Coś trze w tylnej osi.

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
ODPOWIEDZ
grot

Coś trze w tylnej osi.

Post autor: grot » pt 13 kwie, 2007

Dzisiaj zauważyłem a bardziej usłyszałem , że coś mi trze w okolicach osi tylnej. Po dokładnych oględzinach ( osłuchaniu ) jestem pewien, że dzwięk ( tarcie, szorowanie ) wydobywa się z wejścia wału do tylnej osi. Nie jest to coś bardzo głośnego bo usłyszałem to dopiero jak zdjąłem kask, wyłączyłem silnik i pchnąłem sprzęt by go trochę przestawić. Co do quadów wciąż jestem początkujący i nie wiem czy powinienem sie niepokoić. Nie ma żadnych dodatkowych objawów a i opory toczenia nie wzrosły.
KQ 700

Awatar użytkownika
prezziguzzi
Kontakt:

Post autor: prezziguzzi » sob 14 kwie, 2007

rozumiem że sprzęt na gwarancji?lepiej podjedż do serwisu.......... może być do nas :wink:
.:GALEON:.

grot

Post autor: grot » sob 14 kwie, 2007

Tak mnie to zmartwiło, że ubrałem sie i poszedłem polatać (żona jest już pewna ,że zwariowałem) Właśnie wróciłem i nic nie trze :roll: Będę obserwował i słuchał jak sie powtórzy to wpadam.
Przy okazji zobaczyłem że jazda noca w terenie to jest fajna zabawa, nawet nie wiedziałem, że to co w dzień śmigam bez problemu w nocy jakieś inne i straszne sie wydaje :mrgreen: Tak więc nie ma tego złego co by na dobre... :wink:
KQ 700

Awatar użytkownika
Marcolife

Post autor: Marcolife » sob 14 kwie, 2007

Grot
do jazdy nocnej proponuję halogen dobrej jakości :wink:
Już niedługo zwoduję delfina, założę pianę i fiu...na Ostrołękę!

Awatar użytkownika
BadAmstaff
Kontakt:

Post autor: BadAmstaff » wt 12 cze, 2007

Słuchaj może przegub się konczy?
Mi właśnie w Bombce padł
Bomba Atomowa 800 Zamienie GRIZZLY 700 EPS 2007 rok SALON POLSKA jeszcze 1 rok gwarancji na CAN-AM RENEGADE 800

Awatar użytkownika
konio
Kontakt:

Post autor: konio » pn 18 cze, 2007