Projekt Grizzly 700 Xxc - polemiki

Wasze doświadczenia i problemy z quadami Yamaha Grizzly 550/660/700
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mihau
Posty: 783
Rejestracja: wt 28 wrz, 2010
Quad:: jeździ
Imię: Michał
Lokalizacja: Łomianki

Re: Projekt Grizzly 700 Xxc

Post autor: Mihau » ndz 16 gru, 2012

jazda, tylko jazda. dwa grizlaki, seryjny i Twój i można testy na zakrętach, hopkach i podjazdach robić.

Awatar użytkownika
Pingwin Legnica
PingwinSquad
Posty: 1891
Rejestracja: pn 17 lis, 2008
Quad:: osiołek :)
Imię: Daniel
Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
Kontakt:

Re: Projekt Grizzly 700 Xxc

Post autor: Pingwin Legnica » ndz 16 gru, 2012

tak jak Mihau napisał

lecicie na dwa quady, zmieniajcie się co kawałek quadami, jak będzie różnica z całą pewnością ją zauważycie :)
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl

Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś

w trakcie szukania nowego kierunku...

Awatar użytkownika
BuBu
Posty: 268
Rejestracja: wt 04 gru, 2012
Quad:: G700 XXc
Imię: Marcin
Lokalizacja: Powiat Poznański

Re: Projekt Grizzly 700 Xxc

Post autor: BuBu » ndz 16 gru, 2012

Ja myślałem o czymś bardziej wyrafinowanym. Jakieś okrążenie po torze, pomiar czasu, filmik i takie tam. Z drążkiem i bez, albo dwa Grizzlaki. Ale dwóch takich samych nie znajdziesz, bo to albo opony inne, wyposażenie, waga, zużycie quada.... itp, itd.

Chcę się dowiedzieć, a najlepiej zobaczyć liczby, czy to co wydłubałem, coś daje. Z ludzkimi odczuciami różnie bywa. Wystarczyło w WeEsce wywalić tłumik i już zdawało się że przyspieszenie jest dużo lepsze ;-)

Awatar użytkownika
PabloG700
Posty: 2643
Rejestracja: ndz 17 paź, 2010
Quad:: Yamaha Grizzly 700 EPS
Imię: Paweł
Lokalizacja: Warszawa

Re: Projekt Grizzly 700 Xxc

Post autor: PabloG700 » ndz 16 gru, 2012

Najobiektywniej by było gdybyś miał pomiary czasów z odcinków którymi jeździłeś bez tego stabilizatora, i teraz na tym samym G7 zmodyfikowanym o stabilizator, opony, silnik i inne parametry ( włącznie z jeźdzcem pozostają bez zmian). Wyjdzie wszystko czy lepiej się jeździ i szybciej.

Kolejna sprawa to jak siądziesz na Quada po tej modyfikacji to nie ma siły żebyś nie poczuł jakiejś różnicy w porównaniu do fabryki , albo na dobrą albo na złą stronę. Tak mi się wydaje...

Awatar użytkownika
Mihau
Posty: 783
Rejestracja: wt 28 wrz, 2010
Quad:: jeździ
Imię: Michał
Lokalizacja: Łomianki

Re: Projekt Grizzly 700 Xxc

Post autor: Mihau » ndz 16 gru, 2012

a na torze zawsze identyczny czas zrobisz? to nie formuła 1. do tego każdy driver zrobi inny czas.

tutaj musisz opisać swoje wrażenia na danym typie drogi czy w danym terenie.
przecież ten test to ma tylko pokazać innym sensowność całej operacji (sensowna to oczywiście jest tylko czy efekt będzie dostatecznie wystarczający).

Awatar użytkownika
DIABLO_W
DIABLO TEAM ZGIERZ
Posty: 1539
Rejestracja: sob 23 maja, 2009
Quad:: CF MOTO 1000 OVERLAND,CF MOTO 1000 ,CF MOTO 850. CAN-AM 1000XTP & CF MOTO X8 EPS ,ACCESS 700EFI , CECTEK 500EFI I CF MOTO500
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Gdzieś w centrum

Re: Projekt Grizzly 700 Xxc

Post autor: DIABLO_W » ndz 16 gru, 2012

Siema

I po dzisiejszym lataniu z zamontowanymi z przodu amorami od X8 w G7 kolega jest pod wielkim wrażeniem :shock: i oczywiście jest zadowolony iż gad lepiej się prowadzi nie nurkuje nie odbija się itp: :oklaski: oraz stwierdził iż na tył też zainwestuje w takie amorki :mrgreen: bo wydawało mu się iż sam przód mu wystarczy a wyszło tak jak była mowa iż tył też musi być zrobiony 8)

Pare fotek jak to wygląda zamontowane na G7 i nic nie trzeba przerabiać ani szlifować bo pasują idealnie :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
DIABLO TEAM ZGIERZ & ATV SWEDEN :) https://www.facebook.com/pages/CF-MOTO-Polska/833411190006502?fref=ts

Awatar użytkownika
BuBu
Posty: 268
Rejestracja: wt 04 gru, 2012
Quad:: G700 XXc
Imię: Marcin
Lokalizacja: Powiat Poznański

Re: Projekt Grizzly 700 Xxc

Post autor: BuBu » ndz 16 gru, 2012

DIABLO_W pisze:Siema
I po dzisiejszym lataniu z zamontowanymi z przodu amorami od X8 w G7 kolega jest pod wielkim wrażeniem :shock: i oczywiście jest zadowolony iż gad lepiej się prowadzi nie nurkuje nie odbija się itp: :oklaski: oraz stwierdził iż na tył też zainwestuje w takie amorki :mrgreen: bo wydawało mu się iż sam przód mu wystarczy a wyszło tak jak była mowa iż tył też musi być zrobiony 8)
No moim zdaniem to najgorzej jest właśnie z tyłem. Ciekaw jestem, czyamorki z CF tam wejdą, bo większość amorków ze stałymi zbiornikami, eliminują właśnie stałe zbiorniki. Nie wchodzą pod tłumik. Pozostają te z elastycznymi wężykami, jak u Woczka w Elce.
Pare fotek jak to wygląda zamontowane na G7 i nic nie trzeba przerabiać ani szlifować bo pasują idealnie :)
Faktycznie z przodu, jakby od tego były :D Przyjrzałem się fotkom i widzę, że sprężyna jednak nie jest progresywna...

Czekam jeszcze na przeszczep do tylnego zawieszenia.
PabloG700 pisze:Najobiektywniej by było gdybyś miał pomiary czasów z odcinków którymi jeździłeś bez tego stabilizatora, i teraz na tym samym G7 zmodyfikowanym o stabilizator, opony, silnik i inne parametry ( włącznie z jeźdzcem pozostają bez zmian). Wyjdzie wszystko czy lepiej się jeździ i szybciej.
Niestety nie nie jeżdżę w żadnych torowych imprezach gdzie jest pomiar czasu.... :bezradny:
Kolejna sprawa to jak siądziesz na Quada po tej modyfikacji to nie ma siły żebyś nie poczuł jakiejś różnicy w porównaniu do fabryki , albo na dobrą albo na złą stronę. Tak mi się wydaje...
No i mi też się tak wydaje. Z niecierpliwością czekam na następny weekend. Być może będzie chwila żeby wyprowadzić maszynę na spacer. No i nie będzie śniegu.
Mihau pisze:
tutaj musisz opisać swoje wrażenia na danym typie drogi czy w danym terenie.
przecież ten test to ma tylko pokazać innym sensowność całej operacji (sensowna to oczywiście jest tylko czy efekt będzie dostatecznie wystarczający).
Znalazłem dziś w sieci film, który fajnie obrazuje działanie drążka. Podobnych obejrzałem dużo więcej i wiem już, że w zależności do stylu jazdy, który się preferuje, raz pomaga, raz przeszkadza. Ponieważ preferuję długie przelotowe trasy, na których jest wiele zakrętów, łuków, skrętów pod kątem prostym, itp, itd, jestem dobrej myśli.
Pytanie tylko czy nie przesadziłem z siłą tłumienia mojego drążka, bo ma długie ramiona i jest zamontowany szeroko na zewnątrz, dość blisko kół. Im bliżej kół, tym jego obecność jest wyraźniej wyczuwalna. Tyle zakumałem dziś z amerykańskich filmików. No i logika tak podpowiada.

Drążek prawie skończony i powoli zaczynam przed zaśnięciem obmyślać następny etap: regulowane amortyzatory tylne.

No i filmik
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YGM-vxncCQs[/youtube]

Awatar użytkownika
DIABLO_W
DIABLO TEAM ZGIERZ
Posty: 1539
Rejestracja: sob 23 maja, 2009
Quad:: CF MOTO 1000 OVERLAND,CF MOTO 1000 ,CF MOTO 850. CAN-AM 1000XTP & CF MOTO X8 EPS ,ACCESS 700EFI , CECTEK 500EFI I CF MOTO500
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Gdzieś w centrum

Re: Projekt Grizzly 700 Xxc

Post autor: DIABLO_W » ndz 16 gru, 2012

BuBu mierzone już i wejdą :) lecz rzeczywiście przeszkadza tłumik i muszą być zamontowane odwrotnie :) w cf moto z tyłu w oryginale nie mają zbiorników i dają rade .
DIABLO TEAM ZGIERZ & ATV SWEDEN :) https://www.facebook.com/pages/CF-MOTO-Polska/833411190006502?fref=ts

Awatar użytkownika
BuBu
Posty: 268
Rejestracja: wt 04 gru, 2012
Quad:: G700 XXc
Imię: Marcin
Lokalizacja: Powiat Poznański

Re: Projekt Grizzly 700 Xxc

Post autor: BuBu » ndz 16 gru, 2012

DIABLO_W, w takim razie czekamy na relacje :D

Awatar użytkownika
Pingwin Legnica
PingwinSquad
Posty: 1891
Rejestracja: pn 17 lis, 2008
Quad:: osiołek :)
Imię: Daniel
Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
Kontakt:

Re: Projekt Grizzly 700 Xxc

Post autor: Pingwin Legnica » ndz 16 gru, 2012

Bubu a nie prosciej zmienic quada na cf-kę x 8 ???
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl

Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś

w trakcie szukania nowego kierunku...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Yamaha Grizzly 550/660/700”