Projekt Grizzly 700 Xxc - polemiki
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Projekt Grizzly 700 Xxc
Byl to Rincon... I operacja sie udała. Poza fachowce to trzeba by ustalić gestosc obecnie zalanego oleju.
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
- LEJEK
- Posty: 708
- Rejestracja: ndz 16 gru, 2012
- Quad:: G700 2014 EPS WTHC ZIELONA
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Projekt Grizzly 700 Xxc
Ano, jakoś tak... Rincon....
Masz rację Daniel, dlatego samemu można by to robić na zasadzie prób i błędów, a jak okaże się, że jednak jest to amorek gazowo-olejowy to pełna klapa.
Ile płacił za regenerację tych od Rincon-a ??? Pamiętasz ??
Właśnie zgłębiłem przed chwilą temat regeneracji amorków od osobówek i z tego co widzę, to naprawa "porządna" to koszt od 400 zł do 800 a nawet więcej za szt.....
Masz rację Daniel, dlatego samemu można by to robić na zasadzie prób i błędów, a jak okaże się, że jednak jest to amorek gazowo-olejowy to pełna klapa.
Ile płacił za regenerację tych od Rincon-a ??? Pamiętasz ??
Właśnie zgłębiłem przed chwilą temat regeneracji amorków od osobówek i z tego co widzę, to naprawa "porządna" to koszt od 400 zł do 800 a nawet więcej za szt.....
Tomek- LEJEK - LTD 2014, Atomowa INTEGRACJA 1+2, W.I.L. Albania Adwenture 2014, Lejkowa Ekspedycja ADRIA 2015, ciekawe plany na 2016......
- LEJEK
- Posty: 708
- Rejestracja: ndz 16 gru, 2012
- Quad:: G700 2014 EPS WTHC ZIELONA
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Projekt Grizzly 700 Xxc
Pojawiły się zapisy na MTR...... cennik też się pojawił - 1600 zł
no ale 5 dni musi kosztować więcej niż 3 dni......
no ale 5 dni musi kosztować więcej niż 3 dni......
Tomek- LEJEK - LTD 2014, Atomowa INTEGRACJA 1+2, W.I.L. Albania Adwenture 2014, Lejkowa Ekspedycja ADRIA 2015, ciekawe plany na 2016......
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Projekt Grizzly 700 Xxc
koło Poznania jest podobno super magik, Bubu pewnie ustali
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Projekt Grizzly 700 Xxc
chętni na mt do spółdzielni zapisowej zapraszam do działu zawody
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
- LEJEK
- Posty: 708
- Rejestracja: ndz 16 gru, 2012
- Quad:: G700 2014 EPS WTHC ZIELONA
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Projekt Grizzly 700 Xxc
Bubu - mógł byś to ustalić ile i co i jak ???
Zastanawiam się tylko, jakie były by nasze wymagania po takiej regeneracji...... i czy w ogóle można sobie zażyczyć jakąkolwiek zmianę oprócz zalania innym olejem ??
Tył: Zwiększenie tłumienia i wolniejszy powrót... ?????
Przód: - zupełnie nie mam pomysłu....... w zasadzie jest ok.....
Tak naprawdę ammorek dopasowany jest w 50 % do sprężyny z jaką współpracuje, 50 % do pojazdu - (masy, skoku zawieszenia, warunków pracy). Czyli ten tylny u nas - ogólnie wymaga nieco miększej sprężyny i do tego większe tłumienie podczas powrotu dało by fajne efekty - z tego to powodu chcemy od LTR - próbować..... i sam nie wiem czym to się skończy.....
Do końca tego tygodnia uporam się z przymiarką, jestem umówiony z pewnym Mariuszem .... wstawię fotki jak to nastąpi......
Zastanawiam się tylko, jakie były by nasze wymagania po takiej regeneracji...... i czy w ogóle można sobie zażyczyć jakąkolwiek zmianę oprócz zalania innym olejem ??
Tył: Zwiększenie tłumienia i wolniejszy powrót... ?????
Przód: - zupełnie nie mam pomysłu....... w zasadzie jest ok.....
Tak naprawdę ammorek dopasowany jest w 50 % do sprężyny z jaką współpracuje, 50 % do pojazdu - (masy, skoku zawieszenia, warunków pracy). Czyli ten tylny u nas - ogólnie wymaga nieco miększej sprężyny i do tego większe tłumienie podczas powrotu dało by fajne efekty - z tego to powodu chcemy od LTR - próbować..... i sam nie wiem czym to się skończy.....
Do końca tego tygodnia uporam się z przymiarką, jestem umówiony z pewnym Mariuszem .... wstawię fotki jak to nastąpi......
Tomek- LEJEK - LTD 2014, Atomowa INTEGRACJA 1+2, W.I.L. Albania Adwenture 2014, Lejkowa Ekspedycja ADRIA 2015, ciekawe plany na 2016......