Kymco MXU 500i IRS po 1000km
- Adam Wieczorek
- Moderator
- Posty: 371
- Rejestracja: pt 07 sty, 2011
- Quad:: Suzuki KQ 700 2007r
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Grodzisk Maz
- Kontakt:
Kymco MXU 500i IRS po 1000km
Witam zgodnie z tym, co pisałem wcześniej chciałem zaprezentować wrażenia z jazdy na moim Kymco. Po nieudanym początku związanym ze sprzedażą wadliwego quada (brak ładowania - niesprawny alternator) pojazd został naprawiony na gwarancji i do dnia dzisiejszego sprawuje się bezawaryjnie. Większy problem zaczyna się jednak z podstawową eksploatacją, ponieważ do quada niema podstawowych części zamiennych takich jak klocki hamulcowe, nawet importer, czyli motor-land ich nie posiada a żadna firma w Polsce nie robi zamienników. Zamówiłem również kilka części do Kymco, na które czekam już 5 tyg i nie wiadomo, kiedy będą. Kolejnym minusem w eksploatacji wtryskowej 500-tki jest całkowity brak akcesorji, które w jeździe terenowej się przydają. Co do samej jazdy quadem to nie można narzekać niezależne zawieszenie jest komfortowe, bardzo dobrze radzi sobie w ciężkim terenie jak i szybkich odcinkach. 500ccm i 36KM w zupełności wystarcza do jazdy w ciężkim terenie równomiernie z większą japońską konkurencją. Obecnie założone mam opony Maxiss Zilla 26 które znacznie poprawiły skuteczność quada w terenie. Zostały do założenia snoorkle, których bardzo brakuje, gdyż dwukrotnie zalałem już skrzynie pasową. Kolejną relacje z eksploatacji Kymco napisze na koniec sezonu jak nakręcę trochę więcej kilometrów.
zdjęcia na www.wgmparkot.pl
zdjęcia na www.wgmparkot.pl
Najlepsze imprezy tylko z Quadowe Bezdroża. Wejdź i sprawdź
-
- Posty: 28
- Rejestracja: czw 16 cze, 2011
Re: Kymco MXU 500i IRS po 1000km
Oglądałem Twoje zdjęcia i zainteresował mnie tłumik w Twoim gadzie. Jak go zrobiłeś?
- Adam Wieczorek
- Moderator
- Posty: 371
- Rejestracja: pt 07 sty, 2011
- Quad:: Suzuki KQ 700 2007r
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Grodzisk Maz
- Kontakt:
Re: Kymco MXU 500i IRS po 1000km
Tłumik w quadzie mam oryginalny jedyny element, który zmieniłem to snorkel wylotowy skrzyni pasowej. Pozostały mi jeszcze do założenia dwa jednak firma Motor-Land nie potrafi sprowadzić trzech elementów do quada a czekam już 8 tygodni. Podobna sytuacja jest z klockami, ponieważ ta sama firma nie ma ich w sprzedaży a przypomnę, że jest głównym importerem na Polskę. Mają zamienniki, które są tak słabej jakości że przejeżdżam na nich 20km w terenie. Jedno, co mogę powiedzieć o Kymco i Motor-Land to omijajcie dalekim łukiem importer jest nie odpowiedzialny a pojazd więcej będzie stał na kołkach niż jeździł, bo ani części oryginalnych a tym bardziej zamienników, czy akcesorji.
Teraz po moich doświadczeniach z KYMCO popieram zdanie większości, że lepiej starą japonie niż nowego Kymco czy inne dziwactwa.
Teraz po moich doświadczeniach z KYMCO popieram zdanie większości, że lepiej starą japonie niż nowego Kymco czy inne dziwactwa.
Najlepsze imprezy tylko z Quadowe Bezdroża. Wejdź i sprawdź
-
- Posty: 28
- Rejestracja: czw 16 cze, 2011
Re: Kymco MXU 500i IRS po 1000km
Ja ze swoim nie mam problemów, po 2000 km klocki jeszcze nie kwalifikują się do wymiany, a przy quadzie cały serwis robię sam. Jedyne co muszę zrobić to wymienić uszczelniacz (taki plastikowy korek) wałka rozrządu w pokrywie głowicy, bo delikatnie mi się "poci". Ale część zamówiłem w zaszłym tygodniu i ma być do środy. Na Kymco nie mogę narzekać, ale wkurza mnie ta jego traktorowatość i trzęsienie. Jak przejechałem się KQ750, to zrozumiałem dlaczego po wypadzie chłopakom nie bolą nogi, ręce i tyłki.
- Adam Wieczorek
- Moderator
- Posty: 371
- Rejestracja: pt 07 sty, 2011
- Quad:: Suzuki KQ 700 2007r
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Grodzisk Maz
- Kontakt:
Re: Kymco MXU 500i IRS po 1000km
Jak jeździsz po asfalcie to może i robisz 2000km, ja używam Kymco w ciężkim terenie i żaden z moich znajomych na japońskich sprzętach nie przekracza 200km na klockach. Co do samego sprzętu poza kilkoma niedociągnięciami nie mam złego zdania najgorzej mnie denerwuje niekompetencja importera firmy Motor-Land. Co do dostępności części to z miłą chęciom kupie klocki do mojego quada lub osłony spodu czy bambery, jak ktoś
z forumowiczów wie gdzie kupić te elementy to proszę o kontakt.
z forumowiczów wie gdzie kupić te elementy to proszę o kontakt.
Najlepsze imprezy tylko z Quadowe Bezdroża. Wejdź i sprawdź
-
- Posty: 28
- Rejestracja: czw 16 cze, 2011
Re: Kymco MXU 500i IRS po 1000km
Szczerze, nie na widzę jazdy po asfalcie. Moje zajęcie to topienie quada, nie piszę tego żeby udowadniać swoje popisy jeździeckie, bo nie raz na trasie trzęsę gaciami, ale jeśli masz ochotę, zapraszam do moich wątków:
http://www.www.atvpolska.pl/forum/viewt ... 62&t=39803
http://www.www.atvpolska.pl/forum/viewt ... &start=210
http://www.www.atvpolska.pl/forum/viewt ... 16&t=36138
http://www.www.atvpolska.pl/forum/viewt ... 16&t=38487
http://www.www.atvpolska.pl/forum/viewt ... 26&t=32710
Zużycie klocków może zależeć od techniki jazdy i wagi sprzętu, ja wykorzystuję niesamowite hamowanie silnikiem. Czytałem w jednym z blogów quadowca, który uwielbia wyprawy zagraniczne, że na Hondzie Ricnon (quad, który przecież nie ma hamowania silnikiem) zrobił 5000 km. Wracając do klocków dobrze szukaj w internecie, nawet na ebay.
http://www.www.atvpolska.pl/forum/viewt ... 62&t=39803
http://www.www.atvpolska.pl/forum/viewt ... &start=210
http://www.www.atvpolska.pl/forum/viewt ... 16&t=36138
http://www.www.atvpolska.pl/forum/viewt ... 16&t=38487
http://www.www.atvpolska.pl/forum/viewt ... 26&t=32710
Zużycie klocków może zależeć od techniki jazdy i wagi sprzętu, ja wykorzystuję niesamowite hamowanie silnikiem. Czytałem w jednym z blogów quadowca, który uwielbia wyprawy zagraniczne, że na Hondzie Ricnon (quad, który przecież nie ma hamowania silnikiem) zrobił 5000 km. Wracając do klocków dobrze szukaj w internecie, nawet na ebay.
- Adam Wieczorek
- Moderator
- Posty: 371
- Rejestracja: pt 07 sty, 2011
- Quad:: Suzuki KQ 700 2007r
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Grodzisk Maz
- Kontakt:
Re: Kymco MXU 500i IRS po 1000km
Moja opinia o Kymco nadal się potwierdza, na liczniku 1015km sworznie wahacza do wymiany a co do wcześniej opisywanej sprawy z szybko kończącymi się klockami winne były krzywe tarcze hamulcowe, które są zrobione z taniej, jakości materiału. Ostatnimi czasy pojazd stracił też trochę mocy już nie jest taki zrywny i gorzej radzi sobie w terenie, ale na razie szukam przyczyny.
Najlepsze imprezy tylko z Quadowe Bezdroża. Wejdź i sprawdź
- Adam Wieczorek
- Moderator
- Posty: 371
- Rejestracja: pt 07 sty, 2011
- Quad:: Suzuki KQ 700 2007r
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Grodzisk Maz
- Kontakt:
Re: Kymco MXU 500i IRS po 1000km
Witam dla zainteresowanych na mojej stronie
http://wgmparkot.pl/?p=281
zamieściłem fotki, w jaki sposób rozwiązałem wyprowadzenie snorkli skrzyni pasowej. Sprzęt jest obecnie po pełnym serwisie w pełni sprawny i od jutra zaczynam testy w ciężkim terenie.
http://wgmparkot.pl/?p=281
zamieściłem fotki, w jaki sposób rozwiązałem wyprowadzenie snorkli skrzyni pasowej. Sprzęt jest obecnie po pełnym serwisie w pełni sprawny i od jutra zaczynam testy w ciężkim terenie.
Najlepsze imprezy tylko z Quadowe Bezdroża. Wejdź i sprawdź
- wacoQ
- Posty: 599
- Rejestracja: ndz 13 lis, 2011
- Quad:: Przerwa techniczna :)
- Imię: waco
- Lokalizacja: WPI
Re: Kymco MXU 500i IRS po 1000km
Witam chciałbym się dowiedzieć co dalej z twoim gadem ??? również mam 500 irs i chciałbym ją trochę doposażyć jeśli masz jakiś info o częściach możliwościach i ciekawostkach daj znać
Nie ważne czym się śmiga, ale ważne ile to przynosi frajdy
●●●●●TRANS-SQUAD-TEAM●●●●●
●●●●●WWW.TRANS-SQUAD-TEAM.PL●●●●●
- wacoQ
- Posty: 599
- Rejestracja: ndz 13 lis, 2011
- Quad:: Przerwa techniczna :)
- Imię: waco
- Lokalizacja: WPI
Re: Kymco MXU 500i IRS po 1000km
No mi się nakręciło już 400 na liczniku z czego 200 moje reszta salonowa nie będę chwalił ani też marudził było kilka mankamentów
1. blokowały się hamulce po nienaciśnięciu lewej manetki hamulca i odpuszczały dopiero po ruszenie na wstecznym
2. uczucie pływania przy jedzie we dwójkę na zakrętach jest bardzo odczuwalne ale nie kłopotliwe kilka razy i człowiek się przyzwyczaja
3. opony formowe - tylko szosa i trawa (zwłaszcza we dwójkę )
a co do pozytywów jestem miło zaskoczony zrywnością i tym że choć zona nie daję za wygraną i ciągle chce jechać zemną a to razem daje 335kg quad + jakiś nie ukrywajmy 180kg my rachunek jest prosty ponad 500kg a maszyna ciągnie jak wariat pod górę i nierównościach nawet po grząskim piachu wiślanym.
Wiec jak ktoś nie ma oporów do marki i chce jeździć jeszcze sam to REWELACJA
NA DUŻYM MARGINESIE DODAM ZE QUAD JEST NA GWARANCJI I JEST ZABLOKOWANY CO DAJĘ 14,80kW = 20.12KM
Oczywiście po gwarancji można odblokować do 35KM
1. blokowały się hamulce po nienaciśnięciu lewej manetki hamulca i odpuszczały dopiero po ruszenie na wstecznym
2. uczucie pływania przy jedzie we dwójkę na zakrętach jest bardzo odczuwalne ale nie kłopotliwe kilka razy i człowiek się przyzwyczaja
3. opony formowe - tylko szosa i trawa (zwłaszcza we dwójkę )
a co do pozytywów jestem miło zaskoczony zrywnością i tym że choć zona nie daję za wygraną i ciągle chce jechać zemną a to razem daje 335kg quad + jakiś nie ukrywajmy 180kg my rachunek jest prosty ponad 500kg a maszyna ciągnie jak wariat pod górę i nierównościach nawet po grząskim piachu wiślanym.
Wiec jak ktoś nie ma oporów do marki i chce jeździć jeszcze sam to REWELACJA
NA DUŻYM MARGINESIE DODAM ZE QUAD JEST NA GWARANCJI I JEST ZABLOKOWANY CO DAJĘ 14,80kW = 20.12KM
Oczywiście po gwarancji można odblokować do 35KM
Nie ważne czym się śmiga, ale ważne ile to przynosi frajdy
●●●●●TRANS-SQUAD-TEAM●●●●●
●●●●●WWW.TRANS-SQUAD-TEAM.PL●●●●●