnie 670 zł w tej cenie uważam, że śruby (wyżej opisane) powinny być zamocowane. Dodam również że nie wymagałem ani faktury ani oficjalnego paragonu, myślę że następnym razem zapłacę trochę więcej ale za to będę miał fakturę i szczegółowo wypisane wszystkie czynności które zostały wymienione bądź też zrobione.
Dodatkowo informacja dla Pana Mechanika,
Wspomniał Pan o tym, że nie przygotowałem quada do przeglądu. Ja prosiłbym żeby wszystkie śruby były dokręcone następnym razem oraz wszystkie części bądź też opakowania czekały na mnie w worku.
Serwisując np Subaru w Rzeszowie czy też Honde w nikt nigdy nie wymagał ode mnie przygotowania samochodu do przeglądu. Nie wspomnę również o tym że jeśli przeszkadzał Panu stary śnieg zalegający pod Quadem to powinien mieć Pan w "Autoryzowanym Servisie Yamaha" takie urządzenie jak "Karcher" by móc sobie wyczyścić spód Quada, bądź też pewnie za dużo bym wymagał żeby quad był ewentualnie umyty dla KLIENTA. Jeśli nie mają Państwo wystarczającego ogrzewania w servisie to wcale się nie dziwie że Quad nie był umyty bo pewnie by był bardziej oblodzony niż był, podczas przeglądu.
Wyżej opisane sprawy, prosiłbym nie traktować jako złośliwość z mojej strony, ale jako pewne wskazówki od Klienta dla Państwa co w przyszłości mogło by tylko i wyłącznie skutkować pozytywnym ocenieniem Państwa servisu oraz salonu. Mam nadzieję że ta sprawa nie wpłynie negatywnie na naszą dalszą współpracę.
Servis
Witam
W imieniu serwisu bardzo przepraszam za zaistniala sytuacje,mysle ze zostana wyciagniete odpowiednie wnioski.
Mam nadzieje ze wspolpraca miedzy nami pozostanie nadal aktualna, przy nastepnej wizycie w ramach przeprosin dolączymy rabat na usluge.
Linki do zdjęć z pierwszego mojego maila
Śruba
Śruba 2
Zachęcam do przeczytania, pozdrawiam
Dzień dobry,
Ostatnio w piątek zrobiłem u Państwa przegląd Grizzly 550...
Po dzisiejszej jeździe zauważyłem brak śruby łączoncej plastiki koło kolana, zdjęcia przesyłam w załączniku. Dodatkowo znalazłem śrubę pod siedzeniem, nie wiem czy ona też nie jest gdzieś zakręcona czy jest ona wymieniona i zostawił mechanik pod siedzeniem. Jeśli zostawił ją specjalnie żebym widział że jest ona wymieniona to również powinien zostawić opakowania po oleju....
Przegląd kosztował mnie 670 zł w tej cenie uważam, że śruby (wyżej opisane) powinny być zamocowane. Dodam również że nie wymagałem ani faktury ani oficjalnego paragonu, myślę że następnym razem zapłacę trochę więcej ale za to będę miał fakturę i szczegółowo wypisane wszystkie czynności które zostały wymienione bądź też zrobione.
Dodatkowo informacja dla Pana Mechanika,
Wspomniał Pan o tym, że nie przygotowałem quada do przeglądu. Ja prosiłbym żeby wszystkie śruby były dokręcone następnym razem oraz wszystkie części bądź też opakowania czekały na mnie w worku.
Serwisując np Subaru w Rzeszowie czy też Honde w nikt nigdy nie wymagał ode mnie przygotowania samochodu do przeglądu. Nie wspomnę również o tym że jeśli przeszkadzał Panu stary śnieg zalegający pod Quadem to powinien mieć Pan w "Autoryzowanym Servisie Yamaha" takie urządzenie jak "Karcher" by móc sobie wyczyścić spód Quada, bądź też pewnie za dużo bym wymagał żeby quad był ewentualnie umyty dla KLIENTA. Jeśli nie mają Państwo wystarczającego ogrzewania w servisie to wcale się nie dziwie że Quad nie był umyty bo pewnie by był bardziej oblodzony niż był, podczas przeglądu.
Wyżej opisane sprawy, prosiłbym nie traktować jako złośliwość z mojej strony, ale jako pewne wskazówki od Klienta dla Państwa co w przyszłości mogło by tylko i wyłącznie skutkować pozytywnym ocenieniem Państwa servisu oraz salonu. Mam nadzieję że ta sprawa nie wpłynie negatywnie na naszą dalszą współpracę.
Servis
Witam
W imieniu serwisu bardzo przepraszam za zaistniala sytuacje,mysle ze zostana wyciagniete odpowiednie wnioski.
Mam nadzieje ze wspolpraca miedzy nami pozostanie nadal aktualna, przy nastepnej wizycie w ramach przeprosin dolączymy rabat na usluge.
Linki do zdjęć z pierwszego mojego maila
Śruba
Śruba 2
- ITAL
- V-ce Admin
- Posty: 1603
- Rejestracja: ndz 18 mar, 2007
- Quad:: Honda Rincon 680 :)
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
No cóż serwis to też tylko ludzie . Myślę ,że odpowiedz serwisu pokazuje jasno ,że były to poprostu błędy popełnione przez pracownika. Godne pochwały jest że nie szukają pokrętnych wymówek tylko się do nich przyznaja.
PS Zapraszam do powitalni
PS Zapraszam do powitalni
Honda Rincon TRX 680 FA 2008! Red
Tak jak ITAL napisał wszedzie pracuje tylko ludzie.
Po za tym szczerze mowic jestem troche zdziwiony a wrecz zszokowany tym ze ktos taka "bzdura" w quadzie sobie zajmuje czas, głowe i jeszcze to rozstrzasa.
Brak jednej srubki??? Wyjedz w teren z jakims znanym quadowcem z tego forum to wrócisz z połowa srubek. Teren to teren. Ja wiem ze sztuka pewnie nowa i wogule ale bez przesady to jest QUAD czyli pojazd słuzacy do jazdy po za drogami utwardzonymi.
Rozumiem jakby ktos zapmniał nalac oleju ale jakies drobne małe przeoczenie tak roztrzasac.
Idz do sklepu i kup kg. srubek za 8zł.
Soory ale dla mnie BEZ SENSU.
Nastepna sprawa to fakt jest taki ze jesli zostawiłes zasniezonego quada w serwisie to albo Ci powinni doliczyc usługe mycia ( sami wiemy ile kosztuje roboczogodzina w serwisie) a mysle ze tyle na gotowo schodzi z umyciem dokladnym quada, albo go wogóle nie przyjac.
Ci którzy wchodzili pod swojego quada aby cos podłubac wiedza jaka to srednia przyjemnosc gdy w ogżewanym garazu topiacy snieg robi nam całodzienny prysznic prosto na głowe.
Quad to nie Subaru.
Fakt ze to nie powinno miec miejsca ale zaraz psuc niepotrzebne opinie na forum publicznym jakiejs firmie o taka drobnostke.
Szczególarz.
Po za tym szczerze mowic jestem troche zdziwiony a wrecz zszokowany tym ze ktos taka "bzdura" w quadzie sobie zajmuje czas, głowe i jeszcze to rozstrzasa.
Brak jednej srubki??? Wyjedz w teren z jakims znanym quadowcem z tego forum to wrócisz z połowa srubek. Teren to teren. Ja wiem ze sztuka pewnie nowa i wogule ale bez przesady to jest QUAD czyli pojazd słuzacy do jazdy po za drogami utwardzonymi.
Rozumiem jakby ktos zapmniał nalac oleju ale jakies drobne małe przeoczenie tak roztrzasac.
Idz do sklepu i kup kg. srubek za 8zł.
Soory ale dla mnie BEZ SENSU.
Nastepna sprawa to fakt jest taki ze jesli zostawiłes zasniezonego quada w serwisie to albo Ci powinni doliczyc usługe mycia ( sami wiemy ile kosztuje roboczogodzina w serwisie) a mysle ze tyle na gotowo schodzi z umyciem dokladnym quada, albo go wogóle nie przyjac.
Ci którzy wchodzili pod swojego quada aby cos podłubac wiedza jaka to srednia przyjemnosc gdy w ogżewanym garazu topiacy snieg robi nam całodzienny prysznic prosto na głowe.
Quad to nie Subaru.
Fakt ze to nie powinno miec miejsca ale zaraz psuc niepotrzebne opinie na forum publicznym jakiejs firmie o taka drobnostke.
Szczególarz.
SUZUKI VINSON KING 500 4x4
BOMBARDIER RENEGADE X BLACK
BOMBARDIER RENEGADE X BLACK
Sukces tkwi w szczegółach.
Jeśli płacę za usługę to wymagam, usługi na poziomie.
Post ten jest i był informacyjny dla wszystkich, nie uważam jako bym psuł renomę firmie, traktuj to raczej jako pewną informacje na temat danego salonu czy też serwisu.
P.s
"Ci którzy wchodzili pod swojego quada aby cos podłubac wiedza jaka to srednia przyjemnosc gdy w ogżewanym garazu topiacy snieg robi nam całodzienny prysznic prosto na głowe"
Wszystko było by ok ale nie zrozumiałeś tego co napisałem w poprzednich postach, szczegół jest taki że w "autoryzowanym serwisie yamaha" nie mają ogrzewania...
więc nie miało co tam kapać.
"Quad to nie Subaru. "
A to do czego tekst? Tu i tu płacisz dużo kasy za usługę, i powinni Cie potraktować "profesjonalnie"
Każdy ma prawo do swojej oceny czegoś, więc Ty też masz prawo pisać co Ci się podoba, więc szanuję co napisałeś ale jakoś nie jest to z godne z moim tokiem myślenia.
Pozdrawiam,
Jeśli płacę za usługę to wymagam, usługi na poziomie.
Post ten jest i był informacyjny dla wszystkich, nie uważam jako bym psuł renomę firmie, traktuj to raczej jako pewną informacje na temat danego salonu czy też serwisu.
P.s
"Ci którzy wchodzili pod swojego quada aby cos podłubac wiedza jaka to srednia przyjemnosc gdy w ogżewanym garazu topiacy snieg robi nam całodzienny prysznic prosto na głowe"
Wszystko było by ok ale nie zrozumiałeś tego co napisałem w poprzednich postach, szczegół jest taki że w "autoryzowanym serwisie yamaha" nie mają ogrzewania...
więc nie miało co tam kapać.
"Quad to nie Subaru. "
A to do czego tekst? Tu i tu płacisz dużo kasy za usługę, i powinni Cie potraktować "profesjonalnie"
Każdy ma prawo do swojej oceny czegoś, więc Ty też masz prawo pisać co Ci się podoba, więc szanuję co napisałeś ale jakoś nie jest to z godne z moim tokiem myślenia.
Pozdrawiam,
- prezziguzzi
- Posty: 2851
- Rejestracja: wt 28 lis, 2006
- Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
- Kontakt:
- prezziguzzi
- Posty: 2851
- Rejestracja: wt 28 lis, 2006
- Lokalizacja: Józefów koło Otwocka
- Kontakt: