Pasek w grizzlym 700
Pasek w grizzlym 700
Jaką szerokosc minimalnie moze miec pasek w grizzly 700 ??
Z góry dziekuje za odpowiedzi
Z góry dziekuje za odpowiedzi
[size=75]Jesli mieszkasz na prowincji, znasz prawdziwe, mocne przeżycia i gardzisz mieszczańską manierą, doskonale wiesz co czuję,gdy zasiadam za kierownicą mojego quada.Szacunek dla wszystkich, którzy kumają o co w tym wszystkim chodzi.[/size]
Pomierzylem pasek i pomiedzy zeberkami ma 30mm a w zeberkach ma ok 31mm
Niewiem czy składac czy czekac na nowy ??
Co robic??
Niewiem czy składac czy czekac na nowy ??
Co robic??
[size=75]Jesli mieszkasz na prowincji, znasz prawdziwe, mocne przeżycia i gardzisz mieszczańską manierą, doskonale wiesz co czuję,gdy zasiadam za kierownicą mojego quada.Szacunek dla wszystkich, którzy kumają o co w tym wszystkim chodzi.[/size]
- Ivan
- Posty: 166
- Rejestracja: pn 05 maja, 2008
- Quad:: Gryzzli 700 FI
- Lokalizacja: Wrocław/ J-L
- Kontakt:
Re: Pasek w grizzlym 700
No witam.
Temat stary więc go trochę odświeżę.
Na pewno minimalna szerokość paska (mierzona pomiędzy zębami a nie na zębach) jest 31.3 mm ?
Gdzieś znalazłem info ze minimum jest 29,3 mm.
Pytanie drugie? Ile szerokości ma nowy pasek ? Serwisówka nie podaje.
Pytanie numer 3
Orginał, DAYCO XTX, DAYCO HPX, ULTIMAX, CARLISLE czy EPI HEVY DUTY ? Który wybrać ? Ceny od 280 do 700 PLN.
Pytanie bonusowe numer 4.
czym się różni pasek UA400 od UA422?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Temat stary więc go trochę odświeżę.
Na pewno minimalna szerokość paska (mierzona pomiędzy zębami a nie na zębach) jest 31.3 mm ?
Gdzieś znalazłem info ze minimum jest 29,3 mm.
Pytanie drugie? Ile szerokości ma nowy pasek ? Serwisówka nie podaje.
Pytanie numer 3
Orginał, DAYCO XTX, DAYCO HPX, ULTIMAX, CARLISLE czy EPI HEVY DUTY ? Który wybrać ? Ceny od 280 do 700 PLN.
Pytanie bonusowe numer 4.
czym się różni pasek UA400 od UA422?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
- Ivan
- Posty: 166
- Rejestracja: pn 05 maja, 2008
- Quad:: Gryzzli 700 FI
- Lokalizacja: Wrocław/ J-L
- Kontakt:
Re: Pasek w grizzlym 700
No to dzisiaj tak z ciekawości rozebrałem moją przekładnie... i żałuje
Jedna z tarcz ma coś na wzór radiatora, wirnika. Nie wiem jak to nazwac, prawdopodobnie służy to do chłodzenia przekładni.
W każdym bądź razie po zdjęciu pokrywy wypadł kawałek tego radiatora, dosłownie sam narożnik jednej z łopatek, trójkąt 5 mm x 5mm.
Nie był by on problemem gdyby nie to co poczynił z tarczami wariatorów.
To chyba oznacza tarcze do wymiany. Jak sądzicie ?
Jedna z tarcz ma coś na wzór radiatora, wirnika. Nie wiem jak to nazwac, prawdopodobnie służy to do chłodzenia przekładni.
W każdym bądź razie po zdjęciu pokrywy wypadł kawałek tego radiatora, dosłownie sam narożnik jednej z łopatek, trójkąt 5 mm x 5mm.
Nie był by on problemem gdyby nie to co poczynił z tarczami wariatorów.
To chyba oznacza tarcze do wymiany. Jak sądzicie ?
Re: Pasek w grizzlym 700
Ivan wysłałem ci na maila info
Re: Pasek w grizzlym 700
koledzy no to może dokończcie temat z tymi paskami której firmy sie opłaca kupic zeby długo i dobrze pracował .