Foreman 450 z ESP problem z biegami .

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Honda
ODPOWIEDZ
COBYR
Posty: 116
Rejestracja: sob 15 lis, 2008
Quad:: Historia

Foreman 450 z ESP problem z biegami .

Post autor: COBYR » czw 09 kwie, 2009

I wczoraj zawiodła niezawodna marka [glow=red]Honda[/glow] - 2 bieg i nadół ani rusz , nawet przy pomocy dźwigni.
3,4,5 wchodzą i na dół też ale tylko do 2 i kaplica co może być .
A miało być tak fajnie z ESP !!!

Czujnik Angle sensor - wykluczyłem - bo w zakresie 2-5 zmienia w obie strony .
[glow=red][/glow]

COBYR
Posty: 116
Rejestracja: sob 15 lis, 2008
Quad:: Historia

Post autor: COBYR » sob 18 kwie, 2009

Nikt nie jest w stanie pomóc - masakra - uziemiony .......
Częstochowa to wiocha bez serwisu Hondy!!!

goral83
Posty: 3
Rejestracja: pn 19 kwie, 2010
Quad:: honda
Imię: paweł

Re: Foreman 450 z ESP problem z biegami .

Post autor: goral83 » pn 19 kwie, 2010

Mam hondę 420 fa z 2009r, mam problem z biegami tzn nie chce się włączyć biegu do przodu ani do tyłu czy na manualu czy na automacie, pali mi bezpiecznik, na wyświetlaczy pojawia się kreska ,,-'' która miga 5 razy, pierwsze dwa razy dłużej a następne 3 razy szybciej.
Kluczem serwisowym włączyłem bieg i skrzynia nie jest uszkodzona, olej nówka.
Dzwoniłem do serwisu Hondy oczywiście kazali przyjechać nic więcej się nie dowiedziałem, każda pomoc mile widziana.

rafijelgora
Posty: 3
Rejestracja: czw 05 mar, 2009
Quad:: honda foreman trx 500 fa (rubicon)
Imię: rafi
Lokalizacja: jelenia góra

Re: Foreman 450 z ESP problem z biegami .

Post autor: rafijelgora » wt 20 kwie, 2010

1:olej tylko hondy inne rozwalają skrzynie.
2:czujnik położenia wału.
rafi

kluch
Posty: 16
Rejestracja: czw 27 sie, 2009
Lokalizacja: Gdynia

Re: Foreman 450 z ESP problem z biegami .

Post autor: kluch » czw 22 kwie, 2010

rafijelgora pisze:1:olej tylko hondy inne rozwalają skrzynie.
2:czujnik położenia wału.
Co do oleju fabrycznego Hondy - oni zalecają tam olej Honda GN4. Dokładnie ten sam olej zalecają do motocykli z klasycznymi manualnymi skrzyniami (chociażby do CBR 600). I mało tego - w większości serwisów Hondy w PL nikt na oczy nigdy nie widział tego oleju GN4 i sami przyznają że po prostu leją Motula 10W40.

Być może polityka jest tu taka sama, jak w przypadku oleju Ford Motorcraft - tylko taki olej powinno sie lac do Fordów. Tyle tylko, że jest jego tylko jeden gatunek a każą go lać zarówno do malutkiej benzynki w Ka jak i do sporego diesla w Transicie.... Po prostu ten olej pasuje do błękitnego owalu.

Aczkolwiek nie wiem - nie jestem w stanie podważyć twojej opinii bo testów porównawczych na silnikach trx nie prowadziłem :lol:

Najczęstsza i natychmiastowa demolacja skrzyń w trx występuje jednak wtedy, gdy jakiś młotek pomyśli, że to automat więc należy pójść do sklepu motoryzacyjnego i kupić dobry olej do automatycznych skrzyń - np. ATF II (to nie żart - miałem taki przypadek). Wtedy ten rzadki jak woda i pieniący się ATF odpowiada również za smarowanie układu tłokowo-korbowego....
ATV - Asfalt To Vrażenia....?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Honda”