Co wybrać?

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Yamaha
Awatar użytkownika
bossmen
Quad:: Chwilowo brak
Imię: Daniel

Co wybrać?

Post autor: bossmen » pn 07 lut, 2011

Witam wszystkich !
Nosze sie z zamiarem kupna Yamahy i tu moje pytanie jaką wybrać! Pewnie podobnych pytań na forum było sporo,ale świeże opinie od użytkowników będą bardzo przydatne.
Myśle o raptorze 660,700 ale nie tylko bo oglądałem YFZ450,nie mam doświadczenia z takim sprzętem,miałem tylko chińczyka i za wszystkie opinie będe wdzięczny! :D
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Awatar użytkownika
Ruszko
Moderator
Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
Imię: Bartosz
Kontakt:

Re: Co wybrać?

Post autor: Ruszko » pn 07 lut, 2011

Skoro nie masz limitu pieniędzy to nawet nie zastanawiaj się nad R660 bo to jest nieporozumienie przy R700 czy YFZ450.

Chcesz latać na torze? Kup YFZ 450. Chcesz latać po innym terenie niż tor? Bierz R700.
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!

Awatar użytkownika
bossmen

Post autor: bossmen » wt 08 lut, 2011

Limit pieniędzy jakiś jest ale myśle że 700-ke kupie ale co lepsze YFZ450 czy 700,chodzi mi głównie o jazde po lesie w trudniejszym terenie i nie chodzi mi o moc bo oba mają jej pod dostatkiem tylko prowadzenie,waga,który ma lepsze zawieszenie!?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

jimmy_ezg
Quad:: LS 300UD
Imię: Marcin

Post autor: jimmy_ezg » wt 08 lut, 2011

Jak do lasu i w trudniejszy teren to jak już wybrałbym Grizzly zamiast Raptora

Awatar użytkownika
Ruszko
Moderator
Kontakt:

Post autor: Ruszko » wt 08 lut, 2011

Bossmen nie rozumiesz.