co wybrac do 10000 zł

Co kupić, na co wymienić, jaki najlepszy na początek...
ODPOWIEDZ
piotrtur
Posty: 14
Rejestracja: pt 27 sty, 2012

co wybrac do 10000 zł

Post autor: piotrtur » pt 27 sty, 2012

witam wszystkich serdecznie jestem nowym uzytkownikiem forum.poszukuje quada do 10000 zl jestem zielony w tych sprawach wiec moze ktos poleci doradzi na co zwracac uwage przy zakupie czego sie wystrzegac i jak nie umoczyc pieniazkow? z gory dzieki za odpowiedzi i podpowiedzi

kario1993
Posty: 29
Rejestracja: pt 29 kwie, 2011
Quad:: Kymco Maxxer 250
Imię: Paweł

Re: co wybrac do 10000 zł

Post autor: kario1993 » pn 30 sty, 2012

chcesz Użytkowego czy sportowego?? Przede wszystkim zwracaj uwage na wycieki z silnika przy jedzie próbnej dobrze go zagrzej i sprawdź czy nie puszcza oleju to takie główne. Druga sprawa to zawieszenie klocki elektryke zobaczyć czy nie jest juz jakoś przebudowywana bo zazwyczaj potem problemy wyskakują (przekonałem sie na własnej skórze).Jeżeli bedzie to Przeprawowy quadzik to zróć uwage na napędy czy cos nie "buczy". Zycze udanego zakupu.

piotrtur
Posty: 14
Rejestracja: pt 27 sty, 2012

Re: co wybrac do 10000 zł

Post autor: piotrtur » pn 30 sty, 2012

kario 1993 dzięki wielkie .ja jeszcze laik w tym temacie.mam auto ale to nie to samo. :) :) znając polską rzeczywistość to boję sie żeby jakiegoś odpicowanego trupa nie kupić . szukam czegoś sportowego .suzuki ltz mnie by bardzo interesowało. może coś podpowiesz na temat tej marki suzuki ltz 400 , lucky star 250 ,lucky star 300 ,kawasaki .co sądzisz na ich temat ..........z góry dzięki pozdrawiam i czekam na twoją opinię :) :)

kario1993
Posty: 29
Rejestracja: pt 29 kwie, 2011
Quad:: Kymco Maxxer 250
Imię: Paweł

Re: co wybrac do 10000 zł

Post autor: kario1993 » wt 31 sty, 2012