Quad do 10tys zł.

Co kupić, na co wymienić, jaki najlepszy na początek...
Blood
Imię: Adam

Quad do 10tys zł.

Post autor: Blood » wt 05 lip, 2011

Witam.
Jestem początkującym jeżeli chodzi o Quady.
Chciałbym kupić quada razem z homologacją najlepiej do 10tyś.
Zależałoby mi aby w tej cenie od razu kupić strój który jest przydatny do jazdy oraz ew dodatkowe rzeczy które również są przydatne.
Chciałbym kupić Quada na którym mógłbym pojeździć zarówno w terenie jak i na dłuższe wyprawy.
Pytanie, czy do jeżdżenia po naszych pięknych drogach prócz homologacji, potrzebne jest coś jeszcze?
Na przykład inne opony?

Chciałbym łącznie ze wszystkim zamknąć się maks w 10000zł.
Chyba że jest coś wartego uwagi jeżeli chodzi o samego Quada za taką cenę.

Bardzo proszę o pomoc.
Jeżeli to możliwe to proszę o info ile kosztuje też taki dodatkowy osprzęt dla Quada abym ewentualnie wiedział na co się przygotować.

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
JACHAŚ
Quad:: yamaha big bear 350

Re: Quad do 10tys zł.

Post autor: JACHAŚ » wt 05 lip, 2011

Przeprawówkę z homologacją w tych pieniążkach będzie ciężko kupić.
Możesz rozejżeć się za kodiakiem 400, big bearem 350, fourtraxem 250 (ale to quad raczej dla mniejszych gabarytowo osób, chodzi mi o to że jest stosunkowo niewielki i ma troszkę małą moc), kvf 360 i chyba to wszystko.

Żeby jeździć quadem po naszych pięknych drogach potrzebne jest oprócz homologacji jeszcze prawo jazdy i OC. Co do opon to możesz jeździć nawet na oponach maxxsis zilla 26' ;) tylko musisz się liczyć z tym że będziesz bardziej widoczny dla policji i mogą czekać się częstsze kontrole dotyczące hałasu które wydają przeprawowe opony.

A co do ubioru i doposażenia to raczej ciężko będzie ci się w 10tyś zamknąć bo jeśli chciałbyś konkretny strój i na maxa wyposażycz quada to na to przedsięwzięcie trzeba przeznaczyć coś około 10tyś. :(

Pozdrawiam
OFF-ROAD sztuka topienia pieniędzy w błocie.

Awatar użytkownika
bawidamek77
Quad:: Polaris Sportsman 850 xp
Imię: Damian