Witam,
![Smile :)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_smile.gif)
może ja tu wtrące swoje 3 grosze.
Ja na ogół jestem osobą mało wymagającą co do terenu i adrenaliny. Ale mogę ci go serdecznie polecić
![Smile :)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_smile.gif)
Maszyna dość wygodna, niestety nieco gorzej jest z pokonywaniem zakrętów "na przyczepności" bo wiadomo prawie każdy quad w takim pokonaniu zakrętu się gibnie na bok a jak nie to przechyli.... itd itd itd.
Zadałeś pytanie ile pali... hm.. Ile wlejesz tyle spali ;p A tak na poważnie to jeśli ostro będziesz katować sprzęt i jeździć nieekonomicznie( z resztą prawie nikt tak nie jeździ) to niestety nie uda ci się zrobić 100km na jednym baku. Bynajmniej w moim przypadku tak się dzieje. Generalnie obiło mi się dawniej o uszy że przy jeździe rekreacyjnej nie powinno przekroczyć 14l/100km
Jeśli ma to być maszyna nowa to odrazu polecam ci zakup filtra powietrza TwinAir. Przepuszcza o wiele mniej cząstek szkodliwych dla silnika niż normalny standardowy filtr umieszczony w KQ.
Warto też zabezpieczyć quada w specjalną kratkę zabezpieczającą wyświetlacz ze szperaczem. Przy rolowaniu uszkodzenie tego elementu masz murowane.
Co do dynamiki jazdy.. To w końcu 750cc , gdy potrzebujesz nagłego zastrzyku mocy to to właśnie osiągniesz bez najmniejszych problemów.
Jeśli cię interesuje prędkość maksymalna (chociaż to mało kogo interesuje bo quad przeprawowy nie służy do bicia rekordów prędkości) to udało mi się go rozbujać na standardowych oponach do 116/118 km/h.
Brzmienie silnika w Suzuki jest też specyficzne i łatwo rozpoznawalne w środowisku quadowym. Inaczej brzmi G700 inaczej Honda Rincon 680 i jeszcze inaczej KQ. Napewno takim rykiem silnika się nie powstydzisz np. wśród przyjaciół pokazując im jaki ma zacięty charakter KQ już na jałowym biegu.
Jeśli marzyłaby ci się wyciągarka to warto abyś zakupił bumper.
Ja mam WARN XT30 i niestety takowego bumpera nie posiadam (zaczepiam hak o przedni bagażnik) i niestety przez takie zaczepiania połamałem sobie przedni zderzak (od linki syntetycznej).
Można też pochwalić KQ za łatwość dostępu do chociażby filtra za pomocą spinek, no ale niestety działa to w obydwie strony, jedni chwalą dlatego że łatwo się je demontuje a inni przeklinają dlatego że po pewnym czasie eksploatowania same powypadają. Z tym jest absolutna racja i sam się o tym przekonałem i ciebie to też będzie w przyszłości czekać, ale nie spowoduje to jakiś specjalnych "odrazów" do quada absolutnie.
Generalnie jazda jest bardzo przyjemna, szeroka kanapa, możliwość załadowania sporej ilości "bagażu" co dają to duże bagażniki itd. itd.
No i można to też nazwać zaletą to cena. Przy dobrych wiatrach za nówkę nie dasz nawet 30 tys (co prawda mowa tu nie o salonowych quadach tylko od importerów)
No i trzeba mieć sentyment do marki
Z resztą wiele też dowiesz się w teście KQ 750 AXi który był testowany przez ekipę Quadzik.pl i myślę że na stronce znajdziesz
![Smile :)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_smile.gif)
(w gazetce był o nim artykuł)
Ale też niech się inni na ten temat wypowiedzą bo moje kilka zdań to tylko zalążek wątku o kingquadzie.
Pozdrawiam
![Smile :)](https://quadzik.pl/forum/images/smilies/icon_smile.gif)
Pokochaj przyrodę tak i ona pokocha Ciebie.
Pokochaj rozwagę tak i ona uchroni Cię od złego.
Pokochaj radość tak i ona Cię nią obdarzy.
Pokochaj wszystko co godne kochania.
Suzuki KingQuad750AXi
ogar KingQuada = 89% :P