XT-P
- Ruszko
- Moderator
- Posty: 2014
- Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
- Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
- Imię: Bartosz
- Lokalizacja: Drezdenko
- Kontakt:
Co ile?
Rotax też jest wytrzymały
Jeden z najlepszych silników montowany w quadach.
Rotax też jest wytrzymały

Jeden z najlepszych silników montowany w quadach.
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!
Jak będziesz go szanował, to jeden starczykogut napisał...
rotax fajny silnik tylko ile trzeba miec na sezon???

Ostatnio zmieniony ndz 08 lis, 2009 przez Piroman, łącznie zmieniany 1 raz.
No, bajera. Gratuluję i pozdrawiamglan-daw napisał...
Moja nowa zabaweczka

Ostatnio zmieniony śr 02 gru, 2009 przez Piroman, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: XT-P
Rozbiórka CVT
odkręcenie tylnej obudowy sprawdzenie czy są tam uszczelki, złożyć na silikonie , wyczyścić wszystkie elementy skrzyni i obudowę także złożyć na silikonie .
Wlot i wylot CVT podprowadzić pod licznik (jest miejsce) rurą 60 mm silikonową zbrojoną do tego to samo z wlotem do air boxa
Po tych modyfikacjach można jeźdźić po licznik i mieć święty spokój z zalewaniem cvt
odkręcenie tylnej obudowy sprawdzenie czy są tam uszczelki, złożyć na silikonie , wyczyścić wszystkie elementy skrzyni i obudowę także złożyć na silikonie .
Wlot i wylot CVT podprowadzić pod licznik (jest miejsce) rurą 60 mm silikonową zbrojoną do tego to samo z wlotem do air boxa
Po tych modyfikacjach można jeźdźić po licznik i mieć święty spokój z zalewaniem cvt
Moc Jest Bogiem, Prędkość Nałogiem, Nitro Zabawą, a Turbo Podstawą