bombardier 800 grizzly 700, czy coś innego
bombardier 800 grizzly 700, czy coś innego
Witam.
Na wstępie witam wszystkich .
Mam 15 lat, 170cm wzrostu i 60kg.
Chce kupić (namówiłem tate i wybieram) quada. Interesuje mnie mocne i masywne bydle.
Będzie to mój pierwszy quad(na własność) aczkolwiek sąsiad ma Grizzlaka 700 i Bruteforcea 750, jeździłem sporo na obydwóch (grizzly bardziej mi się spodobał) i nie jestem już taki zielony xD, więc nie namawiajcie mnie na jakieś 350, chce co najmniej 700 (ew660).
I teraz ma nie lada problem z wyborem:
1. Kawa odpada, bo po prostu mi się nie jeździ na niej najlepiej.
2. Grizzly 700
3. Outlander 800, nigdy na nim nie jeździłem, ale mi się podoba i jakbym miał już wybrać to na pewno ten
4. nie wiem, może macie jakieś inne propozycje.
Cena w zasadzie nie gra roli, bo bombki chodzą po 25-30 koła, a tyle mogę wydać.
Oczywiście używanego chce. Macie jakieś porady dla mnie, i głównie chodzi o to, co wybrać?
z góry dzieki
Na wstępie witam wszystkich .
Mam 15 lat, 170cm wzrostu i 60kg.
Chce kupić (namówiłem tate i wybieram) quada. Interesuje mnie mocne i masywne bydle.
Będzie to mój pierwszy quad(na własność) aczkolwiek sąsiad ma Grizzlaka 700 i Bruteforcea 750, jeździłem sporo na obydwóch (grizzly bardziej mi się spodobał) i nie jestem już taki zielony xD, więc nie namawiajcie mnie na jakieś 350, chce co najmniej 700 (ew660).
I teraz ma nie lada problem z wyborem:
1. Kawa odpada, bo po prostu mi się nie jeździ na niej najlepiej.
2. Grizzly 700
3. Outlander 800, nigdy na nim nie jeździłem, ale mi się podoba i jakbym miał już wybrać to na pewno ten
4. nie wiem, może macie jakieś inne propozycje.
Cena w zasadzie nie gra roli, bo bombki chodzą po 25-30 koła, a tyle mogę wydać.
Oczywiście używanego chce. Macie jakieś porady dla mnie, i głównie chodzi o to, co wybrać?
z góry dzieki
Chodziło o to że najbardziej podoba mi się ten quad, ale wiem, że gdy ktoś jest doświadczony w danej dziedzinie, to potrafi poradzić albo odradzić pewien wybór.