POTRZEBA MI OPINIA
POTRZEBA MI OPINIA
Witam, mam zamiar kupić ATV sweden black edition 500 nie znam się za bardzo na tym więc szukam porady
- palig1
- Quad:: KTM 525 i Honda
- Imię: Wojtek
Re: POTRZEBA MI OPINIA
Ja nie mam miłych doświadczeń z CFMoto. Lepiej zainwestuj w coś używanego markowego, zależy tylko ile masz do wydania.
Jesteś z okolic Jury? Umów się z nami na wspólną jazdę!
http://www.enduro-jura.czo.pl
http://www.enduro-jura.czo.pl
- bawidamek77
- Quad:: Polaris Sportsman 850 xp
- Imię: Damian
Jeśli nie chcesz po krótkim czasie użytkowania tego sprzętu rwać sobie włosów z głowy, to omiń tą chińszczyznę z daleka.
mam 30 tyś do wydania brutto jest coś w tej cenie do kupienia raczej nowe mnie interesuje
- bawidamek77
- Quad:: Polaris Sportsman 850 xp
- Imię: Damian
Sportsman 500 H.O. kosztuje 29900 lub dorzuć 5000 i będziesz miał 800-tkę, tyle kosztują nowe w Lublinie i poza tym mają świetny serwis na miejscu sam tam kupiłem swoją 850-tkę dopłaciłem ok.12000 i świetnie mi go ubrali i stuningowali.
- Mieszko123
- Quad:: Suzuki KingQuad 700
- Imię: Mieszko
za 25 tysięcy masz KingQuada 750 z 2010 roku.
Pozdrawiam, Mieszko!
Cofam się tylko po to aby nabrać rozpędu
Czerwony SUZUKI LT-A KINGQUAD 700EFI+Dalton Clutch Kit + COOP FIXED MODS nr.1 + Snorkel KIT + ITP MAYHEM 26"
Cofam się tylko po to aby nabrać rozpędu
Czerwony SUZUKI LT-A KINGQUAD 700EFI+Dalton Clutch Kit + COOP FIXED MODS nr.1 + Snorkel KIT + ITP MAYHEM 26"
kolego
zależy do czego potrzebujesz tego gada moje propozycje to:
g450 - mam takiego i nie żałuję jestem zadowolony nigdy mnie nie zwiódł
kymco MXU 500i IRS jeszcze ci wystarczy na dodatki
Kymco MXU 500 zostanie dużo na inne rzeczy.