Problem z odpaleniem z guzika...

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
gacekoczko
Kontakt:

Problem z odpaleniem z guzika...

Post autor: gacekoczko » czw 18 mar, 2010

Witam mam problem z moim Jianshe atv400... Nie chce palic z rozrusznika po wcisnieciu guzika do odpalu akumulator zakreci 2 razy i tyle a cpyka strasznie przekaznik jak wcisne przycisk czasami piszczy tak jakby zamiast zalaczac rozlaczal i daje to wrazenie rozladowanego akumulatora a bateria jest nowa ma 2 dni po za tym sprawdzane tez na innych a nawet na kablach od auta i dalej to samo jak myslicie co to moze byc? czy przekaznik czy rozrusznik? a moze cos zupelnie innego? pomozcie bo w tym temacie jestem zielony pozdrawiam

mariotorpedo
Kontakt:

Re: Problem z odpaleniem z guzika...

Post autor: mariotorpedo » pt 19 mar, 2010

wszystko wskazuje na to że jakiś problem z prądem.....ale
weź odłącz przewody od rozrusznika i podaj plus bezpośrednio z akumulatora..i jak będzie tak samo to rozrusznik Ci padł (sprawdź połączenie klemy minusowej z masą )
Jak będzie dobrze to musisz posprawdzać przewody i połączenia bo taki efekt jest jak jest słaby kontakt...przeważnie jak jest słaba masa

Awatar użytkownika
gacekoczko
Kontakt:

Post autor: gacekoczko » pt 19 mar, 2010

on czasami odpala ale bardzo zadko rozrusznik zakreci ze 2 razy i tak jakby rozladowywal akumulatur ale jutro sprawdze ta mase moze akurat dzieki za podpowiedz jak sprawdze to napisze co i jak...

Awatar użytkownika
marcin82m

Post autor: marcin82m » sob 20 mar, 2010

Nioby to taka bzdura ale czesto w takich bzdurach jest piespogrzebany... sprawdz czy masz dobrze mase dokrecona.... Mialem ten sam problem i okazalo sie ze masa dobrze nie stykala.

Awatar użytkownika
gacekoczko
Kontakt:

Post autor: gacekoczko » ndz 21 mar, 2010