olej itp

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
ODPOWIEDZ
malenstwo
Posty: 12
Rejestracja: śr 10 mar, 2010

olej itp

Post autor: malenstwo » śr 10 mar, 2010

witam kolegów jestem nowym forumowiczem tego forum wiec prosze o wyrozumiałosc i cierpliwość .Od niedawna jestem posiadaczem wspaniałej maszyny honda TRX670 i u mam pytanko chćiałbym dobrze dbac o te cacko i tu pytanko jest jakis link czy stronka do odpowiedzi na moje pytanka ile oleju tam wchodzi jakie filtry gdzie wogule są te filtry jak to wymienić ile cisnienia w oponach powinno być takie podstawowe zeczy

Awatar użytkownika
tede74
Administrator
Posty: 1033
Rejestracja: sob 19 maja, 2007
Quad:: Scrambler XP 1000 S
Imię: Tomek
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Re: olej itp

Post autor: tede74 » śr 10 mar, 2010

Chodzi chyba o TRX680?
Olej: Motul 5100 10w40 Ester 4L wymiana co 1000km
filtr oleju: np. K&N 111
filtr powietrza: np. K&N 6806
świeca: NGK IFR5L11 lub NGK IFR6L11
ciśnienie w oponach: 5PSI
A tu masz link do Service Manual
:I love POLARIS:

malenstwo
Posty: 12
Rejestracja: śr 10 mar, 2010

Re: olej itp

Post autor: malenstwo » pt 12 mar, 2010

serdeczne dzięki za podpowiedz i link na początek juz jest zawsze cos

malenstwo
Posty: 12
Rejestracja: śr 10 mar, 2010

Re: olej itp

Post autor: malenstwo » wt 23 mar, 2010

Witam wszystkich mam taki dylemat kupiłem wszystko jak kolega napisał i i mam pytanie do spuszczenia oleju jest jeden korek czy dwa którędy wlac olej do silnika i gdzie jest filter oleju dzieki za info

Awatar użytkownika
rafall
Posty: 69
Rejestracja: pn 27 kwie, 2009
Quad:: Kymco MXU 150, Suzuki KQ 750, Can Am Spyder
Imię: Rafał
Lokalizacja: Łebień/Lębork

Re: olej itp

Post autor: rafall » wt 06 kwie, 2010

w manualu poszukaj, wszystko jest. ale z tego co pamiętam to wlew oleju po lewej stronie masz przy nodze(musisz ściągnąć plastik, lekko go wyszarpując-na gumach się trzyma i wyskoczy jak lekko pociągniesz), a śróba spustowa na dnie silnika jest, w obudowie na dole masz mniej więcej na środku dziurę a dalej w silnik wkręconą śrubę w silnik, chyba na 17 klucz, a co do KN'a to moim zdaniem twinair do przeprawówki jest lepszy, mniej pyłu puszcza

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”