GRIZZLY 660- cos z dyferencjalem, elektromagnesem albo...???
GRIZZLY 660- cos z dyferencjalem, elektromagnesem albo...???
Witam
Od miesiaca posiadam grizzly 660 z 2002 roku. Tydzien temu wystapił problem, z którym nie umiem sobie poradzi;/
Na WYSWIETLACZU CIAGLE PALĄ sie kontrolki sygnalizujace ze jest właczony diff lock!!! mimo iż przełączam i słychac jak sie załącza i odłącza. Postawiłem go na klockach i kazdy przycisk działa, zarówno ten od 4wd bo wskakuje naped na 4 koła i dziala tez diff lock bo blokuja sie wszystkie cztery ale kontrolka nie reaguje!!!!To byłoby nic,jednak motor jedzie max 35km/h czyli 22 mile-dosłownie jak na blokadzie 4 kół jak jest napisane w ksiazce serwisowej!!!
PROSZĘ O PORADE bo tylko tu moge ją znelżć
Od miesiaca posiadam grizzly 660 z 2002 roku. Tydzien temu wystapił problem, z którym nie umiem sobie poradzi;/
Na WYSWIETLACZU CIAGLE PALĄ sie kontrolki sygnalizujace ze jest właczony diff lock!!! mimo iż przełączam i słychac jak sie załącza i odłącza. Postawiłem go na klockach i kazdy przycisk działa, zarówno ten od 4wd bo wskakuje naped na 4 koła i dziala tez diff lock bo blokuja sie wszystkie cztery ale kontrolka nie reaguje!!!!To byłoby nic,jednak motor jedzie max 35km/h czyli 22 mile-dosłownie jak na blokadzie 4 kół jak jest napisane w ksiazce serwisowej!!!
PROSZĘ O PORADE bo tylko tu moge ją znelżć
rozłączyłem te w przednim dyfrze, obie i nadal kontrolka swieci.Mozna wyjąc bezpiecznik jednak wtedy caly zegar gaśnie..przepatrze raz jeszzce kostki ale juz to robiłem, ale teraz wymieniam łózyska ii chwilowo jest nie do jazdy. dopóki nie postawie go na kołach nie sprawdze czy odcina zapłon przy 35km/h bo jak gdy zgasze licznik. jednak ustaysfakcjonuje mnie to gdy bedzie wyswietlacz działal a ja bede mógł smigac 3razy szybciej.. Musi byc jakis czujniek, przekazniek, który cygani zegar..jezdzilem po wodzie ale nie głębokiej, tak do 35cm..moze zalalo cos?
dzieki za porade, jednak dalej prosze oo pomysły!!!!
dzieki za porade, jednak dalej prosze oo pomysły!!!!
nie rozbieralem tego mechanizmu.. co tam mogło by się stac>???chodzi o sam przycisk czy ten elektromagnes czy cos w tym stylu na przednim dyfrze..??PIOTR_15:
jescze jedno, rozbierałeś mechanizm od załanczania przodu i blokady????
Ostatnio zmieniony śr 05 sie, 2009 przez Wojtekszl, łącznie zmieniany 1 raz.
tam są styki, może zwierają??"Wojtekszl"
nie rozbieralem tego mechanizmu.. co tam mogło by się stac
czyli prawidłowo, ma świecić, sprawdź piny czy nie są zgnite, zasyfiałe, kontrolki powinny zgasnąć w momencie podłączenia kostek, kable przy moście nie są przecięte, uszkodzone np. od gałęzi."Wojtekszl"
rozłączyłem te w przednim dyfrze, obie i nadal kontrolka swieci.
wyświetlacz może być uszkodzony, sprawdź jeszcze przyciski od załanczania napędu."Wojtekszl"
Musi byc jakis czujniek, przekazniek, który cygani zegar.
przepatrzylem dzis kable od kostki kolo kierownicy do samego dyfra-kazdy z nich jest dobry.
Mam rozkrecic ten mechanizm na dyfrze?Nie wiem,jest tam olej?SĄ JAKIES USZCZELKI?Poza tym ciezko o taki klucz,ale w sprawie odkręcenia tego bym sobie poradził. Hmm...wyswietlacz moze nie..jesli tak to kosztowna sprawa...
Mam rozkrecic ten mechanizm na dyfrze?Nie wiem,jest tam olej?SĄ JAKIES USZCZELKI?Poza tym ciezko o taki klucz,ale w sprawie odkręcenia tego bym sobie poradził. Hmm...wyswietlacz moze nie..jesli tak to kosztowna sprawa...
Wracam na forum i do Pana propozycji. Interesuje mnie silniczek do załączania przedniego dyferencjału. prosze o oszacowanie i odpowiedź tu bądź na maila wojtekszl@o2.pl
z góry dzieki
z góry dzieki