Zawias Elki w Rinconie 680
- BuBu
- Posty: 268
- Rejestracja: wt 04 gru, 2012
- Quad:: G700 XXc
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Powiat Poznański
Re: Zawias Elki w Rinconie 680
Kurcze, cieszę się, że jest taka różnica. Zastanawiam się, czy dane mi będzie ją kiedyś poczuć. W Grizzly, moim Grizzly. Inaczej nie będe w stanie zauważyć niuansów, nawet jak przejadę się innym grizzly na porządnym zawiasie. Cały czas jak niedowiarek tłumaczę sobie, że to przecież niemożliwe, żeby "trochę inne" amorki robiły aż taką różnicę. No ale steki ludzi nie może się mylić. Cały czas nie jestem jeszcze gotowy na taką inwestycję.
Re: Zawias Elki w Rinconie 680
BuBu, tak samo jest z zawiasem sportowym w samochodach, nie da się w żaden sposób porównać jazdy do seryjnego pojazdu.
bardzo mi się marzy taka elka albo fox w misiaku, jednak cena zabija normalnego wyrobnika jakim jestem... może kiedyś uda się uzbierać, może się trafi jakaś używka...
bardzo mi się marzy taka elka albo fox w misiaku, jednak cena zabija normalnego wyrobnika jakim jestem... może kiedyś uda się uzbierać, może się trafi jakaś używka...
Re: Zawias Elki w Rinconie 680
O kurczę kurczę to mi teraz zrobiłeś apetyt powiedz jak było z M&Msami - nie uciekały ? Kiedyś Pingwin wrzucił zdjęcia z rajdu - był tam uelkowany Rincon - ale nie pamiętam jaka wersja... Pamiętam to zdjęcie, tylne przeguby praktycznie chodziły bez żadnego zgięcia Możesz wrzucić jakieś zdjęcia ?
Ozo Drapers Squad
Re: Zawias Elki w Rinconie 680
M&Msy w wersji XMR nie uciekły a na hopah skakały a bardziej tył im skakał podobnie jak w foczce na seryjnym zawieszeniu.Uważam, że Rincon poddany modyfikacji jest bardzo mocnym sprzętem,zwinnym, i nawet teraz szybkim.Zdjęcia wkleje jak foczka bedzie już gotowa bo teraz mamy jeszcze inny plan z Pingwinem co jeszcze dodać nowego do foczki
PS. Jak nasz plan wypali to bedzie dobiero się działo.
PS. Jak nasz plan wypali to bedzie dobiero się działo.
Pingwin Squad
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Zawias Elki w Rinconie 680
hehe ten zawias to elka stage 1 była
w elce z tyłu są aż trzy sprężyny na jednym amorku !
prześwit reguluje się samemu, to co ustawił nam produceny powoduje, że po tym jak zasiada kierowca - półosie są równoległe do ziemi, idealnie rónolegle, my teraz to zmienimy i podniesiemy lekko do góry
chcesz się ścigać odkręcasz i quad zmniejsza prześwit chcesz offroadowo skręcasz i się podnosi, sprężyny są progresywne więc inne działają na lekkich dziurach, inne na średnich a inna na dołach
dodatkowo reguluje się poza sprężynami :
dobicie mocne - kiedy quad wpadnie ostro w dziurę jak szybko ma ugiąć się amorek
dobicie wolne - kiedy przyhamowujemy, zjeżdząmy w dół czy skręcamy kiedy powoli nastepuje nurkowanie zawiasu możemy ustawić jak szybko ma to się dziać kiedy skręcamy i nie chcemy aby quad się przechylał
trzecie do odbicie - kiedy wychodzimy z hopy możemy ustawić jak szybko koło "się prostuje" czyli jak szybko wraca z powrotem - tutaj dobre ustawienie powoduje brak odrywania się kół , quad nie myszkuje i najważniejsze nie lata w powietrzu - jeżeli chodzi o tył, a z przodu quad nie odbija się na hopach, jedzie dziwnie przyklejony
moje spostrzeżenia :
Rincon nie klęka przy hamowaniu i skręcaniu - można zakręt brać na gwizdku bo nie zachowuje się jak przeładowany okręt, na zjazdach nie "dziobie przodem" jest dużo wyżej, nie leżymy na kierownicy, nie ma wrażenia naporu na nią,
obserwując Tomka w porównaniu z XMR-ami w Żaganiu stwierdzam z całą odpowiedzialnością, że na hopach w rincon jest od nich szybszy i sprawniejszy, rincon nie prestrzela zakrętów co zdarzyło się dwa razy xmrkom i nie ma możliwości oglądnięcia jego osłon spodu - a taką mieliśmy możliwość w xmr-ach,
nie krytykuje xmrków bo to porządne maszyny ale jednak bardziej przeprawowce niż poligonowe zabijaki
pozostaje tylko czekać aż nasz Tomaszek odblokuje się całkowicie, i będzie jeździł tak jak na żółtych Highlifterach a wyniki mogą zagrozić nawet mojemu xxc co akurat mi przykrości nie sprawi
Będąc uczciwym trzeba jednak przyznać, że pierwsze testy zostały wykonane na śniegu więc na suchym i zwiększonej przyczepności może być gorzej ale też morze być jeszcze lepiej
czy wiecie, że rincon ma wyżej tyłek niż przód, jest to nienormalne i głupie rozwiązanie... myślałem, że rincona znam na wylot a podczas pomiarów się zdziwiłem, na Elce ustawiliśmy po równo,
w elce z tyłu są aż trzy sprężyny na jednym amorku !
prześwit reguluje się samemu, to co ustawił nam produceny powoduje, że po tym jak zasiada kierowca - półosie są równoległe do ziemi, idealnie rónolegle, my teraz to zmienimy i podniesiemy lekko do góry
chcesz się ścigać odkręcasz i quad zmniejsza prześwit chcesz offroadowo skręcasz i się podnosi, sprężyny są progresywne więc inne działają na lekkich dziurach, inne na średnich a inna na dołach
dodatkowo reguluje się poza sprężynami :
dobicie mocne - kiedy quad wpadnie ostro w dziurę jak szybko ma ugiąć się amorek
dobicie wolne - kiedy przyhamowujemy, zjeżdząmy w dół czy skręcamy kiedy powoli nastepuje nurkowanie zawiasu możemy ustawić jak szybko ma to się dziać kiedy skręcamy i nie chcemy aby quad się przechylał
trzecie do odbicie - kiedy wychodzimy z hopy możemy ustawić jak szybko koło "się prostuje" czyli jak szybko wraca z powrotem - tutaj dobre ustawienie powoduje brak odrywania się kół , quad nie myszkuje i najważniejsze nie lata w powietrzu - jeżeli chodzi o tył, a z przodu quad nie odbija się na hopach, jedzie dziwnie przyklejony
moje spostrzeżenia :
Rincon nie klęka przy hamowaniu i skręcaniu - można zakręt brać na gwizdku bo nie zachowuje się jak przeładowany okręt, na zjazdach nie "dziobie przodem" jest dużo wyżej, nie leżymy na kierownicy, nie ma wrażenia naporu na nią,
obserwując Tomka w porównaniu z XMR-ami w Żaganiu stwierdzam z całą odpowiedzialnością, że na hopach w rincon jest od nich szybszy i sprawniejszy, rincon nie prestrzela zakrętów co zdarzyło się dwa razy xmrkom i nie ma możliwości oglądnięcia jego osłon spodu - a taką mieliśmy możliwość w xmr-ach,
nie krytykuje xmrków bo to porządne maszyny ale jednak bardziej przeprawowce niż poligonowe zabijaki
pozostaje tylko czekać aż nasz Tomaszek odblokuje się całkowicie, i będzie jeździł tak jak na żółtych Highlifterach a wyniki mogą zagrozić nawet mojemu xxc co akurat mi przykrości nie sprawi
Będąc uczciwym trzeba jednak przyznać, że pierwsze testy zostały wykonane na śniegu więc na suchym i zwiększonej przyczepności może być gorzej ale też morze być jeszcze lepiej
czy wiecie, że rincon ma wyżej tyłek niż przód, jest to nienormalne i głupie rozwiązanie... myślałem, że rincona znam na wylot a podczas pomiarów się zdziwiłem, na Elce ustawiliśmy po równo,
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Zawias Elki w Rinconie 680
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
Re: Zawias Elki w Rinconie 680
A co z tymi zbiorniczkami ? Nie znam się za bardzo na budowie amorków, aale w nich jest pewnie gaz... Wiadomo, że tłumik Rincona jest bardzo gorący podczas jazdy, czy nie spowoduje to sprężanie gazu podczas jazdy i jego rozprężanie na postoju ?
Ozo Drapers Squad
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Zawias Elki w Rinconie 680
w can-amie zbiorniczek też jest w pobliżu wydechu, kiedy quad jedzie to nie ma problemu a zostawienie quada z zapalonym silnikiem na długi czas może faktycznie podnieść temperaturę w zbiorniczku, nie przejmował bym się tym, gdyż podczas jazdy chłodzi się jak należy
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
- DIABLO_W
- DIABLO TEAM ZGIERZ
- Posty: 1539
- Rejestracja: sob 23 maja, 2009
- Quad:: CF MOTO 1000 OVERLAND,CF MOTO 1000 ,CF MOTO 850. CAN-AM 1000XTP & CF MOTO X8 EPS ,ACCESS 700EFI , CECTEK 500EFI I CF MOTO500
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Gdzieś w centrum
Re: Zawias Elki w Rinconie 680
Więc czekamy na dalsze inowacje i testy owej FOCZKI
DIABLO TEAM ZGIERZ & ATV SWEDEN https://www.facebook.com/pages/CF-MOTO-Polska/833411190006502?fref=ts
- Pingwin Legnica
- PingwinSquad
- Posty: 1891
- Rejestracja: pn 17 lis, 2008
- Quad:: osiołek :)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Legnica dolnośląskie
- Kontakt:
Re: Zawias Elki w Rinconie 680
Andrzej zapomniałem o Tobie , dzisiaj pomierzę zawiasik x8 i outa i napiszę
www.pingwinsquad.pl
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...
www.pingwin.com.pl
Rumunia, Albania, Korsyka, Islandia, Czarnogóra, Chiny, Tadzykistan, Kirgistan, Uzbekistan, Kazachstan, Rosja, Białoruś
w trakcie szukania nowego kierunku...