co sądzicie o tym trx 450 ?

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Honda
ODPOWIEDZ
mrmosiek
Quad:: szukam /husqvarna wr 125 2010
Imię: Tomek

co sądzicie o tym trx 450 ?

Post autor: mrmosiek » pn 07 maja, 2012

Witam.Jestem tutaj nowy i jest to mój pierwszy post .proszę o wyrozumiałość :) przymierzam się do zakupu quada . co sądzicie o tym http://tablica.pl/oferta/quad-honda-trx ... c032d;r:;s: ?ew czy moglibyście zaproponować mi coś podobnego w podobnej cenie ? zależy mi aby nie był tuningowany ( jak najbardziej seryjny ) , nie katowany i miał możliwość rejestracji . czy widzicie na nim jakieś kombinacje ? to ma być mój pierwszy quad :) jak dotąd od kilku lat jeżdżę na motocyklach enduro i oprócz 20 min na chińskiej 110 nie mam żadnego doświadczenia z quadami .z góry dziękuję za pomoc ;)

Awatar użytkownika
Progress
TranS-Squad Team
Quad:: Honda TRX 450r Sportrax
Imię: Adrian

Re: co sądzicie o tym trx 450 ?

Post autor: Progress » śr 09 maja, 2012

Patrząc na zdjęcia wygląda na seryjny egemplarz, nie wiadomo czy ktos manipulował w środku, jednak sądząc po opisie i zdjęciach sprzedaje go wg mnie amator.
Zastanawiał bym się czy dbał o wymianę oleju, regulację zaworów, napięcie łańcucha itp czy generalnie dbał o sprzęt.
200 km przebiegu ? nawet gdyby byl pierwszym wlaścicielem to cięzko mi by bylo w to uwierzyć.
Jezdził tylko po podwórku - to jakiś żart chyba ;) takiego tekstu jeszcze nie widziałem ( zazwyczaj jest informacja ze quad uzytkowany rekreacyjnie, nie widział błota ani wody ;)
Nawet jeżeli to wszystko prawda bo ze zdjęc zbyt wiele nie wywróżymy.
Są miejsca które mogą nam powiedzieć troche o przebiegu quada jednak nie ostały ona pokazane na zdjęciach, nie wiem czy to przypadek czy celowe zagranie.
Na żywo można sprawdzić wiele rzeczy.

Ja użytkuję taki sprzęt i z czystym sumieniem mogę polecić!
Śwetna maszyna, praktycznie bezawaryjna, zużywają się elemeny które mają prawo.