To zwykła 110, silnik to odpowiednik hondy dax. Zawory ustawiasz szczelinomierzem. Wartości to 0,05 ssący i 0,1 wydechowy. Mieszankę ustawiasz śrubką po lewej stronie gaźnika (w zależności od gaźnika, jest ona niżej). Wkręcasz ją i wykręcasz na nominalne 1,5 obrotu i później robisz ewentualne minimalne korekty na ciepłym silniku. Świeca powinna mieć kolor kawy z mlekiem, sprawdź to. Do zaworów dojście jest trudne w tym silniku, musisz odpowiednio wpasować się szczelinomierzem, taka budowa głowicy. Musisz odkręcić te 2 okrągłe zaślepki:

Zawory ustawiasz w GMP, muszą pokryć się znaki na magnecie ze znakami na deklu
Radzę jednak dać to komuś, kto się zna. Jak źle skontrujesz to będą za ciasne lub za luźne.
Fotki mojego autorstwa.