BIEGI W POLARIS 500???

Wszelkie sprawy związane z eksploatacją, serwisowaniem, silnikiem, elektryką, skrzyniami biegów, przeniesieniem napędu, zawieszeniem, oponami, tuningiem oraz wszelkimi poradami technicznymi...
ralph1980
Posty: 14
Rejestracja: wt 12 sty, 2010
Lokalizacja: Biery
Kontakt:

BIEGI W POLARIS 500???

Post autor: ralph1980 » sob 23 sty, 2010

WITAM PONOWNIE UPORAŁEM SIĘ Z PAROMA PROBLEMAMI ALE MAM KOLEJNY JAKA JEST PRZYCZYNA I CZY MOŻE BYĆ TO ZE STRONY ELEKTRYKI ŻE PRZY PRÓBIE WRZUCENIA JAKIEGOKOLWIEK BIEGU ZGRZYPI I NIE DA SIĘ WRZUCIĆ - MECHANIK TWIERDZI ŻE TA CEWKA MAGNETO CZY JAKOŚ TAK JEST USZKODZONE BO JAK SIĘ ODŁĄCZY AKU TO GAŚNIE A NAWET PRZY DOBRYM AKU BIEGI NIE WCHODZĄ CO SIĘ MOGŁO STAĆ????

Awatar użytkownika
Krawco
Posty: 472
Rejestracja: sob 01 gru, 2007
Quad:: XP 850 ;)
Imię: Arkadiusz
Lokalizacja: Polska ;)

Post autor: Krawco » sob 23 sty, 2010

jakie masz obroty silnika??
Pojazdy Polaris www.polariscenter.pl i nie tylko...

Awatar użytkownika
Ruszko
Moderator
Posty: 2014
Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Drezdenko
Kontakt:

Post autor: Ruszko » sob 23 sty, 2010

Ralph proszę nie krzycz.
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!

Awatar użytkownika
Krawco
Posty: 472
Rejestracja: sob 01 gru, 2007
Quad:: XP 850 ;)
Imię: Arkadiusz
Lokalizacja: Polska ;)

Post autor: Krawco » sob 23 sty, 2010

w tłumaczeniu nie pisz wielkimi literami ;)
Pojazdy Polaris www.polariscenter.pl i nie tylko...

ralph1980
Posty: 14
Rejestracja: wt 12 sty, 2010
Lokalizacja: Biery
Kontakt:

Post autor: ralph1980 » ndz 24 sty, 2010

Przepraszam nie zauważyłem wielkich literek pytam tylko czy magneto jak jest uszkodzone może powodować złe wrzucanie biegów w polarisku sportsman. czy jest to tylko sprawa tak jak piszesz obrotów silnika?

Awatar użytkownika
Krawco
Posty: 472
Rejestracja: sob 01 gru, 2007
Quad:: XP 850 ;)
Imię: Arkadiusz
Lokalizacja: Polska ;)

Post autor: Krawco » ndz 24 sty, 2010

zacznij od obrotów silnika - to jest najczęstsza przyczyna powinno być 1150 - 1200
Pojazdy Polaris www.polariscenter.pl i nie tylko...

ralph1980
Posty: 14
Rejestracja: wt 12 sty, 2010
Lokalizacja: Biery
Kontakt:

Post autor: ralph1980 » ndz 24 sty, 2010

Dziekuje z aodpowiedz - a jeżeli możesz to powiedz czy obroty rególować gdzieś na lince czy na gaźniku i czy włączenie napędu 4x4 też jest przyczyną złych obrotów bo również się nie włącza pozdrawiam i dziękuje.

Awatar użytkownika
Krawco
Posty: 472
Rejestracja: sob 01 gru, 2007
Quad:: XP 850 ;)
Imię: Arkadiusz
Lokalizacja: Polska ;)

Post autor: Krawco » ndz 24 sty, 2010

nie pamiętam dokładnie jak jest w sp 500 ale w 800 na pewno jest regulacja na lince - juro będę mógł sprawdzić; 4x4 na obroty nie ma żadnego wpływu
Pojazdy Polaris www.polariscenter.pl i nie tylko...

Awatar użytkownika
tede74
Administrator
Posty: 1033
Rejestracja: sob 19 maja, 2007
Quad:: Scrambler XP 1000 S
Imię: Tomek
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: tede74 » ndz 24 sty, 2010

Obroty reguluje się przy gaźniku, a nie przy lince gazu. Regulacja przy lince służy ustawieniu przerwy styczników odcinających zapłon w przypadku zablokowania się linki gazu (to te plastikowe pudełko na manetce gazu). Odnośnie napędu 4x4 też Krawko nie masz racji. Napędy powyżej pewnych obrotów nie włączą się, więc mają coś wspólnego.
:I love POLARIS:

Awatar użytkownika
Krawco
Posty: 472
Rejestracja: sob 01 gru, 2007
Quad:: XP 850 ;)
Imię: Arkadiusz
Lokalizacja: Polska ;)

Post autor: Krawco » ndz 24 sty, 2010

to że się nie włączają to wiem ale nie mają wpływu na obroty silnika - a tak było sformułowane pytanie
Pojazdy Polaris www.polariscenter.pl i nie tylko...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż quadowy”