Usterki CF Moto 500 4x4
Re: Usterki CF Moto 500 4x4
Bardzo lekko się kręci
- Marines
- Moderator
- Posty: 584
- Rejestracja: pt 08 lip, 2011
- Quad:: Czerwony...
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Usterki CF Moto 500 4x4
To powinna być ta. Wkręć ją max w prawo i wykręć o 1,5 obrotu
"Są rzeczy, które trzeba zrobić i robi się je, ale nigdy o nich nie mówi. Nie próbuje się ich usprawiedliwiać. Są nie do usprawiedliwienia. Po prostu się je robi. A potem zapomina."
NAPRAWIAM QUADY I MOTOROWERY - BYDGOSZCZ I OKOLICE
NAPRAWIAM QUADY I MOTOROWERY - BYDGOSZCZ I OKOLICE
-
- Posty: 43
- Rejestracja: wt 26 paź, 2010
- Quad:: cf 500 elektryk
- Imię: Karol ( jestem elektryk )
- Lokalizacja: wawa / okolice
- Kontakt:
ładowanie CF Moto 500 4x4
ładowanie quad powinno być 14.70 v
ok
ok
Re: Usterki CF Moto 500 4x4
Potrzebuje Chłodnicy Do CF 500
-
- Posty: 43
- Rejestracja: wt 26 paź, 2010
- Quad:: cf 500 elektryk
- Imię: Karol ( jestem elektryk )
- Lokalizacja: wawa / okolice
- Kontakt:
Re: Usterki CF Moto 500 4x4 o Akumulator
jak chodzi o akumulator ( producent wymyślone ze co roku wymiana )
bo bo zimą jest mało 12v 16ah 120a
ekonomicznie myśleć ( nieopłacalnie )
napięcie V 12
Pojemność akumulatora 70AH
Prąd rozruchu wg EN [A] 340
bo bo zimą jest mało 12v 16ah 120a
ekonomicznie myśleć ( nieopłacalnie )
napięcie V 12
Pojemność akumulatora 70AH
Prąd rozruchu wg EN [A] 340
Re: Usterki CF Moto 500 4x4
jojo cf 500 odnoszę wrażenie że nie przygotowałeś quada do topienia i dziwisz się że wszystko się sypie.
usterki które opisujesz to:
1.awaria wentylatora(od topienia) rdzewieją sprężynki które dociskają szczotki-gdybyś wcześniej zabezpieczył silnik przed zalaniem to problemu by nie było.
2.załączanie napędu (od topienia) nie zabezpieczyłeś silnika elektrycznego który załącza napęd lub nie serwisowałeś(smarowałeś) listwy zębatej którą porusza silniczek
3.akumulator się ładuje przynajmniej raz na dwa tygodnie zimą(jeżeli się quadem nie jeździ),lub podłącza się automatyczną ładowarkę na całą zimę i nie trzeba będzie wymieniać akumulatora.
4.plastiki łamią się we wszystkich quadach.po rolce każdy quad pogubi plastiki.fakt że w chinolach plastiki są trochę za twarde i zwłaszcza zimą łatwiej je połamać ale nie ma tragedii.dodatkowo kingway i cf moto to nie to samo mimo że tak samo wygląda
5.przekaźnik od wyciągarki jest (powinien być)umieszczony w schowku pod siedzeniem na wysokości wylotu powietrza ze skrzyni.jeżeli zalałeś tą skrzynkę z przekaźnikami to za głęboko wjechałeś lub nie przygotowałeś quada na takie pływanie.skrzynka z przekaźnikami nie jest wodoszczelna to tylko osłona przed ochlapaniem i ewentualnie aby wkładając coś do schowka nie wypiąć jakiejś wtyczki.jeżeli chcesz topić gada to trzeba zasilikonować całą skrzynkę,lub (najlepiej)wymienić dwa oryginalne przekaźniki a jeden mocniejszy wodoszczelny.wtedy nie trzeba nawet puszki montować.
jeżeli tak topisz quada to ciekawe jak często rozbierasz i konserwujesz wariator bo na pewno skrzynie nie raz zalałeś.za chwile napiszesz że wariator się rozleciał i ogólnie nie polecasz tego quada.
pewnie będzie też post o zalanych lampach ,liczniku i usterkach z tym związanymi.zapewne jak ośka od satelit się zatarła w przednim moście to olej był dziwnie biały
zaznaczam że nie mam interesu w zachwalaniu cf moto,tylko drażnią mnie goście którzy pomylili quada z łodzią podwodną a nawet nie zadali sobie trudu żeby przygotować go do jazdy w terenie.
kolegę jojo cf500 zachęcam za to do zakupu can am-a 1000,wypraw takich samych jak chińskim złomem i napraw firmówki (bardzo zacnej) za 5 razy większą kasę.
osobiście nie oszczędzam mojej cf-ki,jeździ wszędzie tam gdzie firmówki i niczym nie odstaje.
gdyby mnie ktoś zapytał czy kupić świeżą cf-kę,czy starego np. grizzlaka za podobne pieniądze to polecił bym cf-kę.jeżeli stary grizzlak byłby naprawdę w idealnym stanie ,nie topiony itp to grizzlaka tylko że takich nie ma.
usterki które opisujesz to:
1.awaria wentylatora(od topienia) rdzewieją sprężynki które dociskają szczotki-gdybyś wcześniej zabezpieczył silnik przed zalaniem to problemu by nie było.
2.załączanie napędu (od topienia) nie zabezpieczyłeś silnika elektrycznego który załącza napęd lub nie serwisowałeś(smarowałeś) listwy zębatej którą porusza silniczek
3.akumulator się ładuje przynajmniej raz na dwa tygodnie zimą(jeżeli się quadem nie jeździ),lub podłącza się automatyczną ładowarkę na całą zimę i nie trzeba będzie wymieniać akumulatora.
4.plastiki łamią się we wszystkich quadach.po rolce każdy quad pogubi plastiki.fakt że w chinolach plastiki są trochę za twarde i zwłaszcza zimą łatwiej je połamać ale nie ma tragedii.dodatkowo kingway i cf moto to nie to samo mimo że tak samo wygląda
5.przekaźnik od wyciągarki jest (powinien być)umieszczony w schowku pod siedzeniem na wysokości wylotu powietrza ze skrzyni.jeżeli zalałeś tą skrzynkę z przekaźnikami to za głęboko wjechałeś lub nie przygotowałeś quada na takie pływanie.skrzynka z przekaźnikami nie jest wodoszczelna to tylko osłona przed ochlapaniem i ewentualnie aby wkładając coś do schowka nie wypiąć jakiejś wtyczki.jeżeli chcesz topić gada to trzeba zasilikonować całą skrzynkę,lub (najlepiej)wymienić dwa oryginalne przekaźniki a jeden mocniejszy wodoszczelny.wtedy nie trzeba nawet puszki montować.
jeżeli tak topisz quada to ciekawe jak często rozbierasz i konserwujesz wariator bo na pewno skrzynie nie raz zalałeś.za chwile napiszesz że wariator się rozleciał i ogólnie nie polecasz tego quada.
pewnie będzie też post o zalanych lampach ,liczniku i usterkach z tym związanymi.zapewne jak ośka od satelit się zatarła w przednim moście to olej był dziwnie biały
zaznaczam że nie mam interesu w zachwalaniu cf moto,tylko drażnią mnie goście którzy pomylili quada z łodzią podwodną a nawet nie zadali sobie trudu żeby przygotować go do jazdy w terenie.
kolegę jojo cf500 zachęcam za to do zakupu can am-a 1000,wypraw takich samych jak chińskim złomem i napraw firmówki (bardzo zacnej) za 5 razy większą kasę.
osobiście nie oszczędzam mojej cf-ki,jeździ wszędzie tam gdzie firmówki i niczym nie odstaje.
gdyby mnie ktoś zapytał czy kupić świeżą cf-kę,czy starego np. grizzlaka za podobne pieniądze to polecił bym cf-kę.jeżeli stary grizzlak byłby naprawdę w idealnym stanie ,nie topiony itp to grizzlaka tylko że takich nie ma.
Re: Usterki CF Moto 500 4x4
Witam,
posiadam wiele części zamiennych do CF Moto 500.
Moduł C.D.I., pasek wariatora, filtry, sprzęgło kom., części silnika(cylinder,tłok,wał etc.)
Zainteresowanych zapraszam
18.410@wp.pl
tel.503187995
Pozdrawiam
Andrzej
posiadam wiele części zamiennych do CF Moto 500.
Moduł C.D.I., pasek wariatora, filtry, sprzęgło kom., części silnika(cylinder,tłok,wał etc.)
Zainteresowanych zapraszam
18.410@wp.pl
tel.503187995
Pozdrawiam
Andrzej
-
- Posty: 43
- Rejestracja: wt 26 paź, 2010
- Quad:: cf 500 elektryk
- Imię: Karol ( jestem elektryk )
- Lokalizacja: wawa / okolice
- Kontakt:
Re: Usterki CF Moto 500 4x4
ale mnie wqrwia takie pier********
chinol chinol
jak byłeś dzieckiem albo jak twój tatuś u którego kołysałeś siię w torbie
marzył o chińskich trampkach i gumce do mazania
a teraz co chiny to potega
byłem widziałem !
a my co żelazka nawet nie produkujemy, samochodu NIC !
SĄ RZECZY CHIŃSKIE KTÓRE SA DO d*** BO TO KWESTIA CENY
ILE MASZ KASY ZA TYLE CI WYPRODUKUJĄ wszystko
a że każdy chce kupowac tańoszke to juz inna kwestia
polski kompleks
jak samochód to niemiecki najlepiej golf
k**** śmiac mi sie che jak gostki sie ślinią na giełdach samochodowych na wyplakowane silniki golfów
eh szkod gadac
wieśniactwo mentane
tyle
chinol chinol
jak byłeś dzieckiem albo jak twój tatuś u którego kołysałeś siię w torbie
marzył o chińskich trampkach i gumce do mazania
a teraz co chiny to potega
byłem widziałem !
a my co żelazka nawet nie produkujemy, samochodu NIC !
SĄ RZECZY CHIŃSKIE KTÓRE SA DO d*** BO TO KWESTIA CENY
ILE MASZ KASY ZA TYLE CI WYPRODUKUJĄ wszystko
a że każdy chce kupowac tańoszke to juz inna kwestia
polski kompleks
jak samochód to niemiecki najlepiej golf
k**** śmiac mi sie che jak gostki sie ślinią na giełdach samochodowych na wyplakowane silniki golfów
eh szkod gadac
wieśniactwo mentane
tyle
- DIABLO_W
- DIABLO TEAM ZGIERZ
- Posty: 1539
- Rejestracja: sob 23 maja, 2009
- Quad:: CF MOTO 1000 OVERLAND,CF MOTO 1000 ,CF MOTO 850. CAN-AM 1000XTP & CF MOTO X8 EPS ,ACCESS 700EFI , CECTEK 500EFI I CF MOTO500
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Gdzieś w centrum
Re: Usterki CF Moto 500 4x4
endi dobrze powiedziane
DIABLO TEAM ZGIERZ & ATV SWEDEN https://www.facebook.com/pages/CF-MOTO-Polska/833411190006502?fref=ts