I wczoraj zawiodła niezawodna marka [glow=red]Honda[/glow] - 2 bieg i nadół ani rusz , nawet przy pomocy dźwigni.
3,4,5 wchodzą i na dół też ale tylko do 2 i kaplica co może być .
A miało być tak fajnie z ESP !!!
Czujnik Angle sensor - wykluczyłem - bo w zakresie 2-5 zmienia w obie strony .
[glow=red][/glow]
Foreman 450 z ESP problem z biegami .
Re: Foreman 450 z ESP problem z biegami .
Mam hondę 420 fa z 2009r, mam problem z biegami tzn nie chce się włączyć biegu do przodu ani do tyłu czy na manualu czy na automacie, pali mi bezpiecznik, na wyświetlaczy pojawia się kreska ,,-'' która miga 5 razy, pierwsze dwa razy dłużej a następne 3 razy szybciej.
Kluczem serwisowym włączyłem bieg i skrzynia nie jest uszkodzona, olej nówka.
Dzwoniłem do serwisu Hondy oczywiście kazali przyjechać nic więcej się nie dowiedziałem, każda pomoc mile widziana.
Kluczem serwisowym włączyłem bieg i skrzynia nie jest uszkodzona, olej nówka.
Dzwoniłem do serwisu Hondy oczywiście kazali przyjechać nic więcej się nie dowiedziałem, każda pomoc mile widziana.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: czw 05 mar, 2009
- Quad:: honda foreman trx 500 fa (rubicon)
- Imię: rafi
- Lokalizacja: jelenia góra
Re: Foreman 450 z ESP problem z biegami .
1:olej tylko hondy inne rozwalają skrzynie.
2:czujnik położenia wału.
2:czujnik położenia wału.
rafi
Re: Foreman 450 z ESP problem z biegami .
Co do oleju fabrycznego Hondy - oni zalecają tam olej Honda GN4. Dokładnie ten sam olej zalecają do motocykli z klasycznymi manualnymi skrzyniami (chociażby do CBR 600). I mało tego - w większości serwisów Hondy w PL nikt na oczy nigdy nie widział tego oleju GN4 i sami przyznają że po prostu leją Motula 10W40.rafijelgora pisze:1:olej tylko hondy inne rozwalają skrzynie.
2:czujnik położenia wału.
Być może polityka jest tu taka sama, jak w przypadku oleju Ford Motorcraft - tylko taki olej powinno sie lac do Fordów. Tyle tylko, że jest jego tylko jeden gatunek a każą go lać zarówno do malutkiej benzynki w Ka jak i do sporego diesla w Transicie.... Po prostu ten olej pasuje do błękitnego owalu.
Aczkolwiek nie wiem - nie jestem w stanie podważyć twojej opinii bo testów porównawczych na silnikach trx nie prowadziłem
Najczęstsza i natychmiastowa demolacja skrzyń w trx występuje jednak wtedy, gdy jakiś młotek pomyśli, że to automat więc należy pójść do sklepu motoryzacyjnego i kupić dobry olej do automatycznych skrzyń - np. ATF II (to nie żart - miałem taki przypadek). Wtedy ten rzadki jak woda i pieniący się ATF odpowiada również za smarowanie układu tłokowo-korbowego....
ATV - Asfalt To Vrażenia....?