EAGLE ATV 250-pytanie

Wasze doświadczenia i pytania związane z chińskimi quadami
ODPOWIEDZ
Trawel22

EAGLE ATV 250-pytanie

Post autor: Trawel22 » czw 10 maja, 2012

Witam. Posiadam chińskiego quada ATV EAGLE LYDA203E, o pojemności 250. kupiłem go w 2008 roku. Od tamtej pory oprócz kupna nowego akumulatora, naciągania łańcucha,pompowania opon,wymiany jednej końcówki drążka i popsikania paru części w'dkiem nie robiłem chyba nic. Moje pytanie jest takie: Co muszę koniecznie sprawdzić, wymienić,ZROBIĆ? Nie znam się kompletnie na mechanice. Quad ma przejechane około 2700 km.

Awatar użytkownika
Marines
Moderator
Quad:: Czerwony...
Imię: Marcin

Re: EAGLE ATV 250-pytanie

Post autor: Marines » pt 11 maja, 2012

Olej wymieniałeś?
"Są rzeczy, które trzeba zrobić i robi się je, ale nigdy o nich nie mówi. Nie próbuje się ich usprawiedliwiać. Są nie do usprawiedliwienia. Po prostu się je robi. A potem zapomina."
NAPRAWIAM QUADY I MOTOROWERY - BYDGOSZCZ I OKOLICE

Trawel22

Post autor: Trawel22 » pt 11 maja, 2012

Nie, ale dzisiaj to zrobię. Mam jeszcze duże luzy w kołach, a nie wiem za bardzo jak ustawić zbieżność...

Awatar użytkownika
Marines
Moderator
Quad:: Czerwony...
Imię: Marcin

Post autor: Marines » sob 12 maja, 2012

Przez 4 lata nie wymieniałeś oleju?! Trafiłeś na dobry egzemplarz jak Ci jeszcze jeździ. Koniecznie kup olej motocyklowy z oznaczeniem 4T jakiejkolwiek firmy, byle 4T.
Jakie luzy? na boki prawo lewo czy jak ciągniesz do siebie/pchasz? To prawdopodobnie Sworznie wahacza, są do wymiany. Koszt w granicach 150zł + zabawa młotkiem. Wymień koniecznie, bo mogą wypaść i się połamiesz.
"Są rzeczy, które trzeba zrobić i robi się je, ale nigdy o nich nie mówi. Nie próbuje się ich usprawiedliwiać. Są nie do usprawiedliwienia. Po prostu się je robi. A potem zapomina."
NAPRAWIAM QUADY I MOTOROWERY - BYDGOSZCZ I OKOLICE

konrados
Quad:: 125 atv
Imię: konrad

Post autor: konrados » ndz 05 sie, 2012