Quad za 5000 - 6000 zł

Co kupić, na co wymienić, jaki najlepszy na początek...
ODPOWIEDZ
Toffik90
Posty: 2
Rejestracja: ndz 03 cze, 2012
Imię: Adrian

Re: Quad do 6000zł

Post autor: Toffik90 » śr 06 cze, 2012

Witam. Szukam quada do 6000 tys zl maszyna używana pojemność min 250. najlepiej 4x4 chociaż niekoniecznie. Interesuje mnie Yamaha lub Kawasaki raczej chińskie odpadają, quad ma służyć do jazdy po leśnych bezdrożach a także to pomocy przy domu ( naciąganie przyczepki, a w zimie pchanie pługu ).
Jestem nowicjuszem dopiero co zaczynam zabawę mam 22 lata, 185 wzrostu i 85kg wagi. O i najważniejsze maszyna ma być mało awaryjna :) Podajcie aktualne propozycje.

Monsa
Posty: 6
Rejestracja: pn 02 lip, 2012

Re: Quad do 6000zł

Post autor: Monsa » pn 02 lip, 2012

Witam jet to mój pierwszy post więc siemka wszystkim jak myślicie do 6 kawałków kupie kilkuletnią yamaszke raptor 250. To będzie mój pierwszy quad. Dodam że mam niecałe 14 lat i 170cm wzrostu.

Skipi
Posty: 11
Rejestracja: sob 16 kwie, 2011
Imię: Filip
Lokalizacja: Bialystok

Re: Quad do 6000zł

Post autor: Skipi » pn 23 lip, 2012

Wystarczy wejść na allegro lub otomoto i samemu się rozejrzeć :)

mistrzunio1997
Posty: 11
Rejestracja: czw 16 sie, 2012
Quad:: hummer bmw 125
Imię: Hubert
Lokalizacja: Jeruzal

Re: Quad do 6000zł

Post autor: mistrzunio1997 » sob 18 sie, 2012

Za 10.000zł można kupić tak jak ja też chcę kupić Kymco mxu 150 :) Pozdro...

Przezdziu
Posty: 1
Rejestracja: wt 21 sie, 2012
Imię: Michał

Re: Quad do 6000zł

Post autor: Przezdziu » śr 22 sie, 2012