Suzuki KingQuad 400 ASi 4x4

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Suzuki
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Grzegorz Głowienka
Administrator
Posty: 2030
Rejestracja: ndz 14 sie, 2005
Quad:: testowy :)
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: mazowieckie
Kontakt:

Suzuki KingQuad 400 ASi 4x4

Post autor: Grzegorz Głowienka » pt 09 wrz, 2011

Informacja prasowa Suzuki Motor PolandSuzuki KingQuad 400 ASi 4x4



Z myślą o wszystkich miłośnikach pojazdów ATV, Suzuki Motor Poland przedstawia jednego z najmniejszych quadów użytkowych na rynku czterokołowców: KingQuada 400 ASi 4x4.



Suzuki KingQuad 400 ASi 4x4 to przede wszystkim maszyna do poruszania się w trudnych warunkach terenowych. Dobre osiągi i niezawodność w terenie zapewnia mu czterosuwowy silnik jednocylindrowy o pojemności 376cm3 z rozrządem SOHC i napędem 4WD.



Obrazek



Do cech charakterystycznych KingQuada 400 ASi 4x4 należą niewątpliwie: siedzisko w kształcie litery T, błotniki o dużym prześwicie, wyróżniające się reflektory, grill, nowa dźwignia zmiany biegów oraz 25-calowe opony Maxxis z agresywną, dwustopniową rzeźbą bieżnika, zapewniające świetną przyczepność i niski poziom hałasu.



Czterokołowca wyposażono w niezależne, dwuwahaczowe przednie zawieszenie, z wiodącym w klasie, 17-centymetrowym skokiem koła, gwarantującym komfort jazdy w każdym terenie. Zastosowanie lekkiej, polietylenowej płyty chroniącej spód podwozia i osłona zderzaka zapewniają quadowi maksymalne zabezpieczenie przy minimalnym oporze tarcia w trakcie przejeżdżania po skałach i innych przeszkodach.



Obrazek



Układ napędowy KingQuada pozwala kierującemu wybrać jeden z dwóch trybów pracy: napęd na dwa koła (2WD) lub na cztery (4WD). Dzięki zastosowaniu przedniego mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu, czterokołowiec zadowoli użytkownika przyczepnością i łagodnie działającą kierownicą, zwłaszcza w ciasnych zakrętach.



Obrazek



Suzuki KingQuad 400 ASi 4x4 łączy komfort i walory praktyczne ze sportowymi możliwościami. Jego agresywny wygląd i najlepsze rozwiązania techniczne potwierdzają jego wysoką wartość i pozycję lidera w średniej klasie.



Pojazd charakteryzuje się niezwykłą dzielnością w terenie. Przy atrakcyjnej cenie 25 000 zł jest doskonałą propozycją dla miłośników czterokołowców.



Obrazek



Dane Techniczne

Typ silnika: 4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony cieczą, SACS, SOHC

Pojemność skokowa: 376 cm3

Średnica x skok tłoka: 82,0mm x 71,2mm

Stopień sprężania: 9.0:1

Moc maksymalna: brak danych

Moment obrotowy: brak danych

Układ zasilania: wtrysk paliwa

Rozrusznik: elektryczny

Skrzynia biegów: automatyczna bezstopniowa

Prędkość maksymalna: brak danych

Długość całkowita: 2,060 mm

Szerokość całkowita: 1,145 mm

Wysokość całkowita: 1,220 mm

Rozstaw osi: 1,270 mm

Prześwit: 250 mm

Wysokość siedzenia: 840 mm

Masa "suchego pojazdu": 285 kg

Zawieszenie przód: niezależne, podwójne wahacze, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe

Zawieszenie tył: pojedynczy wahacz wleczony, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe

Hamulce przód / tył: podwójny tarczowy/bębnowe

Opony: Przód: AT25 x 8-12 **, Tył: AT25 x 10-12 **

Zbiornik paliwa: 16 L



Obrazek
Póki co quadowa emeryturka :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”