Na zimnym quada (ltz 400) odpala po czasie ( jak się rozgrzeje ) zaczynają się problemy zaczyna się dławić przy wciskaniu manetki ( nie zawsze... mogł bym powiedzieć że przy szybkim jednakże przy zimnym silniku takie same działania nie dławią quada.. ) no i dochodzi do momentu w którym zgaśnie lub zostanie zadławiony i jest już ciężko go odpalić... co zostało przy nim zrobione w tym roku prze zemnie, quad został dany do mechanika:
wymienione płytki oraz wyregulowane zawory niedawno ( rok temu zostały wymienione zawory oraz wymieniony łańcuszek rozrządu tak twierdził były właściciel, jest naklejka serv z tymi czynnościami potwierdzająca regeneracje zaworów oraz łancuszka rozrzadu)...
wymieniłem świece na nową irydową NGK CR7EIX quad bez zmian tak samo się zachowywał po czym został zawieziony do mechanika, mechanik wyregulował gaźnik oraz wymienił nową świece którą sam kupiłem i wymieniłem twierdzą że ta po rozgrzaniu gubi iskre (nie ma jej wcale)...
moje pytanie brzmi co może być z nim nie tak:
- cewka górna lub ta w magnecie
- moduł zapłonowy
Problem z LTZ 400 po rozgrzaniu.
Re: Problem z LTZ 400 po rozgrzaniu.
Może to przez szwankujący wydech? Ja przymierzam się właśnie do wymiany w swoim ltr na takie jak tu - suzuki ltr 450. Będzie pasował?
Re: Problem z LTZ 400 po rozgrzaniu.
Całkiem możliwe że impulsator w magnecie jest do bani.
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 1
- Rejestracja: pn 04 wrz, 2017
- Quad:: Suzuki LTZ400
- Imię: Wojciech
Re: Problem z LTZ 400 po rozgrzaniu.
Witam, jestem nowy na forum. Od niedawna posiadam LTZ i mam identyczny problem stało się to dosłownie nagle po małym taplaniu w błocie, nic jeszcze nie wymieniałem, może ktoś z forumowiczów rozwiązał już ten problem i mógłby doradzić na co zwrócić uwagę