CF Moto 500 4x4... a czy "Allroad" to się

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami CF Moto
Awatar użytkownika
Grzegorz Głowienka
Administrator
Posty: 2030
Rejestracja: ndz 14 sie, 2005
Quad:: testowy :)
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: mazowieckie
Kontakt:

CF Moto 500 4x4... a czy "Allroad" to się

Post autor: Grzegorz Głowienka » sob 11 sie, 2007

Wielkie "wyłupiaste" zintegrowane lampy to pierwsza rzecz, na którą każdy, widząc CF Moto 500 4x4 Allroad, na pewno zwróci uwagę. Poza tym quad ten wyposażony jest we wszystko to, czego będzie potrzebował zarówno quadowy turysta jak i rider off-road `owy m.in. bagażniki, szeroka kanapa, przednie orurowanie... Dla lubiących podróże we dwoje na jednym quadzie dostępna jest wersja przedułżona, wyposażona w przystosowane dla dwojga podnóżki. Wygląd CF-ki zachęca do zabawy w terenie zresztą sama nazwa jest dość prowokująca. My też jej ulegliśmy.

Kliknij tu, że zobaczyć co nam z tego wyszło... - test quada CF Moto 500

Jeżeli jeździłeś lub jesteś posiadaczem CF Moto 500 to opisz swoje wrażenia z jazdy...
Póki co quadowa emeryturka :)

Awatar użytkownika
Motyf
Posty: 1159
Rejestracja: wt 09 sty, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Motyf » ndz 12 sie, 2007

widziałem ten sprzęt, całkiem ciekawa konstrukcja. nie przyglądałem sie dokładnie ale będe musiał to zrobi. moją uwage zamaist wyłupiastych świateł zwraca duża waga

Awatar użytkownika
yamahator
Posty: 201
Rejestracja: sob 19 maja, 2007
Lokalizacja: Warszawa-Wawer

Post autor: yamahator » pn 13 sie, 2007

Witam.O mały włos nie zostałem urzytkownikiem cf moto 500 w wersji long.Jeżdziłem nim pare godzin w łomiankach jest tam autoryzowany dealer cf moto.Według mnie jest to sprzęt żywcem zerżnięty z grizzly 660(chodzi mi o zawieszenie,przeniesienie napędu,włączanie 4x4 jak i blokady dyfra )Wrażenia były naprawde dobre sprzęt ochoczo reaguje na gaz,niezile wybiera doły nie wiem jak sobie radzi w błocie i wodzie ponieważ nie było gdzie sprawdzić.Moje końcowe wrażenie jest takie>Dobry chińczyk dobry silnik (rozpędza się do 90km/h i dalej niechce) jednak brakuje mu troche mocy i cena jest zbyt wysoka porównując choćby z yamaha grizzly którą kupiłem nową taniej niż chciał mi sprzedać dealer cf moto.Ciekawe w jakim będzie stanie po przejechaniu 2000km.

Awatar użytkownika
Motyf
Posty: 1159
Rejestracja: wt 09 sty, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Motyf » sob 18 sie, 2007

otóz to. z poczatku moze byc wszystko dobrze a potem moze zaczac sie sypac. te rozwiazania, ktore przypominaja Ci grizzly to po prostu najbardziej sprawdzone rozwiazania i najbardziej popularne dlatego widzimy je rowniez w tym quadzi.cena od dealera zawsze bedzie wysoka bo chyba porownujesz z grizzly nie kupionym od dealera

Awatar użytkownika
allroad
Posty: 19
Rejestracja: ndz 02 wrz, 2007
Lokalizacja: Warszawa-Ząbki

Miałem CF500 w wersji 1os.

Post autor: allroad » ndz 23 wrz, 2007

Sprzęt ciekawy lecz napewno nie dopracowany, zrobiłem nim 1200km (kupiłem nowego). W terenie sprawdzał się super, jeździłem z grizzlymi i rinconem i spokojnie dawał sobię radę więc tu wszystko w porządku ale................ te pierdoły które co chwile padały doprowadzały mnie do szału, pomyślałem no dobra katuje, sprzętu nie oszczędzam - psuje się - trzeba zamówić część zamienną, jest gwarancja. Magazynu z częściami w Polsce nie ma, wszystko trzeba zamówić bo podobno płynie ze Szwecji, a mnie się wydaje że to płynie z bieguna południowego. W rzeczywistości Quad więcej stał niż jeździł a pod koniec bałem się go ruszać "bo coś się zepsuje". Sprzedałem ze znaczną stratą ale jestem happy. Teraz się gryzę RINCON czy GRIZZLY i jak tylko coś fajnego znajdę, będę się cieszył japończykiem - oby jak najszybciej. I mój apel NIE KUPUJCIE TEGO g****.

Awatar użytkownika
Motyf
Posty: 1159
Rejestracja: wt 09 sty, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Motyf » ndz 23 wrz, 2007

mocne slowa....prosimy o zachowanie kultury. tu ludzie nie maja problemu z rozumieniem tekstu pisanego. Tak mi sie wydaje

bartollini
Posty: 2
Rejestracja: sob 12 kwie, 2008
Lokalizacja: Nowe Załubice

Post autor: bartollini » sob 12 kwie, 2008

witajcie,

zamierzam kupić cf moto 500. przeczytałem niektóre opinie na temat tego sprzętu i nie są zachęcające. zachęcająca jest tylko cena. za 20 tyś. masz terenowe oponki i wciągarkę. o rejestracji na 2 os. nie wspomnę. za gryzzli z homologacją, wciągarką i lepszymi kapciami trzeba dać ok. 30 tysi. (mówię o nowym).
czy któryś z szanownych kolegów miał doczynienia z nowym cf moto 2008?
czy możliwe, że producent w chinach ulepszył pewne rzeczy czy tylko zmienił lampy i ogłosił ten model nowym? gwarancja 24 mieś też daje do myślenia.
powiedzcie co myślicie... :bezradny:

pozdrawiam serdecznie brać quadową.

Awatar użytkownika
darekk310
Posty: 63
Rejestracja: wt 22 sie, 2006
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: darekk310 » sob 12 kwie, 2008

temat z 2007 ale dobra
widzieliście Cie tabelke z cenami cześci zamiennych
pasek 3 tys. zł
końcówka drążka 484 zł
przegub prawie 2 tys zł

ja pierdziele a ja myśłałem że do bomby są najdroższe części :D
Moc Jest Bogiem, Prędkość Nałogiem, Nitro Zabawą, a Turbo Podstawą

bartollini
Posty: 2
Rejestracja: sob 12 kwie, 2008
Lokalizacja: Nowe Załubice

Post autor: bartollini » sob 12 kwie, 2008

mam kolegę, który ujeżdża grizzly 660. sprzęt jest świetny bez dwóch zdań, ale często słyszę, że musi wymienić przekażnik od napędu, drążek, linkę itp. itd.
od cf moto nie spodziewam się bezawaryjności, ale zastanawiam się czy w przypadku zakupu np. grizzry 660 w cenie 20 tyś. (pewnie ok. 2-3 letni) będzie lepiej???
pomóżcie !!! nie mam ciśnienia na markę yamaha albo honda. 2 lata gwarancji to chyba coś. czy może ktoś z szanownych kolegów miał doczynienia z naprawami gwarancyjnymi tego sprzętu. czy są respektowane reklamacje?

Awatar użytkownika
BadAmstaff
Posty: 508
Rejestracja: pn 26 mar, 2007
Lokalizacja: Made in Poland
Kontakt:

Post autor: BadAmstaff » sob 12 kwie, 2008

Uważam że pieniądze są wyrzucone w błoto przy zakupie chińszczyzny za 20tyś.

Grizzly jak najbardziej, doświadczenie z Grizzem niewielkie lecz mój kolega zrobił 660 około 5000tyś. km bez napraw a sprzęt nie miał lekko
Bomba Atomowa 800 Zamienie GRIZZLY 700 EPS 2007 rok SALON POLSKA jeszcze 1 rok gwarancji na CAN-AM RENEGADE 800

ODPOWIEDZ

Wróć do „CF Moto”