Pomoc w wyborze quada !!!!!

Co kupić, na co wymienić, jaki najlepszy na początek...
ODPOWIEDZ
Zajac1444

Pomoc w wyborze quada !!!!!

Post autor: Zajac1444 » czw 14 kwie, 2011

Witam wszystkich ..
Jestem początkujący i chciałem zacząc przygodę z quadami chciałbym poradzić sie waszej opini budżet jakim dysponuje to gdzieś do 9000 tyś myślałem o quadzie używanym albo yamaha raptor 350 albo suzuki ltz 400 bardzo proszę o pomoc w wyborze i doradzeniu ..
POZDRAWIAM

Awatar użytkownika
palig1
Quad:: KTM 525 i Honda
Imię: Wojtek

Re: Pomoc w wyborze quada !!!!!

Post autor: palig1 » czw 14 kwie, 2011

Z tej dwójki to raczej LTZ, chłodzony cieczą i lepszy zawias. Raptor 350 w serii jest bardzo wąski (jak wszystkie quady tego segmentu, ale ten chyba najbardziej), ale zawsze można dokupić dystanse, które go poszerzą. Możesz też jeszcze pomyśleć o TRX 400 ex, lub Arctic Catach i Kawasaki, które są identyczne z Suzą, a zazwyczaj trochę tańsze.

Ogólnie co do tych quadów to mocy Ci nie zabraknie, a koszty eksploatacji ograniczają się do minimum.

Pewnie Ruszko zaraz zabierze głos w sprawie jaka to LTZa fajna. :mrgreen:
Jesteś z okolic Jury? Umów się z nami na wspólną jazdę!
http://www.enduro-jura.czo.pl

Awatar użytkownika
Ruszko
Moderator
Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
Imię: Bartosz
Kontakt:

Post autor: Ruszko » pt 15 kwie, 2011

LTZa jest fajna i będę tak nadal twierdził :)
Do 9 tyś nawet nie szuka LTZy bo kupisz jakiś shit.
Albo dołóż albo kup tak jak Ci kolega wyżej napisał, wąskiego, ze słabszą zawiechą słabszego Raptora.
Decyzja należy do Ciebie.

Pamiętaj, że założenie dystansów osłabia oś, a założenie dystansów z przodu wytłucze Ci końcówki i ręce.
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!

Zajac1444

Post autor: Zajac1444 » sob 16 kwie, 2011