Grudniowy trening nowych członków Klubu Polaris Free&Fun na starym, dobrym terenie trasy Rajdu River Ride
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=N6uA8wL4c5Y[/youtube]
A to wszystko bez snoorkli i przedniego napędu u Pita
Napęd AWD w Polarisach jest swoistym dziełem sztuki, jest to bodaj najbardziej zaawansowany technologicznie produkt wśród quadów a zarazem najprościej działający i nie wymagający naszego zaangażowania podczas prowadzenia pojazdu w trudnych warunkach. Konstrukcja tego rozwiązania pochodzi z Japonii i została do quadów Polaris zaadoptowana wprost ze sportowych samochodów firmy Fuji Industries znanych bliżej pod marką Subaru.
Słabym punktem tej konstrukcji, a według fabryki bezpiecznikiem przejmującym na siebie zbyt wielkie obciążenia jest plastikowy koszyczek odpowiadający za prawidłowe załączenie przedniego napędu. Jako jedna z niewielu rzeczy jest traktowana przez Polarisa jako część eksploatacyjna i jako taka nie podlega gwarancji.
Ponieważ jedna ze znanych tuningowych polskich firm oferuje aluminiowy zamiennik, który jest niewiele droższy od orginału logicznym jest że zawodnicy eksploatujący swoje pojazdy w ciężkich warunkach decydują się na wymianę plastiku na tuningowy koszyczek CNC. Pytanie jakie konsekwencje takiej wymiany będą dla elementów chronionych plastikowym koszyczkiem, czyli co teraz strzeli zamiast koszyczka...
Decydując się na wymianę musimy mieć też świadomość, że tracimy cenną gwarancję na elementy poddane większym obciążeniom.
Polaris XP 850 Rally Mud and Water
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
Polaris XP 850 Rally Mud and Water
3fun - bo quady są naszą pasją
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa