SYM TRACK RUNNER 200
SYM TRACK RUNNER 200
Witam kupiłm właśnie SYM TRACK RUNNER 200 2006 rok dałem 5000zł i czekam na jego dostawe (od kiedy przejechałem sie pierwszy raz na imprezie integracyjnej mojej firmu czułem że musze mieć własnego quada-teraz już mam ). Jest to pierwszy quad w mojej karierze. Chciałbym usłyszeć jakieś rady i opinie od ludzi którzy w tej dziedzinie już troche siedzą. Wiec prosze o pisanie czy zrobiłem dobry zakup czy nie? Co o nim sądzicie, jak wygląda sprawa z podniesieniem mocy?
- mesel
- V-ce Admin
- Posty: 1179
- Rejestracja: sob 17 lut, 2007
- Quad:: Kymco MXU 500, SYM 200 TRUCK RUNNER, Piaggio X Evo 209
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa - Wawer
- Kontakt:
Witaj.
Cena nawet do zakceptowania o ile oczywiście sprzęt ma homologację.
Generalnie do zabawy turystycznej ale ja znam jednego , który nawet grubo latał.
Bardzo szybko kończą się klocki hamulcowe. EBC w swojej ofercie już do niego ma.
Nie polecam przejazdów przez głęboką wodę ponieważ leje się do skrzyni CVT. Koniecznie trzeba go uszczelnić i wymienić oryginalną fajkę na porządne NGK ( za całe 13 zł ).
Ośka kołpaka zrobiona z bardzo słabego materiały i trzeba bardzo uważać przy odpalaniu na kopa.
W upalne dni zapala się kontrolka zbyt wysokiej temperatury cieczy chłodzącej ale tylko podczas jazdy na światłach.
Bardzo drogie żarówki mijania i długich.
Proponuję zmienić opony bo uniwersalne Kendy są słabe.
Podniesienia mocy nie trenowałem ale uważam , że lepiej pojeździć , potrenować a potem sprzedać i kupić coś mocniejszego. Nie bawić się w tuning bo się w tym sprzęcie nie opłaca.
Tyle pamiętam na tą chwilę.
Podsumowując sprzęt bardzo przyzwoity i do zabawy wystarczający.
Wiele elementów bliźniaczych z Bombą DS-250.
Cena nawet do zakceptowania o ile oczywiście sprzęt ma homologację.
Generalnie do zabawy turystycznej ale ja znam jednego , który nawet grubo latał.
Bardzo szybko kończą się klocki hamulcowe. EBC w swojej ofercie już do niego ma.
Nie polecam przejazdów przez głęboką wodę ponieważ leje się do skrzyni CVT. Koniecznie trzeba go uszczelnić i wymienić oryginalną fajkę na porządne NGK ( za całe 13 zł ).
Ośka kołpaka zrobiona z bardzo słabego materiały i trzeba bardzo uważać przy odpalaniu na kopa.
W upalne dni zapala się kontrolka zbyt wysokiej temperatury cieczy chłodzącej ale tylko podczas jazdy na światłach.
Bardzo drogie żarówki mijania i długich.
Proponuję zmienić opony bo uniwersalne Kendy są słabe.
Podniesienia mocy nie trenowałem ale uważam , że lepiej pojeździć , potrenować a potem sprzedać i kupić coś mocniejszego. Nie bawić się w tuning bo się w tym sprzęcie nie opłaca.
Tyle pamiętam na tą chwilę.
Podsumowując sprzęt bardzo przyzwoity i do zabawy wystarczający.
Wiele elementów bliźniaczych z Bombą DS-250.
moduł zapłonowy
Witam wszystkich forumowiczów.
Mam problem z quadem Sym 200 truck runner a mianowicie ginie mi iskra na świecy i podejrzewam że jest chyba walnięty moduł zapłonowy .Proszę was może mi pomożecie zlokalizować usterkę i ewentualnie gdzie taki moduł mogę kupić.Czekam na podpowiedź.
Mam problem z quadem Sym 200 truck runner a mianowicie ginie mi iskra na świecy i podejrzewam że jest chyba walnięty moduł zapłonowy .Proszę was może mi pomożecie zlokalizować usterkę i ewentualnie gdzie taki moduł mogę kupić.Czekam na podpowiedź.