SSQuad Integracja 2007

Archiwum bezciśnieniowych imprez turystycznych, integracyjnych i zlotowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
markus
Posty: 590
Rejestracja: pn 18 gru, 2006
Lokalizacja: SLASK
Kontakt:

Post autor: markus » pn 06 sie, 2007

Markus - czy dzielisz sie z nami wiadomościami z dawna czy aktualnymi?

Aktualnymi i to bardzo!!! Zreszta na PT w Walimiu chłopaki sciagli agenta PZU bo nie wszyscy mieli ubezpieczenie.

MaciekP
Posty: 615
Rejestracja: pn 17 paź, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MaciekP » pn 06 sie, 2007

dzieki za pomoc. Odezwe sie do niego...

Awatar użytkownika
stahoo
Posty: 802
Rejestracja: pn 28 lis, 2005
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: stahoo » pn 06 sie, 2007

garsc przydatnych informacji:

koszt udzialu 1 osoba/1 quad - 100 PLN - nic sie nie zmienilo :)
udzial osoby towarzyszacej - udzial w grillu - 50 PLN - wyjasniam zainteresowanym

koszt noclegow i wyzywienia - koszt uczestnika - rezerwacja bezposrednio w osrodku...

w tej chwili jest 18 zgloszen...
z powowdow logistycznych - ilosc startujacych quadow ograniczamy do 40 sztuk - w sumie quadowcow oraz osob towarzyszacych moze byc wiecej...

prosze o info, ile bedzie dzieci, o ile beda, ile bedzie kobiet - a wiem ze beda, niektore sa juz na liscie i czy zapewniac rzeczy, o ktorych pisalem wczesniej - zeby nie bylo za pozno...

UWAGA!!! - brak pelnych wymaganych informacji w zgloszeniu, oraz podane informacje w zgloszeniu, beda weryfikowane przy wydawaniu materialow oraz kart startowych...!
.:GALEON:.

Awatar użytkownika
stahoo
Posty: 802
Rejestracja: pn 28 lis, 2005
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: stahoo » czw 09 sie, 2007

Regulamin SSQuad Integracja 2007


1.Niniejszy regulamin ma za zadnie przedstawić zakres wzajemnych odpowiedzialności i zależności pomiędzy organizatorem a uczestnikami, oraz ma za zadanie wyjaśnić niektóre atrakcje przygotowane przez organizatora.
2.Wybrane punkty niniejszego regulaminu powstały na bazie prac Bartka Sołtysa, za co organizator przekazuje mu serdeczne podziękowania.
3.Organizatorem SSQuad Integracja 2007 – jest SSQuad.pl, P.H.U. SPLIT Marcin Stachura.
4.Impreza ma charakter integracyjny z elementami turystyki quadowej i przeznaczona jest dla pojazdów samochodowych kategorii L7e (w rozumieniu regulaminu – quadów). Dopuszczamy jednak pojazdy zarejestrowane jako motocykl, lub jako ciągnik, oraz pojazdy niezarejestrowane.
5.Nie obowiązuje podział na klasy pojazdów, ani ze względów na trudność przygotowanych prób, ani ze względu na zastosowane napędy w pojeździe: 4x2, 4x4, 6x6.
6.Do imprezy zostaną dopuszczeni uczestnicy, którzy:
a) zadeklarowali swoją obecność,
b) potwierdzili swoją obecność,
c) spełnili warunki określone, co do formy zgłoszenia, czyli podali wszystkie wymagane do zgłoszenia dane uczestnika, pojazdu i polisy OC.
7.Organizator zastrzega sobie prawo do niedopuszczenia uczestnika do imprezy, jeżeli stwierdzi rozbieżność pomiędzy danymi otrzymanymi od uczestnika a danymi faktycznymi.
8.Do udziału w imprezie będą upoważniały następujące rzeczy:
a) imienna karta drogowa,
b) naklejka z numerem startowym,
c) identyfikator (wymagane imię i nazwisko oraz numer startowy)
d) kupony żywnościowe – dostępne na identyfikatorze, które to uczestnik otrzyma przed rozpoczęciem imprezy.
9.Nad prawidłowym przebiegiem imprezy czuwa Zespół Sędziowski w składzie: Marcin Stachura, Krzysztof Stachura, Wojciech Klimek, do którego kompetencji należy dopuszczanie uczestników, dyskwalifikacja uczestników, punktacja, rozstrzyganie sporów i protestów powstałych w skutek uczestniczenia w imprezie. Zespół Sędziowski może zostać zmieniony najpóźniej do dnia rozpoczęcia imprezy.
10.Warunkiem uczestnictwa jest prawidłowe zgłoszenie uczestnika i pojazdu oraz potwierdzenie uczestnictwa poprzez opłacenie wpisowego i przesłania kompletu danych wymaganych przez organizatora.
11.Uczestnik imprezy musi być pełnoletni, a w przypadku braku pełnoletniości wymagane jest aby brał udział w imprezie pod opieką rodzica lub prawnego opiekuna.
12.Uczestnik imprezy świadomy konsekwencji deklaruje, iż jest zdrowy na ciele i na umyśle i w razie poniesienia uszczerbku na zdrowiu nie będzie rościł żadnych praw względem organizatora a w przypadku poczynionych szkód i zaniedbań wskutek niewłaściwego zachowania ponosi pełną odpowiedzialność za swoje czyny.
13.Pojazdy uczestniczące w imprezie muszą posiadać ubezpieczenie OC.
14.Każdy z uczestników zostanie objęty ubezpieczeniem NNW zapewnionym przez organizatora w ramach udziału w imprezie, o ile dostarczy swoje dane adresowe wraz z numerem PESEL, niezbędne do ubezpieczenia, w terminie najpóźniej do 23-go sierpnia 2007 roku. Uczestnicy, którzy dostarczą dane po tym terminie, nie zostaną ubezpieczeni.
15.Jeżeli dojdzie do uszkodzenia części ciała, będącego podstawą do wypłaty odszkodowania, uczestnik winien poinformować o tym organizatora nie później niż do 7 (siedmiu) dni od daty rozpoczęcia imprezy.
16.Do udziału w imprezie zostaną dopuszczone tylko pojazdy całkowicie sprawne technicznie.
17.Uczestnik jest zobowiązany wyposażyć się w kask ochronny i być w niego ubranym w momencie jazdy oraz odbywania prób terenowych. Dodatkowo uczestnik powinien zadbać o inne ubrania ochronne, tak, aby nie doprowadzić do uszczerbku na zdrowiu na skutek uczestnictwa w imprezie oraz powinien zadbać o części i narzędzia niezbędne do płynnego poruszania sie po trasie imprezy.
18.Uczestnik winien jest być dostępnym pod numerem telefonu, który podał przy zgłoszeniu, w celu zapewnienia płynności kontaktu pomiędzy organizatorem a uczestnikiem.
19.Każdy uczestnik otrzyma koordynaty GPS wg których będzie poruszał sie po trasie imprezy.
20.Udowodnione zboczenie z trasy, wejście w szkodę, bądź też jazda w kierunkach przeciwnych niż trasa będzie karane dyskwalifikacją oraz jeżeli zajdzie taka potrzeba udostępnieniem danych poszkodowanemu podmiotowi.
21.Potwierdzenie udziału w imprezie następuje w momencie opłacenia wpisowego na konto podane przez organizatora, i jest ono wysłane przez organizatora na adres e-mail podany przez uczestnika.
22.Osoby bez potwierdzeń nie zostaną dopuszczone do udziału w imprezie. Warunkiem dopuszczenia do startu jest przedstawienie potwierdzenia wpłaty wpisowego.
23.Organizator ustala limit łączny pojazdów uczestniczących w SSQuad Integracja 2007, na 40 (czterdzieści) quadów.
24.Wpisowe dla 1 quada/1 osoby wynosi 100 PLN, wpisowe dla osoby towarzyszącej, na grill, wynosi 50 PLN.
25.Wpisowe należy wpłacić na konto:
Marcin Stachura, Linin 33/36; 05-530 Góra Kalwaria
m-bank 37 1140 2004 0000 3202 3014 3254

w tytule proszę podać: "SSQ 2007 - "imie i nazwisko""

26.Organizator zastrzega sobie prawo możliwości ograniczenia ilości uczestników lub zmiany planu imprezy, o czym uczestnicy zostaną poinformowani najpóźniej na 7 dni przed planowanym rozpoczęciem imprezy. W powyższym przypadku liczy się kolejność zgłoszeń.
27.Organizator nie dopuszcza prowadzenia żadnych akcji promocyjnych i reklamowych w trakcie imprezy, nie uzgodnionych z organizatorem. Działania takie doprowadzą do wykluczenia uczestnika z imprezy.
28.Uczestnik zobowiązany jest umieścić na swoim quadzie numery startowe oraz wszystkie nalepki sponsorów dostarczone przez Organizatora.
29.Uczestnicy SSQuad Integracja 2007 są zobowiązani do przestrzegania przepisów Kodeksu Drogowego, przepisów ppoż. oraz postanowień niniejszego Regulaminu.
30.Na trasie Imprezy obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu przez uczestników pod groźbą dyskwalifikacji. W zakresie dopuszczalnej ilości alkoholu we krwi Uczestnika obowiązują przepisy Prawa o Ruchu Drogowym.
Podstawa prawna:
Dziennik Ustaw z 2005 r.: Dz. U. Nr 108 poz. 908., Nr 175 poz. 1462, Nr 179 poz. 1486, Nr 180 poz. 1494, Nr. 180 poz. 1497
Dziennik Ustaw z 2006 r.: Dz. U. Nr 17 poz. 141, Nr 104 poz. 708, Nr 104 poz. 709.
31.Uczestnik zobowiązany jest poddawać się badaniu alkomatem w trakcie trwania Imprezy pod groźba dyskwalifikacji.
32.Na trasie obowiązują przepisy ruchu drogowego, a na odcinkach przechodzących przez gospodarstwa oraz osiedla ludzkie i w ich bezpośrednim sąsiedztwie prędkość zostaje ograniczona do 15 km/h.
33.Obowiązują godziny otwarcia trasy: od godziny 10.00 (sobota 25.08) do godziny 16.00 (sobota 25.08). Przebywanie na trasie poza wyznaczonymi godzinami jest zabronione pod groźbą wykluczenia z udziału w Imprezie.
34.W godzinach 16.00 – 19.00 – odbędą się konkurencje stacjonarne przygotowane przez organizatora na terenie zamkniętym.
35.Dla wszystkich załóg trasa jest jednakowa.
36.Uczestnicy startują jak wolą, w jakim zestawieniu chcą i o jakiej porze chcą, nie wcześniej jednak niż od godziny 10.00.
37.Trasę należy pokonywać według ustalonej przez Organizatora kolejności i w zadanym kierunku.
38.Otrzymana Karta Drogowa powinna być przedmiotem troski Uczestnika tak, aby była czysta i czytelna.
39.Organizator nie zapewnia ochronnych opakowań, uczestnik winien przechowywać Kartę Drogową w warunkach zapewniających jej czystość i czytelność.
40.Karta Drogowa nie będzie mocowana do quada, w sumie jest 6 prób punktowanych i przy każdej próbie zaliczenie będzie wpisywał Sędzia.
41.Zgubienie lub zniszczenie Karty Drogowej równe jest dyskwalifikacji.
42.Uczestnik zobowiązany jest czytelnie wypełnić Kartę Drogową. Brak numeru startowego, lub danych osobowych oznacza odrzucenie karty i nie policzenie wyników.
43.Zaliczenie odpowiedniej próby zostanie odznaczone przez Sędziego w odpowiednim miejscu na Karcie Drogowej.
44.Przez prawidłowe zaliczenie próby rozumie się wstęplowanie pieczątki w odpowiadające jej miejsce na Karcie Drogowej przez Sędziego:
- po uprzednim dojechaniu przodem quada do oznaczonego miejsca,
- po przejeździe oznaczonej trasy, wykonania zadania.
45.Sędzia decyduje o zaliczeniu próby, bądź jej nie zaliczeniu.
46.Każda próba przeróbki na Karcie Drogowej równa jest dyskwalifikacji.
47.Karty Drogowe oddawane są w bazie imprezy przed ustalonym limitem czasowym. W przeciwnym przypadku Uczestnik zostaje zdyskwalifikowany.
48.Wygrywa ten Uczestnik, który zdobędzie największą liczbę punktów.
49.Punktacja SSQ Integracja 2007 polega na:

a)
przejechaniu trasy – zaliczenie, każdy z uczestników ma do dyspozycji dwie trasy – turystyczną i turystyczną z elementami przeprawowymi, poruszając się wg punktów i trasy, przygotowanych przez organizatora.

Ilość punktów - zaliczenie

b)
zdobycie przeszkody na trzech próbach obserwowanych - każda próba to 1000 - 3000 pkt. Próby są zamykane o godzinie 16.00 – liczy się ostatni uczestnik, który rozpocznie próbę w danym limicie czasowym.

I próba – zjazd stromym zboczem i dojazd do oznaczonego drzewa (na odległość taśmy) – zaliczenie 1000 pkt.
II próba – zjazd stromym zboczem i dojazd do przeszkody w wodzie (na odległość taśmy) – zaliczenie 2000 pkt.
III próba – dojazd do przeszkody w wodzie – (na odległość taśmy) – zaliczenie 3000 pkt.

c)
zaliczenie trzech prób dodatkowych – próby oficjalnie rozpoczynają się od godziny 16.00, tylko dla chętnych, liczą się do ogólnej punktacji, i wygranej – za kolejność zaliczenia prób odpowiada kolejność przyjazdu i zdania kart. Pierwsza osoba, która zdała kartę – bierze udział w konkurencjach w określonej kolejności.

I próba – “trzy koła” - uczestnik ma za zadanie przejechać slalom quadem na trzech kołach – zadanie na czas.
Punktacja – (75 sekund – czas pokonania przeszkody w sekundach = czas w sekundach x 10 pkt.). Liczy sie także czas ujemny!, który negatywnie wpływa na ogólny wynik.

Przykład 1.:
75 sekund (maksymalny limit)
czas przejazdu = 60 sekund
wynik: 75 – 60 = 15 sekund
15 sekund x 10 pkt. = 150 pkt.

Przykład 2.:
75 sekund (maksymalny limit)
czas przejazdu = 90 sekund
wynik: 75 – 90 = (-15) sekund
(-15) sekund x 10 pkt = (-150 pkt.) - wpływa negatywnie na ogólny wynik

II próba - “monster quad” - uczestnik przejeżdża quadem po przygotowanym wraku samochodu – zadanie na czas

Punktacja - najlepszy czas – 1000 pkt., najgorszy 100 pkt. Liczy się 10 najlepszych czasów.

III próba - “pijak” - uczestnik przejeżdża quadem po wyznaczonym torze, w okularach, które jazdę znacznie mu utrudniają :) - zadanie na czas – zaliczenie polegające na takiej samej zasadzie, co próba “trzy koła”

50.Zaliczenie i punktację, wpisują sędziowie, lub wyznaczone przez nich osoby z obsługi.
51.W przypadku remisu w wynikach uczestników w obrębie pierwszych trzech miejsc – nastąpi rozstrzygniecie za pomocą konkurencji niespodzianki.
52.Zespół Sędziowski nie dopuści do startu uczestnika z następujących przyczyn:
a) uczestnik lub pojazd nie spełnia wymogów Regulaminu;
b) uczestnik stawił się na starcie pod wpływem alkoholu lub środków odurzających (Zespół Sędziowski lub osoby przez niego upoważnione mają prawo sprawdzenia zawartości alkoholu w organizmie każdego uczestnika Imprezy).
54.Dyskwalifikacja (wykluczenie) następuje w przypadku:
a) poruszania się po polach uprawnych i uprawach leśnych;
b) nie oddania Karty Drogowej;
c) niesportowego zachowania;
55.Nagrody jakie przewidział organizator dla zwycięzców to pamiątkowe statuetki niespodzianki oraz czeki na wybrane produkty u Dilera Yamahy.
I miejsce – czek na 500 PLN – do zrealizowania u Dilera Yamahy
II miejsce – czek na 300 PLN – do zrealizowania u Dilera Yamahy
III miejsce – czek na 200 PLN – do zrealizowania u Dilera Yamahy
IV miejsce – czek na 100 PLN – do zrealizowania u Dilera Yamahy
V miejsce – czek na 100 PLN – do zrealizowania u Dilera Yamahy
czeki można będzie zrealizować do końca września 2007. Czeki nie mogą zostać wymienione na pieniądze, oraz sklep nie wydaje reszty. Czek może zostać zrealizowany w połączeniu z dopłatą gotówkową zwycięzcy.
56.Każdy z uczestników dostanie pamiątkowy gadżet.
57.Uczestnicy biorą udział w Imprezie na własną odpowiedzialność, co potwierdzają w zgłoszeniu.
58.Organizator Imprezy nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody powstałe w czasie trwania Imprezy spowodowane przez jej uczestników lub osoby trzecie.
59.Organizator nie ponosi odpowiedzialności za stan techniczny quadów oraz dodatkowego wyposażenia przed i po Imprezie.
60.Uznaje się, że uczestnik podpisując zgłoszenie zapoznał się z regulaminem i zobowiązuje się go przestrzegać.
61.Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany warunków poszczególnych atrakcji na imprezie.
62.Organizator zastrzega sobie prawo do poprawek, uzupełnień i zmian niniejszego regulaminu, o czym zawodnicy zostaną niezwłocznie powiadomieni
63.Wszelkie zmiany ogłaszane będą w formie pisemnej i stanowić będą stosowny załącznik do Regulaminu.



Plan Imprezy:

24.08.2007 – piątek
już można przyjeżdżać do ośrodka :)

25.08.2007 – sobota
dzień imprezy :)

09.00 – odprawa – formalności
09.45 – przygotowanie do startu
10.00 – start – rozpoczęcie integracji terenowej – SSQuad Integracja 2007
10.00 – 16.00 – przejazd przygotowanej trasy oraz trzech obserwowanych prób terenowych
16.00 – zamknięcie trasy
16.00 – 19.00 – dodatkowe obserwowane próby terenowe na terenie zamkniętym – o kolejności zaliczania decyduje kolejność zdania Kart Drogowych
20.00 – rozpoczęcie grilla – wręczenie nagród, karaoke, zabawa do rana :)

26.08.2007 – niedziela
dzień pożegnania – powrót do domu :(
.:GALEON:.

brylant
Posty: 700
Rejestracja: pn 26 lut, 2007
Quad:: G7
Lokalizacja: Piaseczno/Sierzchów
Kontakt:

Post autor: brylant » czw 09 sie, 2007

Witam wszystko ładnie ale gdzie jest ta impreza gdzie jest start gdzie sie zameldować.
Yamaha Grizzly 700 black carbon
http://www.quadteam.pl

MaciekP
Posty: 615
Rejestracja: pn 17 paź, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MaciekP » czw 09 sie, 2007


brylant
Posty: 700
Rejestracja: pn 26 lut, 2007
Quad:: G7
Lokalizacja: Piaseczno/Sierzchów
Kontakt:

Post autor: brylant » czw 09 sie, 2007

Oj jest
Szkoda że mnie nie będzie tak się szykowałem ale nie dam rady chyba że się z wesela urwe.
Yamaha Grizzly 700 black carbon
http://www.quadteam.pl

iras61
Posty: 1093
Rejestracja: pn 11 gru, 2006
Lokalizacja: stargard szcz.

Post autor: iras61 » czw 09 sie, 2007

oj urwij,urwij :lol:
[size=75]extrema jest dobra na wszystko[/size]

Awatar użytkownika
Arecki
Moderator
Posty: 816
Rejestracja: śr 30 sie, 2006
Lokalizacja: Kabaty :)
Kontakt:

Post autor: Arecki » czw 09 sie, 2007

Zameldowany :)
.:GALEON:.
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...

Awatar użytkownika
mesel
V-ce Admin
Posty: 1179
Rejestracja: sob 17 lut, 2007
Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
Imię: Marcin
Lokalizacja: Warszawa - Wawer
Kontakt:

Post autor: mesel » pt 10 sie, 2007

Ja napewno zjawię się poplotkować i takie tam... bo to tylko 70 KM z Anina

ODPOWIEDZ

Wróć do „Imprezy turystyczne, integracyjne i zloty”