ten moduł sie chyba znajduje obok przedniej lampy.
a jaką ci predkosc rozwija najwieksza ls
Lucky star 250 problemy
-
- Posty: 8
- Rejestracja: śr 23 lis, 2011
- Quad:: Lucky star 250
-
- Posty: 133
- Rejestracja: ndz 10 sty, 2010
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Re: Lucky star 250 problemy
Tam są dwa moduły od biegów i zapłonowy,ten z zielonym kabelkiem w kształcie pętelki to zapłonowy.
Mój za szybko nie jeździ tylko 75 bo zmieniłem zębatki na siłę z przodu mniejszą a z tyłu większą, a wcześniej latał koło 100 ....silnik mój się kręci do 10 000
Mój za szybko nie jeździ tylko 75 bo zmieniłem zębatki na siłę z przodu mniejszą a z tyłu większą, a wcześniej latał koło 100 ....silnik mój się kręci do 10 000
Re: Lucky star 250 problemy
tą pętelkę przecina się by odblokować moduł (ok 4 kW więcej)
w LSie nie ma modułu biegów, ten drugi to regulator napięcia a właściwie prostownik, jest podpięty do alternatora pod prawym deklem silnika
za działanie wyświetlacza odpowiada jedynie włącznik zainstalowany w skrzyni (po prawej), moduł zapłonu się wyłącza jeśli czujnik położenia wałka nie zaskoczy że jest bieg
podczas zmiany biegów trzeba po prostu trzymać hamulec, wtedy silnik nie gaśnie, jest to napisane w instrukcji obsługi quada, to system bezpieczeństwa
jeśli po zmianie biegu świeci kontrolka od wybranego biegu można puścić hamulec wtedy już silnik nie zgaśnie, wyreguluj też dźwignię zmiany biegów, niedokładnie zapięty bieg zadziała ale czujnik może go nie zobaczyć albo zacznie przerywać podczas jazdy...
zanim rozgrzebiesz gaźnik który nie ma nic wspólnego ze słabym kręceniem rozrusznika posprawdzaj dokładnie wszystkie przewody elektryczne (odkręć, wyczyść i zakręć z powrotem) aby sprawdzić rozrusznik trzeba podać na niego BEZPOŚREDNIO napięcie z akumulatora np za pomocą przewodów rozruchowych najlepiej z obcego akumulatora (z samochodu)
sprawdź jeszcze czy nie masz na stałe zablokowanego ssania w gaźniku (lubi skorodować)
w LSie nie ma modułu biegów, ten drugi to regulator napięcia a właściwie prostownik, jest podpięty do alternatora pod prawym deklem silnika
za działanie wyświetlacza odpowiada jedynie włącznik zainstalowany w skrzyni (po prawej), moduł zapłonu się wyłącza jeśli czujnik położenia wałka nie zaskoczy że jest bieg
podczas zmiany biegów trzeba po prostu trzymać hamulec, wtedy silnik nie gaśnie, jest to napisane w instrukcji obsługi quada, to system bezpieczeństwa
jeśli po zmianie biegu świeci kontrolka od wybranego biegu można puścić hamulec wtedy już silnik nie zgaśnie, wyreguluj też dźwignię zmiany biegów, niedokładnie zapięty bieg zadziała ale czujnik może go nie zobaczyć albo zacznie przerywać podczas jazdy...
zanim rozgrzebiesz gaźnik który nie ma nic wspólnego ze słabym kręceniem rozrusznika posprawdzaj dokładnie wszystkie przewody elektryczne (odkręć, wyczyść i zakręć z powrotem) aby sprawdzić rozrusznik trzeba podać na niego BEZPOŚREDNIO napięcie z akumulatora np za pomocą przewodów rozruchowych najlepiej z obcego akumulatora (z samochodu)
sprawdź jeszcze czy nie masz na stałe zablokowanego ssania w gaźniku (lubi skorodować)
brak filozoficznych podpisów do podziału...
stajenka: SP 300U, czasem miśki 660 i 700
stajenka: SP 300U, czasem miśki 660 i 700
-
- Posty: 133
- Rejestracja: ndz 10 sty, 2010
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Re: Lucky star 250 problemy
kolega REMECK ma tylko jedną rację ...że w gaźniku lubi skorodować a dokładnie utlenia sie alu..od ssania ..
ale moduł zmiany biegów jest prawie obok zappłonowego a regulator napięcia jest pod siedzeniem po prawej stronie...
ja dzisiaj wymieniłem moduł biegów i gadzina mi już nie gaśnie
ale moduł zmiany biegów jest prawie obok zappłonowego a regulator napięcia jest pod siedzeniem po prawej stronie...
ja dzisiaj wymieniłem moduł biegów i gadzina mi już nie gaśnie
-
- Posty: 13
- Rejestracja: śr 06 mar, 2013
- Quad:: brak
- Imię: jan
Re: Lucky star 250 problemy
od czego pasuje rozrusznik ..chinski.. bo orginał strasznie drogi prawie 500