Quadzik - polski magazyn o quadach

Działanie strony i forum. Chcesz nas pochwalić :) coś nie działa? masz jakieś opinie, uwagi lub propozycje? Pisz śmiało...
ODPOWIEDZ
jojo cf 500
Quad:: cf 500 elektryk
Imię: Karol ( jestem elektryk )
Kontakt:

cf 500 4x4

Post autor: jojo cf 500 » wt 26 paź, 2010

ja jestem elektrykiem pytania pomogę

widzio
Quad:: Suzuki KingQuad 750 Axi
Imię: Dawid

Re: Quadzik - polski magazyn o quadach

Post autor: widzio » pn 22 lis, 2010

Kiedy będzie dostępny nowy numer Quadzika? :(

Awatar użytkownika
Grzegorz Głowienka
Administrator
Quad:: testowy :)
Imię: Grzegorz
Kontakt:

Post autor: Grzegorz Głowienka » pn 22 lis, 2010

Najbliższy Quadzik (13) 6/2010 będzie dostępny od 25.11.2010 a kolejny (14) 1/2011 od 3 lutego 2011 roku.
Tym samym wyrównujemy trochę daty wydania Quadzika i w 2011 roku będzie ukazywał się na początku miesięcy parzystych....
Póki co quadowa emeryturka :)

Awatar użytkownika
radzio
Quad:: Suzuki KingQuad 750 AXI
Imię: RADEK.

Post autor: radzio » pn 22 lis, 2010

To dobrze bo to jeszcze tylko 3 dni a u mnie to jeszcze z tydzień jak w skrzynce się znajdzie :beczy:

Awatar użytkownika
Grzegorz Głowienka
Administrator
Kontakt:

radzio pisze:To dobrze bo to jeszcze tylko 3 dni a u mnie to jeszcze z tydzień jak w skrzynce się znajdzie :beczy:
Nie :beczy: , ostatnio Poczta Polska bardzo mnie mile zaskoczyła, Kalendarze quadowe dotarły już do zamawiających po 2-3 dniach...

Awatar użytkownika
PIOTR_15
Lucky ATV Team

Post autor: PIOTR_15 » pn 22 lis, 2010

Grzegorz Głowienka pisze:ostatnio Poczta Polska bardzo mnie mile zaskoczyła, Kalendarze quadowe dotarły już do zamawiających po 2-3 dniach...
Nie tylko kalendarze tak szybko dochodzą, gazeta też i to od samego początku, przynajmniej do mnie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Grzegorz Głowienka
Administrator
Kontakt:

PIOTR_15 pisze:
Grzegorz Głowienka pisze:ostatnio Poczta Polska bardzo mnie mile zaskoczyła, Kalendarze quadowe dotarły już do zamawiających po 2-3 dniach...