Quad 125 nie odpala !

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
ODPOWIEDZ
jakub0204
Quad:: master 110
Imię: kuba

Quad 125 nie odpala !

Post autor: jakub0204 » sob 15 gru, 2012

Witam was !
Mam następujący problem , a mianowicie nie mogę odpalić mojego quada (EAGLE 125 ) chińczyk !
Gdy było ciepło to paliłem go z popychu na wstecznym i za około 5 razem zapalał zawsze ! Teraz gdy jest zimno to chce go zapalić z rozrusznika , palę go na krótko ponieważ mam popsuty przekaźnik !
Quad kręci jak oszalały ale nie chce zapalić ! Iskra chyba jest bo jak paliłem z popychu to musi być !
Więc co może być nie tak ? ? Proszę o odpowiedzi bo nie znam się na tym za bardzo a by się pojeździło !
Z góry dzięki ! Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Marines
Moderator
Quad:: Czerwony...
Imię: Marcin

Re: Quad 125 nie odpala !

Post autor: Marines » sob 15 gru, 2012

Sprawdź czy dostaje paliwo, wykręć świecę i sprawdź iskrę i czy świeca jest mokra. Ewentualnie wlej samostartu bądź paliwa bezpośrednio.
"Są rzeczy, które trzeba zrobić i robi się je, ale nigdy o nich nie mówi. Nie próbuje się ich usprawiedliwiać. Są nie do usprawiedliwienia. Po prostu się je robi. A potem zapomina."
NAPRAWIAM QUADY I MOTOROWERY - BYDGOSZCZ I OKOLICE

Zenet
Quad:: shinerize

Post autor: Zenet » czw 20 gru, 2012

podłącze się do tematu . Mam co prawda250 ale,, miałem nie dokręcony akumulator i pojechałem na kulig. po godzinie zaczęło coś strzelać pod siedzeniem ,koło akumulatora /. Tam są 3 rzeczy które nie wiem jak się nawet nazywają .Jedna wygląda jak radiator druga taka okrągła . Co mogło sie tam zepsuć skoro:lampy się świecą ale podczas odpalania przygasają i przygasa licznik ,a pali się kontrolka od ładowania.Pomóżcie nazwać ustrojstwo które muszę wymienić. :bezradny:

Awatar użytkownika
Marines
Moderator
Quad:: Czerwony...
Imię: Marcin