950 cc TO JEST CZAD!!!

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami pozostałych marek...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ITAL
V-ce Admin
Posty: 1603
Rejestracja: ndz 18 mar, 2007
Quad:: Honda Rincon 680 :)
Imię: Adam
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

950 cc TO JEST CZAD!!!

Post autor: ITAL » pn 18 cze, 2007

No cóż to musiało w końcu nastąpić 1000cc jest tuż tuż...
http://www.arcticcat.com/atv/vehicle.asp?id=870
Honda Rincon TRX 680 FA 2008! Red :I love HONDA:

Awatar użytkownika
ITAL
V-ce Admin
Posty: 1603
Rejestracja: ndz 18 mar, 2007
Quad:: Honda Rincon 680 :)
Imię: Adam
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: ITAL » pn 18 cze, 2007

Jeśli się nie mylę to ma 140 Nm momentu obrotowego na wale zdawczym!!!!
TO JEST POTĘGA!!!
Honda Rincon TRX 680 FA 2008! Red :I love HONDA:

Awatar użytkownika
ITAL
V-ce Admin
Posty: 1603
Rejestracja: ndz 18 mar, 2007
Quad:: Honda Rincon 680 :)
Imię: Adam
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: ITAL » wt 19 cze, 2007

Jednak się mylę ale skoryguje to jutro bo ide spać
Honda Rincon TRX 680 FA 2008! Red :I love HONDA:

Awatar użytkownika
Arecki
Moderator
Posty: 816
Rejestracja: śr 30 sie, 2006
Lokalizacja: Kabaty :)
Kontakt:

Post autor: Arecki » wt 19 cze, 2007

A jakoś tak moim okiem to nawet jak na Acticata to lichutko ten quadzik wygląda...
Może się mylę i ubiegam myśli konstruktorów o lekkości sylwetki, etc. :) Tego nie wiem...
Nie mniej już mi się nie podoba lichutka i malutka dźwigienka gazu, dość mała gabarytowo sylwetka jak na taką pojemność silnika, nie budząca również mojego poczycia bezpieczeństwa cieniutka kierownica.
Szkoda że przy obudowie zegarów w miejsce ciekawej graficznie lecz niepotrzebnej zupełnie naklejce z logo nie zamontowano dodatkowego oświetlenia.

Podoba mi się jednak od pewnego czasu ciekawy i ładnie komponujący się design i wykończenie szczegółów plastików. Arcticat poczynił tu chyba największy krok, ponieważ ma duże i zapewne dobrze doświetlające drogę przed nim, reflektory - łagodnie i ładnie wkomponowane w sylwetkę quada. I do tego kilka innych ciekawych pomysłów godnych naśladowania...

Nie mniej - po raz kolejny i sceptycznie powtórzę - trzeba by teraz racjonalnie na nim zasiąść, pojeździć i napisać naprawdę dobry artykuł z testów.
Mam nadzieję że niebawem uda się go przeczytać, bo propozycja kupienia quada o pojemności 950ccm jest kusząca :)
.:GALEON:.
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...

Slawek_Mat

Post autor: Slawek_Mat » wt 19 cze, 2007

cokolwiek by to nie było to ze względu na części nie polecam. Od nas koleś ma arctic cata 500 i ok 2 m-ce temu padło mu załączanie przedniego napędu - oficjalny importer co 2 tygodnie obiecuje, że za 2 tyg będzie - tak od 2 miesięcy :twisted:

grot
Posty: 209
Rejestracja: czw 08 lut, 2007

Post autor: grot » wt 19 cze, 2007

A to w ogóle jest ktoś taki jak generalny importer tej marki. Wydawało mi się ,żę to tylko taki dealer a nie oficjalny importer.
KQ 700

Slawek_Mat

Post autor: Slawek_Mat » wt 19 cze, 2007

http://www.arcticsport.pl/

mówili mu, że są oficjalnym ale na stronie jest napisane, że tylko dystrybutor wyłączny - w każdym razie czas sprowadzania jest delikatnie mówiąc nie do zaakceptowania

MaciekP
Posty: 615
Rejestracja: pn 17 paź, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MaciekP » wt 19 cze, 2007

Bomba na zdjęciach nie powała, szczególnie z przodu. Na żywo jest jednak extra.

Niesety widziałem arctici na żywo i to wygląda bardzo marnie. To jednak interesujący quad ale chyba bym sie nie zdecydował.

Do BOmby musiałem właśnie dokupić krosowe szorty, bo przy 26 st C i wyżej, jezeli nie topisz quada to ciężkow ytrzymać bo takie ciepło bije od silnika...a tu jeszcze 150cm3 extra.

Nie wiem jak poradzą sobie z odpowadzeniem ciepła z układu wydechowego (rury idące przez quada), jak poradzą sobie z podgrzewaniem siedzenia i jego topieniem co bywało problem w bombie, jak poradzą sobie z chłodzeniem i wydzielanym ciepłem z silnika przy wolniejszej jeździe i z trwałością układu napędowego przy takim momencie.

Jaki musi być pasek, żeby wytrzymał taki moce i moment? Wymiana co 1000km?

Jaka waga? Skoro silnik taki mocny to i wiele elmentów musi być masywniejszych?

Jak kontrolowac taka moc w jeździe przeprawowej? Juz w Bombie wymaga to sporej wprawy.

Szykuje sie quad dla DRAG RACE'erów.....i strasznie brzydki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe marki”