Pierwszy quad
-
- Posty: 4
- Rejestracja: sob 08 paź, 2011
- Imię: Aleksander
Pierwszy quad
Witam to mój pierwszy temat na forum więc proszę o wyrozumiałość. Poszukuję quada sportowego z homologacją którym będę w stanie szybko popylać po polnych drogach, łąkach itd. Oraz wjechać w jakieś błotko, górki itd.I oczywiście jakiś szpanik [palonko gumy, krótkie] w małych ilościach, zależy mi na sportowym wyglądzie, pojemność ponad 400cc, by cena nie powalała na kolana oraz na bezawaryjności [bo krucho z kasą na naprawy]. quada kupie jak uzbieram kasę więc proszę tylko o podanie marki i modelu, oraz porady co będę musiał robić gdy już zdobędę sprzęt [jak go pielęgnować i utrzymywać w dobrej formie ] bo zielony jestem w te klocki. Z góry dziękuję każdemu kto będzie dobrej woli by mi pomóc
Re: Pierwszy quad
Ile chcesz orientacyjnie przeznaczyć na quada bo na oko to ci nikt nic nie powie.
PS. Jeśli chcesz szpanu to quady w przedziale 450.
Pozdrawiam
PS. Jeśli chcesz szpanu to quady w przedziale 450.
Pozdrawiam
OFF-ROAD sztuka topienia pieniędzy w błocie.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: sob 08 paź, 2011
- Imię: Aleksander
Re: Pierwszy quad
chcę tylko dowiedzieć się jakie modele quadów [nie chinole] spęłniają warunki które podałem, co do kasy to jeszcze zbieram, a zamiar kupić quada mam w może czerwcu następnego roku .
Co do PS-a - interesuje mnie przedział pojemnościowy +400cc [bym na drodze się nie ślimaczył wśród aut i miał dość mocy na terenik]
Co do PS-a - interesuje mnie przedział pojemnościowy +400cc [bym na drodze się nie ślimaczył wśród aut i miał dość mocy na terenik]
Re: Pierwszy quad
Więc yamaha yfz 450, yamaha raptor 660/700, suzuki ltr 450, kawasaki kfx 400/450/700, honda trx 450/700, can am ds 450, polaris predator 500, outlaw 525 powinny cię zainteresować. Masz tu podane quady na których zakup będziesz musiał przeznaczyć przynajmniej 15-16 tyś (raptor 660 mniej) żeby nie kupić zajechanego modelu (raptor 700 i trx 700 to ok.18 tyś.). Ślimaczyć się na pewno tymi quadami nie będziesz bo każdym z nich polecisz chociaż 120-130km/h, mocy w teren też będą miały dość.
PS. Jeśli chcesz większość czasu spędzić w terenie a nie na asfalcie to quady 450ccm raczej sobie daruj bo są to quady na tor i w terenie mogą sobie niewystarczająco dawać radę. Natomiast jeśli zdecydujesz się na quada o poj. 450 to musisz liczyć sie z tym że będziesz musiał włożyć w tego quada wiele swojego czasu i pieniędzy (przeglądy, części czy choćby sama wymiana oleju co 15mth).
Pozdrawiam
PS. Jeśli chcesz większość czasu spędzić w terenie a nie na asfalcie to quady 450ccm raczej sobie daruj bo są to quady na tor i w terenie mogą sobie niewystarczająco dawać radę. Natomiast jeśli zdecydujesz się na quada o poj. 450 to musisz liczyć sie z tym że będziesz musiał włożyć w tego quada wiele swojego czasu i pieniędzy (przeglądy, części czy choćby sama wymiana oleju co 15mth).
Pozdrawiam
OFF-ROAD sztuka topienia pieniędzy w błocie.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: sob 08 paź, 2011
- Imię: Aleksander
Re: Pierwszy quad
czy aby na pewno wszystkie te modele mają homologację? [na zdjęciach nie widziałem kierunków]
co to mth ?
czy jest może jakiś pakiecik części które umożliwią mi quada przystosować do ruchu ulicznego [z angielskiego chyba homologation kit]
co to mth ?
czy jest może jakiś pakiecik części które umożliwią mi quada przystosować do ruchu ulicznego [z angielskiego chyba homologation kit]
Re: Pierwszy quad
Zapomiałem o homologacji więc większość tych quadów odpada z powodu jej braku. Zostaje się rapror 660/700, kfx 700 i z tego co się orientuję to by było chyba wszystko z homologowanych quadów sportowych.
Mth- motogodziny.
Co do przystosowania quada do ruchu ulicznego to musisz go wyposażyć w to w co jest wyposażony motocykl (światło stopu, kierunki, klakson, szosowe opony itp.).
Pozdrawiam
Mth- motogodziny.
Co do przystosowania quada do ruchu ulicznego to musisz go wyposażyć w to w co jest wyposażony motocykl (światło stopu, kierunki, klakson, szosowe opony itp.).
Pozdrawiam
OFF-ROAD sztuka topienia pieniędzy w błocie.