Kymco MX 450I IRS Czy ktos ma
Kymco MX 450I IRS Czy ktos ma
witam
Myślę o kupnie Kymco 450 IRS ale nie Maxxera
czy ktoś z kolegów ma w/w model ??
poproszę o opinie
myślę o tym modelu dlatego ze wersja Maxxer ma mniejsze nadkola wiec bardziej chlapie na kierowce
Myślę o kupnie Kymco 450 IRS ale nie Maxxera
czy ktoś z kolegów ma w/w model ??
poproszę o opinie
myślę o tym modelu dlatego ze wersja Maxxer ma mniejsze nadkola wiec bardziej chlapie na kierowce
- Grzegorz Głowienka
- Administrator
- Posty: 2030
- Rejestracja: ndz 14 sie, 2005
- Quad:: testowy :)
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: mazowieckie
- Kontakt:
Re: Kymco MX 450I IRS Czy ktos ma
Witaj, zapraszam do EMPIKu, tudzież innych saloników czy kiosków po najnowszego Quadzika - nie dość, że na okładce, to w środku test tego pojazdu... A Quadzik nr (18) 5/2011 od dziś w jest właśnie w sprzedaży...
Póki co quadowa emeryturka :)
-
- Posty: 28
- Rejestracja: czw 16 cze, 2011
Re: Kymco MX 450I IRS Czy ktos ma
Mam MXU 400 i gdyby nie za mała moc, to quad jak dla mnie jest niemal idealny. Więc ta 450'tka powinna być OK. Ja swojego trochę "dobogaciłem": tutaj wrzucam link prezentujący mój model: http://www.youtube.com/watch?v=txc9cQbjLYs.
Różnica między Maxxer a MXU: to charakterystyka zawieszenia, w Maxxerze brak bagażników, brak płyty pod wyciągarkę. Ogólnie quad jest godny polecenia, dobrze radzi w terenie i jest autentycznie bezawaryjny .
Różnica między Maxxer a MXU: to charakterystyka zawieszenia, w Maxxerze brak bagażników, brak płyty pod wyciągarkę. Ogólnie quad jest godny polecenia, dobrze radzi w terenie i jest autentycznie bezawaryjny .
Re: Kymco MX 450I IRS Czy ktos ma
hej
swietna prezentacja
myślałem o kupnie MXU 500 IRS na gazniku
ale ostatnio jak zobaczylem zdjęcia wersji MXU450 stwierdzilem ze mi ten model zupelnie wystarczy(najgorsze jest to ze nie ma gdzie go zobaczyć na zywo-czy rożni sie wielkosciowo od twojego/pytam dlatego ze mam 172cm wzrostu i czy quad nie bedzie za maly???)
prosze napisz jaki masz przebieg ,ile placisz za przeglady czy cos oprócz oleju i filtra wymieniałeś
Pozdrawiam
Sebastian
swietna prezentacja
myślałem o kupnie MXU 500 IRS na gazniku
ale ostatnio jak zobaczylem zdjęcia wersji MXU450 stwierdzilem ze mi ten model zupelnie wystarczy(najgorsze jest to ze nie ma gdzie go zobaczyć na zywo-czy rożni sie wielkosciowo od twojego/pytam dlatego ze mam 172cm wzrostu i czy quad nie bedzie za maly???)
prosze napisz jaki masz przebieg ,ile placisz za przeglady czy cos oprócz oleju i filtra wymieniałeś
Pozdrawiam
Sebastian
-
- Posty: 28
- Rejestracja: czw 16 cze, 2011
Re: Kymco MX 450I IRS Czy ktos ma
gatman dokładnie oglądnij mój film, na końcu zamieściłem linki do innego forum, gdzie prezentuję moje modyfikacje MXU 400 (wpisz główny adres i dopisuj do niego "końcówki" adresów tematycznych: snorkle, osłony spodu, pług itd.). Po przeróbce moja 400'tka jest lepsza niż fabrycznie nowa: lepszy komfort jazdy (opony 25"), sprzęt lepiej zabezpieczony do jazdy terenowej no i autentycznie można nim "pływać". Chcę Ciebie uświadomić jeszcze w jednym, Kymco to JAKOŚĆ, elektryka, silnik, zawiecha - jest na profesjonalnym poziomie, nawet plastiki wytrzymują niemal wszystko (no ... są trochę sztywne - nie jest to standard Suzuki ). Dla mnie jednak 25 KM mocy to za mało. Choć po ostatniej ustawce jestem pełen podziwu dla "dzika" bo trawersy, podjazdy i zjazdy robił profesjonalnie (tutaj wrzucam link do relacji:
http://www.www.atvpolska.pl/forum/viewt ... 63#p637263
film o którym mówię będzie dostępny gdzieś od połowy tygodnia).
Nie jeździłem na 500'ce, mam jednak pewne doświadczenie w quadowaniu i po przewertowaniu wielu testów, forów i filmów ... ale też przez kontakt z innymi quadami i w odniesieniu do 450 (która różni się od 400 tylko silnikiem) tak przedstawiłbym różnice\uwagi odnośnie obu modeli:
MXU 500: dobry sprawdzony silnik, moc 35 KM ale waga quada to lekka przesada, quad zdaje się być wysokim i sądzę, że jest mniej stabilny od 450'tki. Ta z kolei ma moc 33 KM ale waży 40 kg mniej, stąd jest najbardziej "wyrywnym" quadem w stajni Kymco, hamowanie silnikiem w 450 to istna bajka, ja w swojej 400' ce hamulców nie używam (no może trochę), 400/450 ma silnik Suzuki Eigera - czyli nie do zdarcia (na Eigerze Suzuki zbudowało swoją legendarną trwałość), 450 nie ma blokady przedniego mostu, a 500'tka ma - a ta czasem się przydaje (to jest wielki plus), 450 ma wtrysk - jest to atut bardzo duży - przy przeróbce snorkli nie ma problemów z zasilaniem. 450/400 ma filtr powietrza w bardzo złym miejscu (nad przednim kołem - poczytaj mój link na temat snorkli). Po tym wszystkim przypomnę - oba quady są totalnie bezawaryjne, ja swojego serwisuję sam (przebieg 2500 km), i quad hula lepiej jak nowy . Na koniec zaskoczę - nie wiem którego bym wybrał, ale jeśli będę zmieniał quada - to ze względu na mój charakter jazdy i wymagania - skłaniam się na Polarisa 500 lub 800 - niestety .
http://www.www.atvpolska.pl/forum/viewt ... 63#p637263
film o którym mówię będzie dostępny gdzieś od połowy tygodnia).
Nie jeździłem na 500'ce, mam jednak pewne doświadczenie w quadowaniu i po przewertowaniu wielu testów, forów i filmów ... ale też przez kontakt z innymi quadami i w odniesieniu do 450 (która różni się od 400 tylko silnikiem) tak przedstawiłbym różnice\uwagi odnośnie obu modeli:
MXU 500: dobry sprawdzony silnik, moc 35 KM ale waga quada to lekka przesada, quad zdaje się być wysokim i sądzę, że jest mniej stabilny od 450'tki. Ta z kolei ma moc 33 KM ale waży 40 kg mniej, stąd jest najbardziej "wyrywnym" quadem w stajni Kymco, hamowanie silnikiem w 450 to istna bajka, ja w swojej 400' ce hamulców nie używam (no może trochę), 400/450 ma silnik Suzuki Eigera - czyli nie do zdarcia (na Eigerze Suzuki zbudowało swoją legendarną trwałość), 450 nie ma blokady przedniego mostu, a 500'tka ma - a ta czasem się przydaje (to jest wielki plus), 450 ma wtrysk - jest to atut bardzo duży - przy przeróbce snorkli nie ma problemów z zasilaniem. 450/400 ma filtr powietrza w bardzo złym miejscu (nad przednim kołem - poczytaj mój link na temat snorkli). Po tym wszystkim przypomnę - oba quady są totalnie bezawaryjne, ja swojego serwisuję sam (przebieg 2500 km), i quad hula lepiej jak nowy . Na koniec zaskoczę - nie wiem którego bym wybrał, ale jeśli będę zmieniał quada - to ze względu na mój charakter jazdy i wymagania - skłaniam się na Polarisa 500 lub 800 - niestety .
Re: Kymco MX 450I IRS Czy ktos ma
Krzysiek (ktsu) pisze:gatman dokładnie oglądnij mój film, na końcu zamieściłem linki do innego forum, gdzie prezentuję moje modyfikacje MXU 400 (wpisz główny adres i dopisuj do niego "końcówki" adresów tematycznych: snorkle, osłony spodu, pług itd.). Po przeróbce moja 400'tka jest lepsza niż fabrycznie nowa: lepszy komfort jazdy (opony 25"), sprzęt lepiej zabezpieczony do jazdy terenowej no i autentycznie można nim "pływać". Chcę Ciebie uświadomić jeszcze w jednym, Kymco to JAKOŚĆ, elektryka, silnik, zawiecha - jest na profesjonalnym poziomie, nawet plastiki wytrzymują niemal wszystko (no ... są trochę sztywne - nie jest to standard Suzuki ). Dla mnie jednak 25 KM mocy to za mało. Choć po ostatniej ustawce jestem pełen podziwu dla "dzika" bo trawersy, podjazdy i zjazdy robił profesjonalnie (tutaj wrzucam link do relacji:
http://www.www.atvpolska.pl/forum/viewt ... 63#p637263
film o którym mówię będzie dostępny gdzieś od połowy tygodnia).
Nie jeździłem na 500'ce, mam jednak pewne doświadczenie w quadowaniu i po przewertowaniu wielu testów, forów i filmów ... ale też przez kontakt z innymi quadami i w odniesieniu do 450 (która różni się od 400 tylko silnikiem) tak przedstawiłbym różnice\uwagi odnośnie obu modeli:
MXU 500: dobry sprawdzony silnik, moc 35 KM ale waga quada to lekka przesada, quad zdaje się być wysokim i sądzę, że jest mniej stabilny od 450'tki. Ta z kolei ma moc 33 KM ale waży 40 kg mniej, stąd jest najbardziej "wyrywnym" quadem w stajni Kymco, hamowanie silnikiem w 450 to istna bajka, ja w swojej 400' ce hamulców nie używam (no może trochę), 400/450 ma silnik Suzuki Eigera - czyli nie do zdarcia (na Eigerze Suzuki zbudowało swoją legendarną trwałość), 450 nie ma blokady przedniego mostu, a 500'tka ma - a ta czasem się przydaje (to jest wielki plus), 450 ma wtrysk - jest to atut bardzo duży - przy przeróbce snorkli nie ma problemów z zasilaniem. 450/400 ma filtr powietrza w bardzo złym miejscu (nad przednim kołem - poczytaj mój link na temat snorkli). Po tym wszystkim przypomnę - oba quady są totalnie bezawaryjne, ja swojego serwisuję sam (przebieg 2500 km), i quad hula lepiej jak nowy . Na koniec zaskoczę - nie wiem którego bym wybrał, ale jeśli będę zmieniał quada - to ze względu na mój charakter jazdy i wymagania - skłaniam się na Polarisa 500 lub 800 - niestety .
Hej
świetny artykuł wielkie dzięki za info.
własnie dostałem maila w czwartej jadę do salonu oglądać i jeździć 450i
Pozdrawiam
Sebastian
-
- Posty: 24
- Rejestracja: pn 30 sty, 2017
- Quad:: Cf 500
Re: Kymco MX 450I IRS Czy ktos ma
Ma ktos maxxera 450 odblokowanego ?