blokada przedniego napedu w hondzie

Wasze doświadczenia i pytania związane z quadami Honda
Brzózek
Posty: 10
Rejestracja: czw 25 wrz, 2008
Lokalizacja: Mszczonów

blokada przedniego napedu w hondzie

Post autor: Brzózek » wt 10 mar, 2009

witam fanow hondy,czy w hondzie trx 450 es z 2001r mozna zalozyc blokade przedniego napedu i czy droga jest taka sprawa.
Honda 450 es

botor
Posty: 91
Rejestracja: sob 28 lut, 2009
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: botor » pt 17 kwie, 2009

a czy ten model ma automat czy manual??:P
Suzuki Eiger automat

Brzózek
Posty: 10
Rejestracja: czw 25 wrz, 2008
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Brzózek » sob 18 kwie, 2009

ten model ma manual zmiana biegów przy manetce i stały naped.
Honda 450 es

botor
Posty: 91
Rejestracja: sob 28 lut, 2009
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: botor » sob 18 kwie, 2009

to niestety nie wiem czy mozna oszukac komputer w manualu wiem ze jesli jest automat to przy nacisnieciu przedniego hamulca [ lekko ] to mozemy wlaczyc blokade ale nie pelną nie zaszkodzi spróbowac:) ale nie wiem czy to sie uda na manualu a blokady do wlaczania nie wiem czy oplaca sie kupywac jak w ogole tak istnieje bo jeszcze nigdzie takiej nie znalazlem ale moze dlatego ze nie szukalem:P

pozdrawiam:P
Suzuki Eiger automat

Awatar użytkownika
Motyf
Posty: 1159
Rejestracja: wt 09 sty, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Motyf » sob 18 kwie, 2009

bez przesady - "kupywać" to sie nic nie opłaca. A blokada do Hondy....czy ja wiem....nawet jeśli by była gdzies - w sensie cały dyfer przedni - to i tak reszta podzespołów by nie wytrzymała - ze względu na to, ze sa przystosowane to jazdy bez blokady - bez przeciążeń

botor
Posty: 91
Rejestracja: sob 28 lut, 2009
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: botor » sob 18 kwie, 2009

Motyf pojechał technicznie:P i bardzo dobrze:) ale moim zdaniem blokada i tak malo daje bo zadko kiedy sie jej uzywa bo i tak nie mozna skrecic kolami :P moim zdanie oczywiscie:P czasami poprostu trza mu dac troche wiecej gazu:)
Suzuki Eiger automat

Awatar użytkownika
Motyf
Posty: 1159
Rejestracja: wt 09 sty, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Motyf » sob 18 kwie, 2009

myślę ze nie ma problemu ze skręcaniem kołami - moze troche gorzej quad skręca ale róznice nie są jakies wielkie - ze względu na nieutwardzone podłoże. botor - rzadko gaz cos zmienia - chyba ze masz na mysli nabranie rozpędu przed przeszkodą - to jest pewne wyjscie z sytuacji:-)

botor
Posty: 91
Rejestracja: sob 28 lut, 2009
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: botor » sob 18 kwie, 2009

noo cos w tym stylu:):D ale z ta blokada to jest chyba cos takiego ze jak sie skreci z zapietym mostem to sie chyba cos niedobrego dzieje... wiem ze np. w kingu jest taak ze jak wlaczysz blokade( na kierownicy) to zapala sie kontrolka na czerwono z skreconymi kolami zakazanymi :shock: wiec wlasni nie wiejm jak to jest z tymi kolami
Suzuki Eiger automat

Awatar użytkownika
Motyf
Posty: 1159
Rejestracja: wt 09 sty, 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Motyf » sob 18 kwie, 2009

botor - ogólnie pełne blokady są niebezpieczne i w momencie skreconch kół i głebokiego bieżnika - mocno wgryzionego w podłoże może sie cos uszkodzić - tzn mówiąc wprost albo pójdzie przegób albo półoś. Dlatego najlepsze są automatyczne blokady. Po pierwsze nie musisz o nich myśleć a po drugie nie rozwalisz nic np. przy nieumiejętnym jej zapinaniu,

botor
Posty: 91
Rejestracja: sob 28 lut, 2009
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: botor » sob 18 kwie, 2009

noo dlatego tez uwazam ze nie pelne blokady np. jak ta z lekkim nacisnieciem hamulca jest o wiele lepsza albo ta w kfv750 ta taka zolta co wyglada jak hamulec:* dlatego tej w kingu nie uzywam... chyba ze gdzies ugrzezne to wlaczam ale i tak to d*** daje:)
Suzuki Eiger automat

ODPOWIEDZ

Wróć do „Honda”