Mój pierwszy quad.

Co kupić, na co wymienić, jaki najlepszy na początek...
Drivok

Mój pierwszy quad.

Post autor: Drivok » pn 22 mar, 2010

Quadowicze. Chciałbym kupić sobie quada. Nie ukrywam że nie znam się na quadach i chciałbym wiedzieć co będzie dla mnie dobre. Poszukuje quada głównie do jazdy po terenie. Wiem tylko tyle, że ma to być manual a nie automat, żeby miał 250cm3 i najlepiej z homologacją. Mogę na niego wydać 6-7tyś oczywiście raty ;). Markowego nie dostane ale chociaż, w miarę dobry chińczyk. Z tego co czytałem są jakieś firmy od quadów w Taiwanie. mam 179cm wzrostu i 85kg. Proszę o pomoc. :)

przykładowe quady jakie znalazłem:

http://moto.allegro.pl/item970199969_qu ... gacja.html

http://moto.allegro.pl/item965789806_si ... _raty.html

Awatar użytkownika
marcin82m

Re: Mój pierwszy quad.

Post autor: marcin82m » wt 23 mar, 2010

osobiscie bym wolal uzywany markowy niz nowy chinski;>

stepien

Post autor: stepien » wt 23 mar, 2010

marcin82m pisze:osobiscie bym wolal uzywany markowy niz nowy chinski;>
JA też chcę kupić chińczyka... bynajmniej sie czegoś nauczę :D

Awatar użytkownika
marcin82m

Post autor: marcin82m » wt 23 mar, 2010

chyba opanowania i budowy quada :)

aro
Kontakt:

Post autor: aro » wt 23 mar, 2010

no nie wszystkich stać na lepszy sprzęt, ale jezeli tak czy siak masz wziąć na raty, to juz lepiej płać ciut więcej i weź lepszy markowy sprzęt.
Tak czy siak w 'używce' będziesz musiał dłubać bo ktoś go sprzedał z pewnych powodów, ale może rzadziej będziesz musiał to robić
Ja wziołem uzywanego chinola na początek, spróbuje, pojeżdze, poskręcam, z czasem może będe szukał czegoś lepszego.
Weź tez pod uwage fakt ze ze rok, dwa bedziesz chciał sprzedać i dopłacić do lepszego sprzętu - pomyśl ile za niego weźmiesz i ile ci zostanie.
-----------------------------------------------------------------------------------------
pozdrawiam
Trial-Arena.org.pl

stepien

Post autor: stepien » wt 23 mar, 2010