Kawasaki KLF 300 4x4 - ściąga jak zimny.

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
ODPOWIEDZ
TW200
Posty: 9
Rejestracja: wt 16 mar, 2010

Kawasaki KLF 300 4x4 - ściąga jak zimny.

Post autor: TW200 » wt 16 mar, 2010

Witajcie. Mam mały problem. Kilka razy stwierdziłem że jak zaczynam jazdę moim KLF 300 4x4 i jest jeszcze zimny to ciągnie kierownicę na prawo. Poprostu go ściąga. Zauważyłem nawet że prawa przednia opona jest mocniej wytarta niż lewa. Jak już się "rozjeździ" trochę to problem jak by ustępuje, tzn jedzie już w miarę prosto i nic go nie ciągnie na prawo. Sprawdziłem hamulec czy czasem nie trzyma na tłoczku ale nie , nawet jak zimny koło obraca się swobodnie (tak samo jak lewe) . Zastanawiam się jednak czy może mieć to związek z przednim napędem... wyczytałem gdzieś że jest tam mechanizm różnicowy z ograniczonym poślizgiem Czy może się on np jakoś blokować i dopiero jak olej się trochę rozgrzeje to działa prawidłowo? Czy może mieć to związek np. ze zbieżnością kół. Dlaczego jedna opona jest wyraźniej starta od rugiej? Jak powinny być ustawone koła w KLF 300 4x4 - zbieżnie czy rozbieżnie ? Jakie wartości? Proszę o porady.

Awatar użytkownika
Ruszko
Moderator
Posty: 2014
Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Drezdenko
Kontakt:

Re: Kawasaki KLF 300 4x4 - ściąga jak zimny.

Post autor: Ruszko » wt 16 mar, 2010

podnieś quada włącz 4x4 i zobaczysz.

Sprawdź ciśnienie w oponach.
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!

TW200
Posty: 9
Rejestracja: wt 16 mar, 2010

Re: Kawasaki KLF 300 4x4 - ściąga jak zimny.

Post autor: TW200 » wt 16 mar, 2010

Ruszko pisze:podnieś quada włącz 4x4 i zobaczysz.

Sprawdź ciśnienie w oponach.
Jak podniosę to zobaczę że jedno koło kręci się w jedną stronę a drugie w przeciwną . Wszystkie mechanizmy różnicowe tak mają ... jak nie mają oporu to kręcą kołami w przeciwną stronę . A 4x4 jest na stełe - nie rozłączany.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”