Chyba netto........i ok 70kg 2Cana
Dawid Kontra Goliat czyli Polaris XP 850 vs Honda Rincon 680
- Krzysztof Wronowski
- Posty: 1339
- Rejestracja: pn 29 sie, 2005
- Lokalizacja: Warszawa
Kolejne spostrzeżenia dotyczące Polarisa XP 850:
Zasięg w trasie szutrowej od 110 do 130 km na zbiorniku w zależności od egzemplarza i opon na których jeździ. Na XLach średnio na 100 km pali 2 litry więcej niż na Big Hornach.
Świetne miejsce na dodatkowy awaryjny zbiornik paliwa znajduje się na tylnym bumperze:
Pasek po przebiegu 1500km nie wykazuje oznak jakiegokolwiek zużycia:
w jednym z XPeków puściło mocowanie poszycia siedzenia, sprawa gwarancyjna:
Poddajemy modyfikacjom układ elektryczny tak by spełniał wymogi Polskiego dopuszczenia do ruchu, instalacja jest prosta, czytelna i uporządkowana:
do kolejnych egzemplaży dokładamy nowe, ciekawe modyfikacje:
Czasami jeździmy dużo sami i potrzebujemy mieć pewność , że wyciągnie nas z opresji nie jedna a dwie wyciągarki. Prezentujemy opcję dla przewidujących:
W Polarisie XP 850 jest doskonały patent na tylną wyciągarkę: montujemy ją na oryginalnym mocowaniu do haka. Jest to dobre rozwiązanie ponieważ jest demontowalne w razie dłuższej podróży gdzie tylna wyciągarka nie jest potrzebna. Miejsce do montażu jest naturalnie przeznaczone do przenoszenia dużych obciążeń i dzięki niskiemu położeniu nie podnosimy znacząco środka ciężkości:
Polaris 850 XP Rally Edition jeździ szybko bo ma mocny silnik 70 KM, jeździ komfortowo, bo ma zawieszenie ELKA, jeździ wszędzie , bo ma koła na szerokim offsecie i dobre terenowe opony Maxxis Big Horn lub Mud Lite XL, można na niego zapakować mnóstwo bagażu dzięki torbie SHAD a teraz będzie też miał doskonałe światła dzięki połączeniu mocnego Xenonowego szperacza z 24 diodową listwą LED:
Polaris 850 XP jest bardzo dużym quadem na którym komfortowo mogą podróżować dwie osoby, dla tych, którzy chcą ten komfort jeszcze powiększyć proponujemy kufer Kimpex:
Dzięki dużemu siedzisku i oparciu pasażer będzie bezpieczny, jest też opcja montażu pasów dla dziecka. Ponadto w kufer możemy zapakować sprzęt wyprawowy i kanapki.
Trzeba sobie jednak jednoznacznie powiedzieć, że do zaawansowanego offroadu kufer ten się nie nadaje i w prawdziwym terenie będzie tylko przeszkadzał.
Jak już wcześniej pisałem demontaż półosi pozwala na dalszą jazdę quadem, co w warunkach wyprawy może nam uratować tyłek:
Postaram się dalej na bieząco relacjonować co się dzieje w XPekach. Na razie z całą odpowiedzialnością stwierdzam BRAK CHORÓB wieku dziecięcego.
Zasięg w trasie szutrowej od 110 do 130 km na zbiorniku w zależności od egzemplarza i opon na których jeździ. Na XLach średnio na 100 km pali 2 litry więcej niż na Big Hornach.
Świetne miejsce na dodatkowy awaryjny zbiornik paliwa znajduje się na tylnym bumperze:
Pasek po przebiegu 1500km nie wykazuje oznak jakiegokolwiek zużycia:
w jednym z XPeków puściło mocowanie poszycia siedzenia, sprawa gwarancyjna:
Poddajemy modyfikacjom układ elektryczny tak by spełniał wymogi Polskiego dopuszczenia do ruchu, instalacja jest prosta, czytelna i uporządkowana:
do kolejnych egzemplaży dokładamy nowe, ciekawe modyfikacje:
Czasami jeździmy dużo sami i potrzebujemy mieć pewność , że wyciągnie nas z opresji nie jedna a dwie wyciągarki. Prezentujemy opcję dla przewidujących:
W Polarisie XP 850 jest doskonały patent na tylną wyciągarkę: montujemy ją na oryginalnym mocowaniu do haka. Jest to dobre rozwiązanie ponieważ jest demontowalne w razie dłuższej podróży gdzie tylna wyciągarka nie jest potrzebna. Miejsce do montażu jest naturalnie przeznaczone do przenoszenia dużych obciążeń i dzięki niskiemu położeniu nie podnosimy znacząco środka ciężkości:
Polaris 850 XP Rally Edition jeździ szybko bo ma mocny silnik 70 KM, jeździ komfortowo, bo ma zawieszenie ELKA, jeździ wszędzie , bo ma koła na szerokim offsecie i dobre terenowe opony Maxxis Big Horn lub Mud Lite XL, można na niego zapakować mnóstwo bagażu dzięki torbie SHAD a teraz będzie też miał doskonałe światła dzięki połączeniu mocnego Xenonowego szperacza z 24 diodową listwą LED:
Polaris 850 XP jest bardzo dużym quadem na którym komfortowo mogą podróżować dwie osoby, dla tych, którzy chcą ten komfort jeszcze powiększyć proponujemy kufer Kimpex:
Dzięki dużemu siedzisku i oparciu pasażer będzie bezpieczny, jest też opcja montażu pasów dla dziecka. Ponadto w kufer możemy zapakować sprzęt wyprawowy i kanapki.
Trzeba sobie jednak jednoznacznie powiedzieć, że do zaawansowanego offroadu kufer ten się nie nadaje i w prawdziwym terenie będzie tylko przeszkadzał.
Jak już wcześniej pisałem demontaż półosi pozwala na dalszą jazdę quadem, co w warunkach wyprawy może nam uratować tyłek:
Postaram się dalej na bieząco relacjonować co się dzieje w XPekach. Na razie z całą odpowiedzialnością stwierdzam BRAK CHORÓB wieku dziecięcego.
3fun - bo quady są naszą pasją
Witam! Jeśli chodzi o światła ledowe to są też inne które wyciągają więcej lumenów z wata i ogólnie chyba znacznie bardziej pasują do quada. Tutaj są http://allegro.pl/show_item.php?item=665029770 co myślicie o nich?