Lucky Star SP 250 S - użytkowanie

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Access (dawniej Lucky Star)
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ruszko
Moderator
Posty: 2014
Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Drezdenko
Kontakt:

Post autor: Ruszko » pn 11 sty, 2010

No do wiosny może Ci się jeszce coś popsuć :P
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!

Awatar użytkownika
chuligan
Posty: 260
Rejestracja: wt 02 wrz, 2008
Quad:: Lucky Star 250
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Warszawa/Kozienice

Post autor: chuligan » pn 11 sty, 2010

Siła wyższa Ruszko, na pewne wydarzenia nie mamy wpływu.
Ostatnio zmieniony wt 09 mar, 2010 przez chuligan, łącznie zmieniany 1 raz.
Lucky Star Sp 250 S
http://www.youtube.com/watch?v=6yKqLKipDXg

Awatar użytkownika
Ruszko
Moderator
Posty: 2014
Rejestracja: pt 06 kwie, 2007
Quad:: Suzuki LTR 450 sprzedam
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Drezdenko
Kontakt:

Post autor: Ruszko » pn 11 sty, 2010

Dokładnie, życzę braku awarii:)

Ja swoich quadów się już pozbyłem, teraz oczekuje nowego :)
Udało mi się dojść z niczego do czegoś, wystarczy silna wola, pasja i marzenia, to one motywują mnie do działań.
W życiu nie ma rzeczy niemożliwych, pieniądze są nieważne, liczysz się Ty - sam!
110ccm->SMC 250->LTZ 400->LTR 450->...?...DAKAR!

Awatar użytkownika
chuligan
Posty: 260
Rejestracja: wt 02 wrz, 2008
Quad:: Lucky Star 250
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Warszawa/Kozienice

Post autor: chuligan » wt 12 sty, 2010

Odebrałem części, o ile uszczelka korbowodu jest taka sama (bo i co można by w niej zmienić), o tyle samo sprzęgło i duża zębatka są inne. Sprzęgło jest wielorolkowe, wygląda solidniej od dotychczasowego, zębatka natomiast została odciążona i ma na płaszczyźnie dodatkowe otwory (coś jak zębatka od łańcucha). Złożę w weekend i zobaczymy.
Lucky Star Sp 250 S
http://www.youtube.com/watch?v=6yKqLKipDXg

mariotorpedo
Posty: 133
Rejestracja: ndz 10 sty, 2010
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: mariotorpedo » wt 12 sty, 2010

chuli jak byś mógł to zrób i wklei fotki tych nowych rzeczy.....ciekawy jestem jak wyglądają zmodernizowane graty miejmy nadzieje że lepsze.....a to koło zębate to rzeczywiście dobry pomysł aby je odciążyć ......zwróć jeszcze uwagę na tulejke w środku jak jest nacięta ...??

Awatar użytkownika
chuligan
Posty: 260
Rejestracja: wt 02 wrz, 2008
Quad:: Lucky Star 250
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Warszawa/Kozienice

Post autor: chuligan » wt 12 sty, 2010

W weekend strzelę fotki wszystkich detali (jak będę montował), obrobione wkleję w niedzielę wieczorem. Chodzi Ci o tulejkę w zębatce ? Na pierwszy rzut oka wygląda identycznie jak w starej ale porównam (jest tam taka jakby miedziana wyściółka z maleńkimi otworkami).
Lucky Star Sp 250 S
http://www.youtube.com/watch?v=6yKqLKipDXg

mariotorpedo
Posty: 133
Rejestracja: ndz 10 sty, 2010
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: mariotorpedo » wt 12 sty, 2010

co do samej tulejki to widze że jej nie zmienili...a zwróć jeszcze uwagę czy ta powierzchnia kółka zębatego po której ślizga się sprzęgło(znaczy tulejki sprzęgła)czy jest może jakoś lepiej utwardzona albo może polerowana...wtedy nie darło by tak tych tulejek......a tak w ogóle to zastanawiam się czy przypadkiem najlepszą receptą na te dolegliwości lucka(związane ze sprz.) będzie najlepszej jakości olej syntetyczny ...ja już zalałem go po tej robocie VALVOLINE SYNTECH .... i to też chwile na nim pojeżdże żeby się tylko dobrze wypłukał i znowu zaleje świeżym żeby było Extra czysto bo to podstawa w silniku... 8)

Awatar użytkownika
chuligan
Posty: 260
Rejestracja: wt 02 wrz, 2008
Quad:: Lucky Star 250
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Warszawa/Kozienice

Post autor: chuligan » wt 12 sty, 2010

Zewnętrzna strona tulei zębatki wygląda też tak samo jak w poprzednim typie. Nie jestem w stanie stwierdzić zmian na poziomie zastosowanych materiałów ale jak gadaliśmy wcześniej nie byłbym optymistą w tym temacie.

I tu potwierdziłeś moje początkowe rozterki względem płynów ustrojowych. Stosowałem, zgodnie z zaleceniem producenta olej określonej klasy, mimo własnych spostrzeżeń i doświadczeń. Po złożeniu zalewam poczciwym syntetykiem do silników z doładowaniem, który z założenia łaski nie robi i ma działać w znacznie cięższych warunkach niż rekreacyjna jazda luckiem.
Lucky Star Sp 250 S
http://www.youtube.com/watch?v=6yKqLKipDXg

Awatar użytkownika
chuligan
Posty: 260
Rejestracja: wt 02 wrz, 2008
Quad:: Lucky Star 250
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Warszawa/Kozienice

Post autor: chuligan » ndz 17 sty, 2010

I po wymianie, pozamiatane, wszystko gra i jest ok. Najważniejsza zmiana oprócz różnic w wyglądzie to fakt, że średnica wewnętrznego otworu nowego sprzęgła (łożyska) jest mniejsza co za sobą pociąga mniejszą średnicę tulei z bieżnią na dużej zębatce na której blokują się rolki. Tak więc odpada wymiana tylko jednego z tych elementów.
Poniżej zdjęcia:
Załączniki
budowa łożyska.jpg
łożysko.jpg
łożysko kiednokierunkowe (one way clouth).jpg
u góry stare u dołu nowe.jpg
Lucky Star Sp 250 S
http://www.youtube.com/watch?v=6yKqLKipDXg

mariotorpedo
Posty: 133
Rejestracja: ndz 10 sty, 2010
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: mariotorpedo » ndz 17 sty, 2010

noooo powiem Ci że to nowe sprzęgło wygląda super solidnie ciekawe jak się bedzie sprawować ??ja dzisiaj odpalałem swojego i to chińskie sprzęgło jeszcze działa haha....kończe taki gruntowny przegląd :reg. zaworów , wszystkie kostki porozpinałem i czyściłem i smarowałem bo były posniedziałe ,czyszczenie gażnika i reg. ,zrobiłem licznik w końcu (licznik okazał się rozprogramowany hehe) zostało mi jeszcze tył ;łożyska muszę wymienić,wahacz przesmarować ...ale już z górki najważniejsze że ładnie zapala i równo chodzi..na wolnych ma około 1500 obrotów a Twój ?? Mam jeszcze dwa pytania ;do czego są wolne dwa przewody w module pomarańczowy z paskiem i chyba zielony z paskiem i jeszcze mam wolne dwa kabelki wolne przypięte do bampera przedniego wychodzą z kostki od przedniej lampy ??
A i jeszcze jedno po co w rurze wydechowej jest ta cienka rurka co idzie do podciśnieniowego zaworka po co ten wynalek ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „ACCESS / Lucky Star”