950 cc TO JEST CZAD!!!
- ITAL
- V-ce Admin
- Posty: 1603
- Rejestracja: ndz 18 mar, 2007
- Quad:: Honda Rincon 680 :)
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
950 cc TO JEST CZAD!!!
No cóż to musiało w końcu nastąpić 1000cc jest tuż tuż...
http://www.arcticcat.com/atv/vehicle.asp?id=870
http://www.arcticcat.com/atv/vehicle.asp?id=870
Honda Rincon TRX 680 FA 2008! Red
A jakoś tak moim okiem to nawet jak na Acticata to lichutko ten quadzik wygląda...
Może się mylę i ubiegam myśli konstruktorów o lekkości sylwetki, etc. Tego nie wiem...
Nie mniej już mi się nie podoba lichutka i malutka dźwigienka gazu, dość mała gabarytowo sylwetka jak na taką pojemność silnika, nie budząca również mojego poczycia bezpieczeństwa cieniutka kierownica.
Szkoda że przy obudowie zegarów w miejsce ciekawej graficznie lecz niepotrzebnej zupełnie naklejce z logo nie zamontowano dodatkowego oświetlenia.
Podoba mi się jednak od pewnego czasu ciekawy i ładnie komponujący się design i wykończenie szczegółów plastików. Arcticat poczynił tu chyba największy krok, ponieważ ma duże i zapewne dobrze doświetlające drogę przed nim, reflektory - łagodnie i ładnie wkomponowane w sylwetkę quada. I do tego kilka innych ciekawych pomysłów godnych naśladowania...
Nie mniej - po raz kolejny i sceptycznie powtórzę - trzeba by teraz racjonalnie na nim zasiąść, pojeździć i napisać naprawdę dobry artykuł z testów.
Mam nadzieję że niebawem uda się go przeczytać, bo propozycja kupienia quada o pojemności 950ccm jest kusząca
Może się mylę i ubiegam myśli konstruktorów o lekkości sylwetki, etc. Tego nie wiem...
Nie mniej już mi się nie podoba lichutka i malutka dźwigienka gazu, dość mała gabarytowo sylwetka jak na taką pojemność silnika, nie budząca również mojego poczycia bezpieczeństwa cieniutka kierownica.
Szkoda że przy obudowie zegarów w miejsce ciekawej graficznie lecz niepotrzebnej zupełnie naklejce z logo nie zamontowano dodatkowego oświetlenia.
Podoba mi się jednak od pewnego czasu ciekawy i ładnie komponujący się design i wykończenie szczegółów plastików. Arcticat poczynił tu chyba największy krok, ponieważ ma duże i zapewne dobrze doświetlające drogę przed nim, reflektory - łagodnie i ładnie wkomponowane w sylwetkę quada. I do tego kilka innych ciekawych pomysłów godnych naśladowania...
Nie mniej - po raz kolejny i sceptycznie powtórzę - trzeba by teraz racjonalnie na nim zasiąść, pojeździć i napisać naprawdę dobry artykuł z testów.
Mam nadzieję że niebawem uda się go przeczytać, bo propozycja kupienia quada o pojemności 950ccm jest kusząca
.:GALEON:.
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...
http://www.arcticsport.pl/
mówili mu, że są oficjalnym ale na stronie jest napisane, że tylko dystrybutor wyłączny - w każdym razie czas sprowadzania jest delikatnie mówiąc nie do zaakceptowania
mówili mu, że są oficjalnym ale na stronie jest napisane, że tylko dystrybutor wyłączny - w każdym razie czas sprowadzania jest delikatnie mówiąc nie do zaakceptowania
Bomba na zdjęciach nie powała, szczególnie z przodu. Na żywo jest jednak extra.
Niesety widziałem arctici na żywo i to wygląda bardzo marnie. To jednak interesujący quad ale chyba bym sie nie zdecydował.
Do BOmby musiałem właśnie dokupić krosowe szorty, bo przy 26 st C i wyżej, jezeli nie topisz quada to ciężkow ytrzymać bo takie ciepło bije od silnika...a tu jeszcze 150cm3 extra.
Nie wiem jak poradzą sobie z odpowadzeniem ciepła z układu wydechowego (rury idące przez quada), jak poradzą sobie z podgrzewaniem siedzenia i jego topieniem co bywało problem w bombie, jak poradzą sobie z chłodzeniem i wydzielanym ciepłem z silnika przy wolniejszej jeździe i z trwałością układu napędowego przy takim momencie.
Jaki musi być pasek, żeby wytrzymał taki moce i moment? Wymiana co 1000km?
Jaka waga? Skoro silnik taki mocny to i wiele elmentów musi być masywniejszych?
Jak kontrolowac taka moc w jeździe przeprawowej? Juz w Bombie wymaga to sporej wprawy.
Szykuje sie quad dla DRAG RACE'erów.....i strasznie brzydki.
Niesety widziałem arctici na żywo i to wygląda bardzo marnie. To jednak interesujący quad ale chyba bym sie nie zdecydował.
Do BOmby musiałem właśnie dokupić krosowe szorty, bo przy 26 st C i wyżej, jezeli nie topisz quada to ciężkow ytrzymać bo takie ciepło bije od silnika...a tu jeszcze 150cm3 extra.
Nie wiem jak poradzą sobie z odpowadzeniem ciepła z układu wydechowego (rury idące przez quada), jak poradzą sobie z podgrzewaniem siedzenia i jego topieniem co bywało problem w bombie, jak poradzą sobie z chłodzeniem i wydzielanym ciepłem z silnika przy wolniejszej jeździe i z trwałością układu napędowego przy takim momencie.
Jaki musi być pasek, żeby wytrzymał taki moce i moment? Wymiana co 1000km?
Jaka waga? Skoro silnik taki mocny to i wiele elmentów musi być masywniejszych?
Jak kontrolowac taka moc w jeździe przeprawowej? Juz w Bombie wymaga to sporej wprawy.
Szykuje sie quad dla DRAG RACE'erów.....i strasznie brzydki.