Dawid Kontra Goliat czyli Polaris XP 850 vs Honda Rincon 680

Konfrontacje modeli, porównania, zalety i wady...
Awatar użytkownika
Arecki
Moderator
Posty: 816
Rejestracja: śr 30 sie, 2006
Lokalizacja: Kabaty :)
Kontakt:

Post autor: Arecki » śr 11 mar, 2009

........i ok 70kg 2Cana :figielek:
Chyba netto :figielek:
.:GALEON:.
_______________________________________
Ogień w sercu, diamenty na twarzy... a błoto na plecach...

Awatar użytkownika
Krzysztof Wronowski
Posty: 1339
Rejestracja: pn 29 sie, 2005
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krzysztof Wronowski » śr 17 cze, 2009

Kolejne spostrzeżenia dotyczące Polarisa XP 850:



Zasięg w trasie szutrowej od 110 do 130 km na zbiorniku w zależności od egzemplarza i opon na których jeździ. Na XLach średnio na 100 km pali 2 litry więcej niż na Big Hornach.



Świetne miejsce na dodatkowy awaryjny zbiornik paliwa znajduje się na tylnym bumperze:



Obrazek



Pasek po przebiegu 1500km nie wykazuje oznak jakiegokolwiek zużycia:



Obrazek



Obrazek



w jednym z XPeków puściło mocowanie poszycia siedzenia, sprawa gwarancyjna:



Obrazek



Obrazek



Poddajemy modyfikacjom układ elektryczny tak by spełniał wymogi Polskiego dopuszczenia do ruchu, instalacja jest prosta, czytelna i uporządkowana:



Obrazek



do kolejnych egzemplaży dokładamy nowe, ciekawe modyfikacje:



Czasami jeździmy dużo sami i potrzebujemy mieć pewność , że wyciągnie nas z opresji nie jedna a dwie wyciągarki. Prezentujemy opcję dla przewidujących:



Obrazek



W Polarisie XP 850 jest doskonały patent na tylną wyciągarkę: montujemy ją na oryginalnym mocowaniu do haka. Jest to dobre rozwiązanie ponieważ jest demontowalne w razie dłuższej podróży gdzie tylna wyciągarka nie jest potrzebna. Miejsce do montażu jest naturalnie przeznaczone do przenoszenia dużych obciążeń i dzięki niskiemu położeniu nie podnosimy znacząco środka ciężkości:



Obrazek



Obrazek



Polaris 850 XP Rally Edition jeździ szybko bo ma mocny silnik 70 KM, jeździ komfortowo, bo ma zawieszenie ELKA, jeździ wszędzie , bo ma koła na szerokim offsecie i dobre terenowe opony Maxxis Big Horn lub Mud Lite XL, można na niego zapakować mnóstwo bagażu dzięki torbie SHAD a teraz będzie też miał doskonałe światła dzięki połączeniu mocnego Xenonowego szperacza z 24 diodową listwą LED:



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Polaris 850 XP jest bardzo dużym quadem na którym komfortowo mogą podróżować dwie osoby, dla tych, którzy chcą ten komfort jeszcze powiększyć proponujemy kufer Kimpex:



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Dzięki dużemu siedzisku i oparciu pasażer będzie bezpieczny, jest też opcja montażu pasów dla dziecka. Ponadto w kufer możemy zapakować sprzęt wyprawowy i kanapki.

Trzeba sobie jednak jednoznacznie powiedzieć, że do zaawansowanego offroadu kufer ten się nie nadaje i w prawdziwym terenie będzie tylko przeszkadzał.





Jak już wcześniej pisałem demontaż półosi pozwala na dalszą jazdę quadem, co w warunkach wyprawy może nam uratować tyłek:



Obrazek



Obrazek



Postaram się dalej na bieząco relacjonować co się dzieje w XPekach. Na razie z całą odpowiedzialnością stwierdzam BRAK CHORÓB wieku dziecięcego.
3fun - bo quady są naszą pasją

Liro
Posty: 7
Rejestracja: czw 25 cze, 2009
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liro » czw 25 cze, 2009

Witam! Jeśli chodzi o światła ledowe to są też inne które wyciągają więcej lumenów z wata i ogólnie chyba znacznie bardziej pasują do quada. Tutaj są http://allegro.pl/show_item.php?item=665029770 co myślicie o nich?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porównania modeli”