Wybór quada wielozadaniowego

Co kupić, na co wymienić, jaki najlepszy na początek...
ODPOWIEDZ
PanJaro
Imię: Jarek

Wybór quada wielozadaniowego

Post autor: PanJaro » pn 31 paź, 2011

Witam, mam zamiar kupić quada ale mam straszny problem z wyborem bo quadów jest dużo a ja jestem w tym zielony :D
A więc tak:
1. Quad może być używany i ma nie przekraczać 20 tyś zł
2. Musi mieć moc aby pociągnąć przyczepke o masie 1300kg po trawie z prędkością maks nie przkraczającą 5km/h i po ulicy z prędkością maks 30 km/h (przyczepka niska, wąska i długa na ok 3,5m i z ośką z przodu wiec ciężar nie spoczywa na quadzie)
3. Musi nim dać sie jeżdzić w zimę po terenie nieodśnieżanym (ale oczywiście bez przesady :) )
4.Chciałbym nim też wyjeżdżać w teren
5. Doświadczenia z quadami nie mam ale mam doświadczenie z motocyklami i od ponad pół roku jeżdże crossem
Lubi skrzynie manualne i sportowy tryb jazdy :D
Wiem że trudno będzie dopasować quada do tego wszystkiego i najlepiej by było kupić dwa inne quady ale moge sobie pozwolić tylko na jeden
Jeśli by trzeba było to jestem w stanie zrezygnować ze sportowej jazdy i manuala.
Z góry serdecznie dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam, Jaro.

Awatar użytkownika
bawidamek77
Quad:: Polaris Sportsman 850 xp
Imię: Damian

Re: Wybór quada wielozadaniowego

Post autor: bawidamek77 » wt 01 lis, 2011

Każdy jeden przeprawowy o pojemności od 500 wzwyż oczywiście mowa o markowych typu Honda, kawasaki, polaris itp. a co do skrzyni automat cudowna sprawa, będziesz chciał coś ciągnąć i jechać powoli wkładasz bieg krótki czyli terenowy a jeśli poszaleć długi czyli szosowy.

Awatar użytkownika
palig1
Quad:: KTM 525 i Honda
Imię: Wojtek

Post autor: palig1 » wt 08 lis, 2011

Może Honda Rincon, albo Foreman, z tego względu że są niezawodne, świetne do pracy i możesz sam zmieniać biegi (półautomat) lub przełączyć na tryb auto.
Jesteś z okolic Jury? Umów się z nami na wspólną jazdę!
http://www.enduro-jura.czo.pl

Pawełw
Quad:: KQ450
Imię: Paweł