Jak docierać lucky stara 400"

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Access (dawniej Lucky Star)
ODPOWIEDZ
uchomp

Jak docierać lucky stara 400"

Post autor: uchomp » ndz 24 sty, 2010

Jak docierać lucky stara 400" jestem nowicjuszem posiadam LS 400 od tygodnia przejechałem 100 KM sprzedawca powiedział i ż maszyna dociera sie do pierwszego przeglądu i mam nie przesadzaqć z jazdą !!! Nie bardzo rozumie znazcenia słowa jest zima nie wiem jak go traktować jak jeździć zaznaczam iż przed każdą jazdą rozgrzewam go na scaniu około 10 min proszę napisać jaką prendkością jeździć na szosie a jaką w terenie czy tu bardziej chodzi o obroty może o inne sprawy proszę o porade pozdrawiam :):)

Awatar użytkownika
tede74
Administrator
Quad:: Scrambler XP 1000 S
Imię: Tomek
Kontakt:

Post autor: tede74 » ndz 24 sty, 2010

W okresie docierania najlepiej nie przekraczać 70% obrotów. Co 20 minut robić przerwy. Nie jeździć z jednostajną prędkością przez dłuższy czas.
:I love POLARIS:

mariotorpedo
Kontakt:

Post autor: mariotorpedo » pn 25 sty, 2010

tede...trochę się z Tobą nie zgodzę...
co do tych 70% obrotów to ok po prostu nie żyłować ...
ale nie jeździć z jednostajna prędkością ?? :shock: ..włśnie o to chodzi podczas docierani..
generalnie odpalić quda poczekać aż się zagrzeje (tylko w tym czasie nie gazować) i dopiero wtedy jeżdzić.....nie zrywać z miejsca .....nie obciążać (jakieś wielkie góry czy głębokie błota) generalnie jeździć jak dziecko.....raczej może jak zrównoważony dziadziuś :lol: bo jak byś jeździł jak moje dzieci to.... :?nici z docierania od razu by był przetarty :lol:

Awatar użytkownika
tede74
Administrator
Quad:: Scrambler XP 1000 S
Imię: Tomek
Kontakt:

Post autor: tede74 » pn 25 sty, 2010

mariotorpedo
tede...trochę się z Tobą nie zgodzę...
co do tych 70% obrotów to ok po prostu nie żyłować ...
ale nie jeździć z jednostajna prędkością ??