Projekt Grizzly 700 Xxc - polemiki
Re: Projekt Grizzly 700 Xxc
jazda, tylko jazda. dwa grizlaki, seryjny i Twój i można testy na zakrętach, hopkach i podjazdach robić.
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Projekt Grizzly 700 Xxc
tak jak Mihau napisał
lecicie na dwa quady, zmieniajcie się co kawałek quadami, jak będzie różnica z całą pewnością ją zauważycie
lecicie na dwa quady, zmieniajcie się co kawałek quadami, jak będzie różnica z całą pewnością ją zauważycie
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
- BuBu
- Posty: 268
- Rejestracja: wt 04 gru, 2012
- Quad:: G700 XXc
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Powiat Poznański
Re: Projekt Grizzly 700 Xxc
Ja myślałem o czymś bardziej wyrafinowanym. Jakieś okrążenie po torze, pomiar czasu, filmik i takie tam. Z drążkiem i bez, albo dwa Grizzlaki. Ale dwóch takich samych nie znajdziesz, bo to albo opony inne, wyposażenie, waga, zużycie quada.... itp, itd.
Chcę się dowiedzieć, a najlepiej zobaczyć liczby, czy to co wydłubałem, coś daje. Z ludzkimi odczuciami różnie bywa. Wystarczyło w WeEsce wywalić tłumik i już zdawało się że przyspieszenie jest dużo lepsze
Chcę się dowiedzieć, a najlepiej zobaczyć liczby, czy to co wydłubałem, coś daje. Z ludzkimi odczuciami różnie bywa. Wystarczyło w WeEsce wywalić tłumik i już zdawało się że przyspieszenie jest dużo lepsze
- PabloG700
- Posty: 2643
- Rejestracja: ndz 17 paź, 2010
- Quad:: Yamaha Grizzly 700 EPS
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Projekt Grizzly 700 Xxc
Najobiektywniej by było gdybyś miał pomiary czasów z odcinków którymi jeździłeś bez tego stabilizatora, i teraz na tym samym G7 zmodyfikowanym o stabilizator, opony, silnik i inne parametry ( włącznie z jeźdzcem pozostają bez zmian). Wyjdzie wszystko czy lepiej się jeździ i szybciej.
Kolejna sprawa to jak siądziesz na Quada po tej modyfikacji to nie ma siły żebyś nie poczuł jakiejś różnicy w porównaniu do fabryki , albo na dobrą albo na złą stronę. Tak mi się wydaje...
Kolejna sprawa to jak siądziesz na Quada po tej modyfikacji to nie ma siły żebyś nie poczuł jakiejś różnicy w porównaniu do fabryki , albo na dobrą albo na złą stronę. Tak mi się wydaje...
Re: Projekt Grizzly 700 Xxc
a na torze zawsze identyczny czas zrobisz? to nie formuła 1. do tego każdy driver zrobi inny czas.
tutaj musisz opisać swoje wrażenia na danym typie drogi czy w danym terenie.
przecież ten test to ma tylko pokazać innym sensowność całej operacji (sensowna to oczywiście jest tylko czy efekt będzie dostatecznie wystarczający).
tutaj musisz opisać swoje wrażenia na danym typie drogi czy w danym terenie.
przecież ten test to ma tylko pokazać innym sensowność całej operacji (sensowna to oczywiście jest tylko czy efekt będzie dostatecznie wystarczający).
- DIABLO_W
- DIABLO TEAM ZGIERZ
- Posty: 1539
- Rejestracja: sob 23 maja, 2009
- Quad:: CF MOTO 1000 OVERLAND,CF MOTO 1000 ,CF MOTO 850. CAN-AM 1000XTP & CF MOTO X8 EPS ,ACCESS 700EFI , CECTEK 500EFI I CF MOTO500
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Gdzieś w centrum
Re: Projekt Grizzly 700 Xxc
Siema
I po dzisiejszym lataniu z zamontowanymi z przodu amorami od X8 w G7 kolega jest pod wielkim wrażeniem i oczywiście jest zadowolony iż gad lepiej się prowadzi nie nurkuje nie odbija się itp: oraz stwierdził iż na tył też zainwestuje w takie amorki bo wydawało mu się iż sam przód mu wystarczy a wyszło tak jak była mowa iż tył też musi być zrobiony
Pare fotek jak to wygląda zamontowane na G7 i nic nie trzeba przerabiać ani szlifować bo pasują idealnie
I po dzisiejszym lataniu z zamontowanymi z przodu amorami od X8 w G7 kolega jest pod wielkim wrażeniem i oczywiście jest zadowolony iż gad lepiej się prowadzi nie nurkuje nie odbija się itp: oraz stwierdził iż na tył też zainwestuje w takie amorki bo wydawało mu się iż sam przód mu wystarczy a wyszło tak jak była mowa iż tył też musi być zrobiony
Pare fotek jak to wygląda zamontowane na G7 i nic nie trzeba przerabiać ani szlifować bo pasują idealnie
DIABLO TEAM ZGIERZ & ATV SWEDEN https://www.facebook.com/pages/CF-MOTO-Polska/833411190006502?fref=ts
- BuBu
- Posty: 268
- Rejestracja: wt 04 gru, 2012
- Quad:: G700 XXc
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Powiat Poznański
Re: Projekt Grizzly 700 Xxc
No moim zdaniem to najgorzej jest właśnie z tyłem. Ciekaw jestem, czyamorki z CF tam wejdą, bo większość amorków ze stałymi zbiornikami, eliminują właśnie stałe zbiorniki. Nie wchodzą pod tłumik. Pozostają te z elastycznymi wężykami, jak u Woczka w Elce.DIABLO_W pisze:Siema
I po dzisiejszym lataniu z zamontowanymi z przodu amorami od X8 w G7 kolega jest pod wielkim wrażeniem i oczywiście jest zadowolony iż gad lepiej się prowadzi nie nurkuje nie odbija się itp: oraz stwierdził iż na tył też zainwestuje w takie amorki bo wydawało mu się iż sam przód mu wystarczy a wyszło tak jak była mowa iż tył też musi być zrobiony
Faktycznie z przodu, jakby od tego były Przyjrzałem się fotkom i widzę, że sprężyna jednak nie jest progresywna...Pare fotek jak to wygląda zamontowane na G7 i nic nie trzeba przerabiać ani szlifować bo pasują idealnie
Czekam jeszcze na przeszczep do tylnego zawieszenia.
Niestety nie nie jeżdżę w żadnych torowych imprezach gdzie jest pomiar czasu....PabloG700 pisze:Najobiektywniej by było gdybyś miał pomiary czasów z odcinków którymi jeździłeś bez tego stabilizatora, i teraz na tym samym G7 zmodyfikowanym o stabilizator, opony, silnik i inne parametry ( włącznie z jeźdzcem pozostają bez zmian). Wyjdzie wszystko czy lepiej się jeździ i szybciej.
No i mi też się tak wydaje. Z niecierpliwością czekam na następny weekend. Być może będzie chwila żeby wyprowadzić maszynę na spacer. No i nie będzie śniegu.Kolejna sprawa to jak siądziesz na Quada po tej modyfikacji to nie ma siły żebyś nie poczuł jakiejś różnicy w porównaniu do fabryki , albo na dobrą albo na złą stronę. Tak mi się wydaje...
Znalazłem dziś w sieci film, który fajnie obrazuje działanie drążka. Podobnych obejrzałem dużo więcej i wiem już, że w zależności do stylu jazdy, który się preferuje, raz pomaga, raz przeszkadza. Ponieważ preferuję długie przelotowe trasy, na których jest wiele zakrętów, łuków, skrętów pod kątem prostym, itp, itd, jestem dobrej myśli.Mihau pisze:
tutaj musisz opisać swoje wrażenia na danym typie drogi czy w danym terenie.
przecież ten test to ma tylko pokazać innym sensowność całej operacji (sensowna to oczywiście jest tylko czy efekt będzie dostatecznie wystarczający).
Pytanie tylko czy nie przesadziłem z siłą tłumienia mojego drążka, bo ma długie ramiona i jest zamontowany szeroko na zewnątrz, dość blisko kół. Im bliżej kół, tym jego obecność jest wyraźniej wyczuwalna. Tyle zakumałem dziś z amerykańskich filmików. No i logika tak podpowiada.
Drążek prawie skończony i powoli zaczynam przed zaśnięciem obmyślać następny etap: regulowane amortyzatory tylne.
No i filmik
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YGM-vxncCQs[/youtube]
- DIABLO_W
- DIABLO TEAM ZGIERZ
- Posty: 1539
- Rejestracja: sob 23 maja, 2009
- Quad:: CF MOTO 1000 OVERLAND,CF MOTO 1000 ,CF MOTO 850. CAN-AM 1000XTP & CF MOTO X8 EPS ,ACCESS 700EFI , CECTEK 500EFI I CF MOTO500
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Gdzieś w centrum
Re: Projekt Grizzly 700 Xxc
BuBu mierzone już i wejdą lecz rzeczywiście przeszkadza tłumik i muszą być zamontowane odwrotnie w cf moto z tyłu w oryginale nie mają zbiorników i dają rade .
DIABLO TEAM ZGIERZ & ATV SWEDEN https://www.facebook.com/pages/CF-MOTO-Polska/833411190006502?fref=ts
- BuBu
- Posty: 268
- Rejestracja: wt 04 gru, 2012
- Quad:: G700 XXc
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Powiat Poznański
Re: Projekt Grizzly 700 Xxc
DIABLO_W, w takim razie czekamy na relacje
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Projekt Grizzly 700 Xxc
Bubu a nie prosciej zmienic quada na cf-kę x 8 ???
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...