majówka z kim moge pojezdzić

Ustawki, wypady, quadowanie i wszystkie nieformalne spotkania quadowe - informuj, szukaj, zapraszaj, zamieszczaj relacje i zdjęcia...
ODPOWIEDZ
roman

majówka z kim moge pojezdzić

Post autor: roman » ndz 22 kwie, 2007

szukam quadziaków w okolicy Marek/k.Warszawy. jak ktoś w wekend majowy ma zamiar troche pojeżdzić to chętnie się przylącze.jak ktoś mieszka trohę dalej moge zaladować quada na przyczepe i podjechać (ale troche dalej) chętnie poznam fajne nowe tereny. Ostatnio w Markach zobaczylem przejezdzające dwa quady może ktoś da znać na jakąś ustawke pozdrawiam Roman[/code]

Awatar użytkownika
Grzegorz Głowienka
Administrator
Quad:: testowy :)
Imię: Grzegorz
Kontakt:

Post autor: Grzegorz Głowienka » ndz 22 kwie, 2007

W Zielonce jest kilka quadów i crossów, jeżdżą, ale nie udzielają się na forum. Może ich kiedyś do tego zmobilizuję :lol:
Ja w sumie też jestem z Zielonki, ale częściej bywam na imprezach w Polsce niż jeżdżę po lokalnych terenach...

W sobotę właśnie z Zielonki wyruszamy na 6-dniowy wypad quadowy, więc jak miałbyś czas się dołączyć to szczegóły masz tu... Majówka 2007 na quadzie - zasadniczo kierunek na Wyszków a później wzdłuż Bugu...
Póki co quadowa emeryturka :)

roman

Post autor: roman » pn 23 kwie, 2007

chętnie bym się wybral ale niestety 02.04 pracuje więc mam ten dlugi weekend taki rozerwany. Myślalem że może ruszyl bym z wami w sobote i zostal bym do niedzieli. Potem bym zawrucil albo zalatwil bym sobie jakiś transport spowrotem.

wodzoo

Post autor: wodzoo » wt 01 maja, 2007

Roman to wlasnie mnie zatrzymales wczoraj kolo swojego domu .
Pierwszy post i mam nadzieje nie ostatni .
Jak zrobisz sprzeglo to daj znac ,na pewno sie jakos ustawimy .
Pozdrawiam Krzysiek..

roman

Post autor: roman » czw 03 maja, 2007

Z tym sprzęglem to już chyba oszaleje jutro zaczne się dobijac do msc niech oddają mój księżycowy pojazd!!!!!!!!!!!!

roman

Post autor: roman » czw 03 maja, 2007